на две сиери задно ляво колело така седи /???
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
на две сиери задно ляво колело така седи /???
И на моита и на Явор на сиерата задно ляво седи наклонено леко към купето.МНого бе учуди това защото си мислех ,че недовиждам. Все пак не са френски коли с турсион.Каква може да е причината.. я някой сиераджия да каже.. Някой тампон отзад на носача ли ?аман от стари коли 
едит: днеска легнах под нея.. незнам каква може да е наистина причината защото отзад сме с носачи.Всичко изглежда нормално..На мен са ми изгнили гредите на които се опира прожината.Лявата прожина е влезната с 1 см навътре.. далри това може да е причината? Невиждам какво друго може да е.. ДАъте акъл или споделете опит

едит: днеска легнах под нея.. незнам каква може да е наистина причината защото отзад сме с носачи.Всичко изглежда нормално..На мен са ми изгнили гредите на които се опира прожината.Лявата прожина е влезната с 1 см навътре.. далри това може да е причината? Невиждам какво друго може да е.. ДАъте акъл или споделете опит

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: на две сиери задно ляво колело така седи /???
Почваш от гредата, ако след това не се оправи( което е малко вероятно), проверяваш втулките на носача и сменяш пружините. Омекването на пружините е основна причина за разкрачването на колелата (важи и за предните), а при тебе има и потъване, което допълнително усложнява нещата.venom4o написа:..На мен са ми изгнили гредите на които се опира прожината.Лявата прожина е влезната с 1 см навътре..
П.П. На Ескортите 81-91 отзад стават стари(амортизирани) предни пружини от Жигула съответно намалени с 2 витки (за Орион), Намират се от вторични суровини за около 5лв. Може би и на Сиерата ще паснат.
Не е препоръчително да се използват нови пружини, защото са предвидени да носят тежестта на мотора и ще дойдат твърди.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
сигурен ли си ,че си сложил същите пружини?(еле писал съм ги горе с О къФ съм прУстак
) Ще я изкърпя цялата на пролет и ще се види кфо и що е.. не си воъбразявам.. само от това е.. Какво ли не си мислих.. тампони на носачи.. гледах.. няма тропане.. няма скърцане..луфт няма.. дано да е от това.. мислех си даже ,че е възможно да е лагер( На ситроена за който говоря му отиде лагер на турсиона..)

ето я въпросната греда а това е дугада дясната
Там съм снимал колко са зле спирачните тръбички..



ето я въпросната греда а това е дугада дясната

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта