Масло при свещите!!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Tsirkov
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 19 мар 2009, 15:52
Модел на автомобила: Ford C Max 2.0
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Масло при свещите!!!

Мнение от Tsirkov » 07 апр 2014, 21:11

Здравейте!!!
Днес реших да си сменям свещите на колата. Колата е форд фокус 1.6 1999. Когато махнах капака на двигателя и издърпах кабелите, забелязах че свещи бяха плувнали в масло. попих маслото с парцал и развих свещите. имаха масло само по резбата от долу бяха чисти. Видимо от друго място не се вижда да идва това масло и как се озовало там.
Някой сблъсквал ли се е с това и ако може малко съвети какво да направя.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Масло при свещите!!!

Мнение от paci » 07 апр 2014, 21:28

Изтървала ти е гарнитурата на капака на клапаните.
И аз съм така в момента.
Имам гарнитура, имам всичко, но ме мързи :D:

Tsirkov
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 19 мар 2009, 15:52
Модел на автомобила: Ford C Max 2.0
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Масло при свещите!!!

Мнение от Tsirkov » 08 апр 2014, 21:02

Можеш ли да ми кажеш за колко я взе тая гарнитура и трудно ли се сменя. До колко време може да се кара така без да се сменя

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Масло при свещите!!!

Мнение от paci » 09 апр 2014, 00:12

Взел съм victor reinz
Не знам колко пари е.
Платил съм 14 пари, обаче ползвам някакви отстъпки и нито знам реалната цена, нито колко е отстъпката.

Гледам, че не е скъпа тази гарнитура.
http://drive.bg/index.php?ModelId=5736& ... 9qqh7gelj4

Как се сменява - не знам :)
Имам допълнително монтирано газово и гледам, че неговата рейка ще трябва да разкарам за да махна капака на клапаните.
Капака на ангренажа май се сваля ...
Не знам .
Като почна ще развивам докато падне двигателя на земята =)):

Днес мислих да върша тази работа, но началника ме хвана от сутринта да му правим неговия Фокус и обикаляхме с моята.
После трябваше да чакам да изстива ... и после ме домързя.
Ако ще го правиш сам, ми казаха двигателя да е напълно студен!!!


Колко време можеш да караш не знам.
Зависи си от количеството. При мен е малко.
Аз съм от минимум 2 години и над 20 000 км така.
От начало си мислех, че е олято като доливам масло.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Масло при свещите!!!

Мнение от paci » 09 апр 2014, 20:30

Не се кани и я смени веднага.

2ри комплект кабели и свещи съсипвам.

Преди ме убеждаваха, че не e от маслото, но сега пак бяха с черни ивици по изолаторите 2те свещи, които се оливат с масло и колата придърпваше.

Смених гарнитурата, но нещо не съм направил както трябва и утре ще разглобявам пак стига да намеря гараж.

По-добре да не давам акъл как се сменява след като не се справих от 1вия път :) Може да има някакъв проблем, който не съм забелязал.

Tsirkov
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 19 мар 2009, 15:52
Модел на автомобила: Ford C Max 2.0
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Масло при свещите!!!

Мнение от Tsirkov » 09 апр 2014, 21:20

Благодаря Ви за мненията. Ще купя още утре и ще се пробвам сам да видим какво ще излезе. Че тия свещи плуват в масло все едно са плувка за риболов.Само трябва да клъвне :)

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Масло при свещите!!!

Мнение от paci » 09 апр 2014, 21:37

Бяха объркали гарнитурата и ходих с капака да кажа какво искам :D:
BGA някаква е сегашната. Може и да е смотана, не я знам, ще я видим.

Сваляш капака на свещите с ключ 8
Капака на ангренажа не успях да го сваля.
Само отвих достъпните болтове, отместих го и беше достатъчно. Там също боравиш с ключ 8.
Хубаво е да имаш комплект гедоре, защото имаш "кофти болт на кофти място" :)

Разкачваш кабелите от свещите и ги отместваш.
Капака на клапаните е с 4ри гайки за ключ 10.

Старата гарнитура беше доста опечена и зор излезе на парчета с яко дърпане.
Не съм ровил с нищо да не нараня канала.

После сглобяваш по обратния ред,

Нищо сложно няма, обаче съм объркал нещо, защото изби новата гарнитура.
Казаха, че силикон не се слага и не сложих.
Може да съм я разместил нещо като съм слагал капака на мястото му.

Дали да мажеш със силикон още не мога да ти кажа.

Имам гараж за утре. Ще видим какво ще направя.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Масло при свещите!!!

Мнение от paci » 10 апр 2014, 18:32

Готово!
За сега всичко е наред. Остава да наблюдавам :)

Разместена гарнитура беше причината.
Изглежда съм я закачил в рейката на газовия инжекцион и съм я измъкнал от канала
Няма как да видя това и така съм я сложил.
Само там беше изтървала. На всякъде на друго място беше чисто.


Обаче се вкарах в такъв филм ...
Преди да разглобя рекох да пробвам дали съм стегнал добре и прецаках всичките гайки на капака.
Отначало си помислих, че съм прецакал шпилките и ги свалих да ги нося да ми ги правят.

Не напъвай като стягаш капака на клапаните
Постепенно стягаш на кръст без да се престараваш в усилието.
Силикон не съм слагал.

Благодарности на fordmaniac, че ми изтърпя телефонната атака :D:

Tsirkov
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 19 мар 2009, 15:52
Модел на автомобила: Ford C Max 2.0
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Масло при свещите!!!

Мнение от Tsirkov » 15 апр 2014, 21:14

Не се навих да я сменям тая гарнитура сам и реших да пробвам услугите на сервиза в форд. Като отидох и им казах за проблема тея направо ме отказаха тотално да не им ползвам услугите. гарнитурата като се сменяла вървяла с нов капак, а тоя капак струвал почти колкото колата. и като чух това направо излязох от сервиза. сега незнам какво да правя. Още малко ще покарам така пък ще видим какво ще правим

radorecord
потребител
потребител
Мнения: 263
Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Масло при свещите!!!

Мнение от radorecord » 15 апр 2014, 21:19

Tsirkov написа:Не се навих да я сменям тая гарнитура сам и реших да пробвам услугите на сервиза в форд. Като отидох и им казах за проблема тея направо ме отказаха тотално да не им ползвам услугите. гарнитурата като се сменяла вървяла с нов капак, а тоя капак струвал почти колкото колата. и като чух това направо излязох от сервиза. сега незнам какво да правя. Още малко ще покарам така пък ще видим какво ще правим
Купуваш си гарнитурка на "elring". На нея си пише как и с колко да затягаш. Решаваш си проблема бързо и сигурно.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 119 госта