Подобрение на парното на ескорт
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
това няма да стане по 2 причини:Bakara написа:а дали няма да стане ако се сложи такъв нагревател на дъното на разширителния съд?
1. разширителния съд е пластмасов и има опасност да се разтопи

2. там няма много смисъл да се загрява. там има циркулация на охл. течност чак след отваряне на големия кръг, а тогава няма смисъл защото течността вече е топла
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
На един Опел Омега видях дизелова печка, стоеше точно в десният калник и при включване има страхотен звук ..........да и отделен ауспух .......не се шегувам .........още ме е яд ,че нямах фотопарат да я снимам, колата била правена за студените страни имаше си и изведен контакт за подгряване от външен източник и имала реотани на картера

-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Подобрение на парното на ескорт
момчета не се хабете с подгряващи одяла и бързовари има бензиностанции земете 5 литра и един кибрит
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Подобрение на парното на ескорт
горе долу 6 години са минали от последното мнениеpeigera написа:момчета не се хабете с подгряващи одяла и бързовари има бензиностанции земете 5 литра и един кибрит

времето е като парите-никога не стига
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Подобрение на парното на ескорт
Колеги смятам че Ескорта се справя добре с ниските температури. При мен за достигане на температура от 65 градуса (т.е буква N), при температура от -10 градуса са нужни 12 минути, при -5 градуса 8 минути, при 0 градуса 6 минути. Маршрутът на движение е средно натоварен и е 5 километра, като около 25% от времето колата работи на място чакайки на светофар. В края на четвъртия километър колата е вече на 90 градуса. Не смятам, че бензинов фокус или било то модерна бензинова кола при -10 градуса околна температура ще достигне 60 градуса за 2-3 минути!
- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Подобрение на парното на ескорт
Колега, можеш ли да кажеш от къде разбра на колко градуса съответстват буктите??? Отдавна търся подобна информация!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Подобрение на парното на ескорт
Ами сега ще разкажа за методиката си на определяне. Когато веднъж правих диагностика на двигателя с компютър исках да ми проследят някои датчици и когато антифриза достигна 103 градуса, се включи перката, а стрелката на уреда в купето беше застанала точно по средата между A и L. Ако приемем че тази позиция е 103 градуса, то показание L трябва да е около 110, A- 100, М-90, R-80, O-70, N-60, а на края на белия сектор около 40 градуса. Е принципа не е съвсем точен, но смятам че има максимум допустима разлика с реалното около 3-4 градуса.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 24 май 2010, 14:03
- Модел на автомобила: ESKORT 1.8 TD
- Status: Извън линия
Re: Подобрение на парното на ескорт
Колега VW 1.9 TDI имат 3 подгревни свещи на изхода на главата /входа на парното/ управлява ги компа . Вземи от моргата този възел , които малко трябва да се преработи и го монтирай на маркуча на парното.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 34 госта