Колеги, най сетне светлина във дъното на тунела...
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Колеги, най сетне светлина във дъното на тунела...
Колеги, днес предприех сериозна офанзива във сервиза,и разчекнах цялата фиестичка..
Направих цялосна проверка на всичко, всички датчици, си бачкат корекно..
Но се оказа че куплунгите, особенно на EEC-то са страшно агрепирали, някакъв бял прах по тях, всички маси също доста ръждясали, и не контактуваха.....
почистих всички агрепирали конектори, особенно на МСУ-то "чистих го два часа" направих цялостна проверка на инсталацията на бензино впръска и компютъра, една главна букса, беше зле отдрязах я и запоих крайщата й, стана перфекно.
Затворих всичко, и о радост за душата, емоционална чикия, двигателят пее, не глъхне и не пуши като на умряло.
даже до нас 6 километра, свещите се изчистиха, а бяха въглен..
вече колицата върви супер, даже задминах един колега 1.1
равносметката..
Един изпръскан спрей Вд-40 , малко калай, прободен пръст "вместо кабела си дупнах пръста
" и пет часа клечене над капака..
малко или много това е, за сега колицата си върви перфекно, дано да продължи и за напред.
Направих цялосна проверка на всичко, всички датчици, си бачкат корекно..
Но се оказа че куплунгите, особенно на EEC-то са страшно агрепирали, някакъв бял прах по тях, всички маси също доста ръждясали, и не контактуваха.....
почистих всички агрепирали конектори, особенно на МСУ-то "чистих го два часа" направих цялостна проверка на инсталацията на бензино впръска и компютъра, една главна букса, беше зле отдрязах я и запоих крайщата й, стана перфекно.
Затворих всичко, и о радост за душата, емоционална чикия, двигателят пее, не глъхне и не пуши като на умряло.
даже до нас 6 километра, свещите се изчистиха, а бяха въглен..
вече колицата върви супер, даже задминах един колега 1.1


равносметката..
Един изпръскан спрей Вд-40 , малко калай, прободен пръст "вместо кабела си дупнах пръста

малко или много това е, за сега колицата си върви перфекно, дано да продължи и за напред.

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Да ама как може буксите на такава нова кола да са във окайващо състояние, както и да е важното е че стана...
Иначе ходих преди по елконажий, разбутаха всичко, и измислиха 1001 повреди, апък те датчиците са си ги написали хората как се проверяват.
Ако не бях във час, щяха да ме накарат да сменя всички работещи работи, и най накрая резолтата щеше да е никакъв!!!!
Иначе ходих преди по елконажий, разбутаха всичко, и измислиха 1001 повреди, апък те датчиците са си ги написали хората как се проверяват.


Ако не бях във час, щяха да ме накарат да сменя всички работещи работи, и най накрая резолтата щеше да е никакъв!!!!
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
окислени.





Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Еми сега фиестичката гори 8.8 - 9 градско, натоварено по половин час на сфетофар...
забравих кога последният път посещавах бензиностанция
Някой може да ми каже че е ужасно много за 1.1 двигател ..
ама знайте че съм под 8-сем акносвери в цилиндрите, двигателя вече само "яде" бензин, и не одава мощост, и издиша от всякъде...
И колега бих го направил, но съм от варна, и стига да има смисъл, аз преди да направя тази процедура, ходих на елкони "разбутаха всичко
" проверявах всички датцичи, реботеха перфекно и корекно "а TPS е сменян във германия"
после поревах малко във форума, и чак като ми се освободи време го направих, има няма, 4-тери часа работа.
Така че, до колко имаш нужда специално ти от тая процедура, при теб може да е друго..
А хората са си го написали навсякъде, че се проверяват първа контактуването..
не става само с ядене, трябва и акъл.

Едит: о колега ти си със 1.6 двувалка.. двигателят ти като мощост и разход е съсем друго
забравих кога последният път посещавах бензиностанция


Някой може да ми каже че е ужасно много за 1.1 двигател ..
ама знайте че съм под 8-сем акносвери в цилиндрите, двигателя вече само "яде" бензин, и не одава мощост, и издиша от всякъде...
И колега бих го направил, но съм от варна, и стига да има смисъл, аз преди да направя тази процедура, ходих на елкони "разбутаха всичко

после поревах малко във форума, и чак като ми се освободи време го направих, има няма, 4-тери часа работа.

Така че, до колко имаш нужда специално ти от тая процедура, при теб може да е друго..
А хората са си го написали навсякъде, че се проверяват първа контактуването..
не става само с ядене, трябва и акъл.






Едит: о колега ти си със 1.6 двувалка.. двигателят ти като мощост и разход е съсем друго

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Е то в контекста на мнението е така но що така го пише.
Преди години оше лапе като ми казаха, четки за "алтернатор" и некък си нацелих да занеса на дядо ми за жигулата четки за генератора. Така му викали, щото бил алтернатива на генератор ... изкарвал си прав ток ... али-бали ... глупости според мен. Генератор си е и тва е.
Преди години оше лапе като ми казаха, четки за "алтернатор" и некък си нацелих да занеса на дядо ми за жигулата четки за генератора. Така му викали, щото бил алтернатива на генератор ... изкарвал си прав ток ... али-бали ... глупости според мен. Генератор си е и тва е.
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
не му се вика така защото е алтернатива, а просто на английски alternant е променливpaci написа:Е то в контекста на мнението е така но що така го пише.
Преди години оше лапе като ми казаха, четки за "алтернатор" и некък си нацелих да занеса на дядо ми за жигулата четки за генератора. Така му викали, щото бил алтернатива на генератор ... изкарвал си прав ток ... али-бали ... глупости според мен. Генератор си е и тва е.


- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Форда наистина е хубава кола, предпочитам ги пред опел "вежда" и селската мечта голф.
А по въпроса за грешките, някой път бързам
някой път пиша от сервиза там нямам българска подредба, а българиян пфонетик..
Така че се извинявам, ако съм объркал някого...
По темата....
Динамо, е устройство което служи за произвеждане на електроенергия...
динамата са правотокови, тоест нямат изправителни диоди, а имат колектори който комутират тока през намотките, и така винаги тече във права посока..
Алтернатор... пак произвежда електричество, но е проминливо токово устройство, тоест нуждае се от диодни изправители " точно 6-ст на брой"
И двете устройства, могат да се нарекат ГЕНЕРАТОРИ независимо от принципа си на действие, основната задача е да генерират "произвеждат" електро енергия..
Поздрави.

А по въпроса за грешките, някой път бързам


Така че се извинявам, ако съм объркал някого...
По темата....
Динамо, е устройство което служи за произвеждане на електроенергия...
динамата са правотокови, тоест нямат изправителни диоди, а имат колектори който комутират тока през намотките, и така винаги тече във права посока..
Алтернатор... пак произвежда електричество, но е проминливо токово устройство, тоест нуждае се от диодни изправители " точно 6-ст на брой"
И двете устройства, могат да се нарекат ГЕНЕРАТОРИ независимо от принципа си на действие, основната задача е да генерират "произвеждат" електро енергия..
Поздрави.


Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия


Във аутодатата я дават 11-12 Атмосфери

днес отворих едната свещ, и беше със идеален цвят, на леко припечена до златисто филийка.


За толкова износен мотор, никак не е зле...
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта