прекъсва леко на празен ход.. и при палене пляка
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
прекъсва леко на празен ход.. и при палене пляка
прекъсва леко на празен ход.. и при палене пляка.. Малко е мудна на ниски до към 1300-1500-- след тва си е в ред.. какво да гледам?Проблема мисля ,че е от самата настройка на изпарителя и на винта на маркуча за газта. Но не знам- може да е от нещо друго.Питам тук за да знам какво да проверя преди да отида в Аргус.Всичко е ново .. единствено въздушния филтър.. Той е много зле но тия дни ще го купя... За газта има ли значение? Бензиновите мотори не са чуствителни попринцип на в. филтър...
Така .. само да кажа.. Двигателя е след пълен основен ремонт.. Сменено е всичко... Дебитомера ми е Аут ,но той за газта няма нищо общо.. Абсолютно всичко е сменено по Двг.. кабели капачки и т.н. единствено свещите ме съмняват ,че не са добри... Но пак давайте акъл какво да гледам
Така .. само да кажа.. Двигателя е след пълен основен ремонт.. Сменено е всичко... Дебитомера ми е Аут ,но той за газта няма нищо общо.. Абсолютно всичко е сменено по Двг.. кабели капачки и т.н. единствено свещите ме съмняват ,че не са добри... Но пак давайте акъл какво да гледам
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
газово
Споделям това което знам :
1.Въздушен филтър-газовото е чуствително на замърсен въздушен филтър когато изпарителя е вакумен и резултата е преразход заради обогатена смес-решението е да го сменяш на 5000 км.
2.Свещите са важни -имам един аспух който зяпна като крокодил след доста въртене на стария москвич -стари свещи
3.Самия изпарител -стария ми беше ВИАЛИ и понеже беше заминал понякога палеше много пъти не и работеше неравномерно на празен ход а на пълен се зачудваше и после рязко се ускоряваше
Успех
1.Въздушен филтър-газовото е чуствително на замърсен въздушен филтър когато изпарителя е вакумен и резултата е преразход заради обогатена смес-решението е да го сменяш на 5000 км.
2.Свещите са важни -имам един аспух който зяпна като крокодил след доста въртене на стария москвич -стари свещи
3.Самия изпарител -стария ми беше ВИАЛИ и понеже беше заминал понякога палеше много пъти не и работеше неравномерно на празен ход а на пълен се зачудваше и после рязко се ускоряваше
Успех
Наесен с песен в К1.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Открих проблема за прекъсването - един от кабелите мяташе искри.. оправено е...,но още не работи перфектно.. Вече не прекъсва постоянно на празен ход.. амааа пак си е зле.. Ще го закарам в Аргус... Сори ,че ви занимавам.. с лупости.. Мерси колега ще видя все пак и тези неща. и ще отида до М пфое да зема 4 мотокрафт свещи да си знам ,че е в ред....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта