Съвет...
- impresa
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 04 юни 2006, 20:18
- Модел на автомобила: E46 330Ci 231hp / E92 335d 286 hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Съвет...
Колеги, вече съм година и половина с книжка и равносметката от април 2006 до сега е 60 000км пробег! Обаче фиестичката някак ми омръзна, колкото и да е малка и мобилна! Та си мисля да остана верен на синия овал, но ми се ще да е нещо хай-клас форд
на прилична възраст, с прилична динамика и цена разбира се. Та в случая се спрях на СИЕРРА и да е от последните години на производство. Ескорт е твърде близък до фиестата, а някак мондеото няма харизма
Харесах си двувалка сиера 122 коня от края на '92
, а именно http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=12682" onclick="window.open(this.href);return false; . Та въпросът ми е дали тази цена е адекватна и прилична и ако може някой да се похвали ако е собственик на такъв екземпляр, и да сподели малко опит! Благодаря предварително



- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Зависи с какви финанси разполагаш,но аз определени бих си взел нещо по съвременно(тук не искам да засегна по никакъв начин собствениците на сиери),с airbag,климатик и т.н...например фокус или мондео от 99-00.Пак казвам в зависимост от финансите.
Посочената сиера е на газ
,нещо с което аз лично никога не бих карал,особенно мощна кола.
Ти си прецени,но за 3-4000лв можеш да си намериш мондео 95-97g. с клима и екстри.
Посочената сиера е на газ

Ти си прецени,но за 3-4000лв можеш да си намериш мондео 95-97g. с клима и екстри.
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Хах за 4000лв ще си намериш страхотно мондео, не слушай акъли ами купувай сиерата личи си че е пазена и щом е 16V с клима и газ аз съм за, остави ги тия "никога това, никога онова" айде и да кажеш какво е станалоmrdds написа:Зависи с какви финанси разполагаш,но аз определени бих си взел нещо по съвременно(тук не искам да засегна по никакъв начин собствениците на сиери),с airbag,климатик и т.н...например фокус или мондео от 99-00.Пак казвам в зависимост от финансите.
Посочената сиера е на газ,нещо с което аз лично никога не бих карал,особенно мощна кола.
Ти си прецени,но за 3-4000лв можеш да си намериш мондео 95-97g. с клима и екстри.

- AX!S
- потребител
- Мнения: 891
- Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
- Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет...
Само да отбележа, че аз имам и двата автомобила и те нямат нищо общо като комфорт и динамика.impresa написа:Ескорт е твърде близък до фиестата


- Cobra
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 10 апр 2005, 12:55
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София/Плевен
- Status: Извън линия
16V са само косуъртите приятел.isoiso написа:Хах за 4000лв ще си намериш страхотно мондео, не слушай акъли ами купувай сиерата личи си че е пазена и щом е 16V с клима и газ аз съм за, остави ги тия "никога това, никога онова" айде и да кажеш какво е станалоmrdds написа:Зависи с какви финанси разполагаш,но аз определени бих си взел нещо по съвременно(тук не искам да засегна по никакъв начин собствениците на сиери),с airbag,климатик и т.н...например фокус или мондео от 99-00.Пак казвам в зависимост от финансите.
Посочената сиера е на газ,нещо с което аз лично никога не бих карал,особенно мощна кола.
Ти си прецени,но за 3-4000лв можеш да си намериш мондео 95-97g. с клима и екстри.
impresa Цената си е съвсем прилична, още повече, че е и от последните и има доста глезотийки.
За разход на гориво много зависи от настройки и начин на каране.Моята ми гори към 12-15 газ градско и върви почти колкото на бензин.Проблеми единствено съм имал с хидравликата, но като гледам не съм само аз...
Двувалките попринцип са 120 или 125 коня...за 122 не бях чувал но както и да е, и без това не са останали толкова

Това е на кратко, ако има нещо конкретно питай
- impresa
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 04 юни 2006, 20:18
- Модел на автомобила: E46 330Ci 231hp / E92 335d 286 hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Гледам, че този екземпляр не е с газов инжекцион-дали си заслужава инвестицията от около 1300 лева? А мисля, че по книжка е 122 коня http://ford-sierra-club.hit.bg/motor.html#DOHC" onclick="window.open(this.href);return false; А разходът на маслото? Гори ли много? Гледам, че маслената помпа се задвижва от верига, което значи, че е не е мн сигурна. Спирачките как са- дискови на всички колела?
- Cobra
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 10 апр 2005, 12:55
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София/Плевен
- Status: Извън линия
Е то по твоите данни няма 125кс мотор ??
Аз разполагам с това
N6C (DOHC) 2,0 105bhp carb
N9C (DOHC) 2,0 120bhp
N9A (DOHC) 2,0 125bhp
Но както и да е, с 2 или 3 коня отгоре, немисля че има някакво значение.
Дискови спирачки отзад имат само някои модели Ghia с този двигател.За маслото вече е относително...на един може да му гори, на друг не.
Аз разполагам с това
N6C (DOHC) 2,0 105bhp carb
N9C (DOHC) 2,0 120bhp
N9A (DOHC) 2,0 125bhp
Но както и да е, с 2 или 3 коня отгоре, немисля че има някакво значение.
Дискови спирачки отзад имат само някои модели Ghia с този двигател.За маслото вече е относително...на един може да му гори, на друг не.
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Братле, като взимаш кола винаги си назад. Най-правилния съвет е като я видиш, да я почувстваш като твоята кола. Колко струва и до колко е изгодно... всяка лична покупка е емоционална. Повярвай на вътрешното си усещане и ще разбереш дали колата е твоята или просто кола на пазара!
Това обаче за 1год. 60,000км. при млад шофьор... позволи ми да се усъмня. Малко прекалено ми се струва
кажи 20,000 и ще е по-нормално!
Това обаче за 1год. 60,000км. при млад шофьор... позволи ми да се усъмня. Малко прекалено ми се струва



- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Точно 125 коня си е DOHC, тия с катализатор варират от 116 до 122, но то е в зависимост от държавата за която са произведени, различните данъци и т.н.
За разхода повече от 10 на бензин не ми е дала през зимата. Ако е 1.6 обаче може да харчи и 14-15, което е още един плюс за двувалката, хем по-мощна, хем по-икономична. За газ незнам защото не я карам на газ и съм противник да си прецаквам хубавия мотор с газ. Всеки си преценя сам. Маслото си зависи от собственика, ако е подържана няма да харчи. Аз съм на близо 190 000 и не го барам изобщо, трябва да е полусинтетика. За ръждата можеш да забравиш, освен ако не е удряна и да не е правена както трябва.
За цената ти си преценяш, на базата на сравнение с други модели може и да ти се вижда по-висока, но и качествата на колата имат значение, не само годините или екстрите. Аз лично преди няколко месеца търсих кола за майка ми и взех Ескорт 97 за 3000 мислейки че съм ударил джакпота, но на следващия ден се молех да се отърва от него възможно най-бързо. За късмет му бяхме собственици само за 2 дена.
За разхода повече от 10 на бензин не ми е дала през зимата. Ако е 1.6 обаче може да харчи и 14-15, което е още един плюс за двувалката, хем по-мощна, хем по-икономична. За газ незнам защото не я карам на газ и съм противник да си прецаквам хубавия мотор с газ. Всеки си преценя сам. Маслото си зависи от собственика, ако е подържана няма да харчи. Аз съм на близо 190 000 и не го барам изобщо, трябва да е полусинтетика. За ръждата можеш да забравиш, освен ако не е удряна и да не е правена както трябва.
За цената ти си преценяш, на базата на сравнение с други модели може и да ти се вижда по-висока, но и качествата на колата имат значение, не само годините или екстрите. Аз лично преди няколко месеца търсих кола за майка ми и взех Ескорт 97 за 3000 мислейки че съм ударил джакпота, но на следващия ден се молех да се отърва от него възможно най-бързо. За късмет му бяхме собственици само за 2 дена.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Колата е добра, но цената може малко да се смъкне.
1. Двигателя е с 8 клапъна и с верига вместо ремък-голямо предимство. (същия като моя)
2. Колата е със задно, ако е блокиращ диференциала ще й се накефиш.
3. Този двигател издържа до 400 000 км до І-ви ремонт.
При покупката гледаш и се ослушваш.
1. При палене на студено дали не се чува характерното потракване на хидравличните повдигачи.
2. При работа на място слушай за дрънчене от долу. (заминал катализатор)
3. Огледай пласмасовия капак на клапъните дали не е спукан някъде около закрепващите винтове и да просълзява масло. Непречи, но създава мизерия по двигателя.
4. Обърни внимание дали няма омасляване отпред около шайбата на двигателя (семерина за смяна)
5. При крайно лява и крайно дясно положение на волана, ако двигатеря се товари и се чува леко ръмжене - хидравличната рейка е да ремон или смяна (гумените маншони са пълни с хидр.масло)
Друго не се сещам. Здрава кола със здрав мотор, а и ако климатика работи какво повече. Извънградско разхода съм го докарвал до 5.8, но при определени условия иначе е от 6.2 до 7.9 зависимост от средната скорост, която поддържаш. При 90-100 км/ч - 6.2-6.3 . На градско не я засичам, защото си правя кефа, а кефа цена няма.
1. Двигателя е с 8 клапъна и с верига вместо ремък-голямо предимство. (същия като моя)
2. Колата е със задно, ако е блокиращ диференциала ще й се накефиш.
3. Този двигател издържа до 400 000 км до І-ви ремонт.
При покупката гледаш и се ослушваш.
1. При палене на студено дали не се чува характерното потракване на хидравличните повдигачи.
2. При работа на място слушай за дрънчене от долу. (заминал катализатор)
3. Огледай пласмасовия капак на клапъните дали не е спукан някъде около закрепващите винтове и да просълзява масло. Непречи, но създава мизерия по двигателя.
4. Обърни внимание дали няма омасляване отпред около шайбата на двигателя (семерина за смяна)
5. При крайно лява и крайно дясно положение на волана, ако двигатеря се товари и се чува леко ръмжене - хидравличната рейка е да ремон или смяна (гумените маншони са пълни с хидр.масло)
Друго не се сещам. Здрава кола със здрав мотор, а и ако климатика работи какво повече. Извънградско разхода съм го докарвал до 5.8, но при определени условия иначе е от 6.2 до 7.9 зависимост от средната скорост, която поддържаш. При 90-100 км/ч - 6.2-6.3 . На градско не я засичам, защото си правя кефа, а кефа цена няма.
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Грешката е в мен! 8V мотор не бих си взел, това е морално остаряла машина но както си решиш, по-добре някой ескорт 16VCobra написа:16V са само косуъртите приятел.isoiso написа:Хах за 4000лв ще си намериш страхотно мондео, не слушай акъли ами купувай сиерата личи си че е пазена и щом е 16V с клима и газ аз съм за, остави ги тия "никога това, никога онова" айде и да кажеш какво е станалоmrdds написа:Зависи с какви финанси разполагаш,но аз определени бих си взел нещо по съвременно(тук не искам да засегна по никакъв начин собствениците на сиери),с airbag,климатик и т.н...например фокус или мондео от 99-00.Пак казвам в зависимост от финансите.
Посочената сиера е на газ,нещо с което аз лично никога не бих карал,особенно мощна кола.
Ти си прецени,но за 3-4000лв можеш да си намериш мондео 95-97g. с клима и екстри.
impresa Цената си е съвсем прилична, още повече, че е и от последните и има доста глезотийки.
За разход на гориво много зависи от настройки и начин на каране.Моята ми гори към 12-15 газ градско и върви почти колкото на бензин.Проблеми единствено съм имал с хидравликата, но като гледам не съм само аз...
Двувалките попринцип са 120 или 125 коня...за 122 не бях чувал но както и да е, и без това не са останали толкова
Това е на кратко, ако има нещо конкретно питай
- xrpower
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 21 сеп 2007, 20:02
- Модел на автомобила: Ford Sierra XR4i,Ford Focus MK2 1.8 petrol/lpg
- Местоположение: Нова Загора
- Status: Извън линия
според мене гледаи основно техническата част,аз имам сиера вече 5 години и макар да е друг модел(имам XR4i),мога да ти кажа че е доста корава машина.а и за тия пари ако всичко работи както трябва предполагам,че няма да имаш проблеми.
пп.:това си е мое лично мнение-ти си знаеш с какви средства разполагаш и за какво да си ги дадеш
пп.:това си е мое лично мнение-ти си знаеш с какви средства разполагаш и за какво да си ги дадеш
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
По принцип при закупуването на кола втора употреба цената не винаги трябва да е определящ фактор!
Иначе Сиерата е най-добрия Форд, а този екземпляр е от последните, тоест най-ъпгрейтнатите!
Като цяло това е изключително здрав и надежден модел /дори при минимална поддръжка изкарва много/, лесен е за сервизиране и частите не са скъпи.
Много комфортно вози, управлението е отлично, спирачките са солидни /с 4 диска е/; благодарение на независимото окачване на четирите колела стои много стабилно на пътя и безупречно държи линията при бързо влизане в завоите.
Този двигател е мощен, еластичен, много приятно се кара и наистина дава приличен разход!
Салона е от доста качествени материали /досега не съм видял Сиера със скъсани седалки и провиснал таван/, таблото след 1988г. не се напуква, има добра шумоизолация и стига да не е ровено от неквалифициран "майстор" /тоест да не са изпочупени щипките/ не скърца никъде!
ПП: Огледай колата, пробвай я, и ако ти допадне я взимай - старата ни Сиера навъртя 600 000км. без никакво усилие и като я продадохме все още си беше в много добро здраве /палеше си винаги от раз и возеше отлично/!
Иначе Сиерата е най-добрия Форд, а този екземпляр е от последните, тоест най-ъпгрейтнатите!
Като цяло това е изключително здрав и надежден модел /дори при минимална поддръжка изкарва много/, лесен е за сервизиране и частите не са скъпи.
Много комфортно вози, управлението е отлично, спирачките са солидни /с 4 диска е/; благодарение на независимото окачване на четирите колела стои много стабилно на пътя и безупречно държи линията при бързо влизане в завоите.
Този двигател е мощен, еластичен, много приятно се кара и наистина дава приличен разход!
Салона е от доста качествени материали /досега не съм видял Сиера със скъсани седалки и провиснал таван/, таблото след 1988г. не се напуква, има добра шумоизолация и стига да не е ровено от неквалифициран "майстор" /тоест да не са изпочупени щипките/ не скърца никъде!
ПП: Огледай колата, пробвай я, и ако ти допадне я взимай - старата ни Сиера навъртя 600 000км. без никакво усилие и като я продадохме все още си беше в много добро здраве /палеше си винаги от раз и возеше отлично/!

- Cobra
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 10 апр 2005, 12:55
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София/Плевен
- Status: Извън линия
Ето малко доказателство за двигателите.
Снимал съм го от сервизната книжка на старата ми Сиера.Незнам, аз предпочитам да вярвам на книжката дето са ми я дали с колата от колкото на някакви сайтове или програми...вие сами си решавайте.
ПС.Не гледайте зелената лента, а тази отдолу
кубатура/киловати/коне/номер на двигател и т.н
Ако искате ще направя по-общи снимки.

Снимал съм го от сервизната книжка на старата ми Сиера.Незнам, аз предпочитам да вярвам на книжката дето са ми я дали с колата от колкото на някакви сайтове или програми...вие сами си решавайте.
ПС.Не гледайте зелената лента, а тази отдолу
кубатура/киловати/коне/номер на двигател и т.н
Ако искате ще направя по-общи снимки.

- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
е и ??
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта