При спиране колата глъхне!

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
Goshko
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
Местоположение: София
Status: Извън линия

При спиране колата глъхне!

Мнение от Goshko » 25 окт 2005, 11:18

Здравейте колеги.
При спиране (изключена предавка) колата губи рязко обороти, дори понякога гасне. Ако не угасне и трябват 3-4 сек. след като съм напълно спрял за да нормализира оборотите на празен ход. Това нещо го прави и на газ и на бензин (на газ е по-силно изразено). От друга страна ако пускам по инерция оборотите не падат - всичко си е ОК, до момента в който почна да натискам спирачката.
Някой имал ли е подобен проблем и от какво може да се дължи?
Колата е Ескорт 1.8 16v - 92-а пълен инжекцион.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 25 окт 2005, 11:45

Провери си вакуумните маркучи - може да изпускат. По описанието ти предполагам, че проблема идва от товаренето на сервото при натискане на спирачките. Взема от 1-ви цилидър доколкото си спомням...затова и само при освобождаване от скорост нямаш проблем!

Потребителски аватар
nld
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 20 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Форд Сиера 1.8 CL
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nld » 25 окт 2005, 12:11

Провери сервото, при запален двигател някой да натиска спирачката, а ти се ослушай около него дали шуми

Потребителски аватар
Goshko
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Goshko » 26 окт 2005, 09:39

Мдааа, коелги, благодаря за отговорите, но тъй като не съм майстор, не мога сам да преценя или да оправя проблема. При спряла кола като помпам спирачката оборотите падат застрашително, но не съм слухтял при двигателя какво става.
Друга простотия - при включване на вентилатора за допълнително охлаждане (този зад радиатора) с оборотите става лудница :) падат може би до 500 и после сами се форсират до 1100 и така нон стоп. Понякога успява и да угасне :) Това ли е така нареченото моторче за празен ход - то ли ме бъзика. Колата като цяло е добре, но по този начин е направо невъзможна. Предишната ми кошница беше Голф2 - такива пък проблеми никога не е имала. Освен това по сервизите и разбираха... Сега като ме видят с форд-а всеки се вайка и вика, че форделата не била кола (безсрамници) Тъй, че пратете ме на някой софийски сервиз (без МП) от който сте доволни:)
Предварително благодаря.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 26 окт 2005, 10:43

Май ще е добре да си замериш консумацията с мултицет на всички режими и на спряло. Или нещо ти товари яко инсталацията (лош контакт и т.н.) или алтернатора се е**ва с тебе...

iiivvvooo
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 26 окт 2005, 09:54
Status: Извън линия

Мнение от iiivvvooo » 26 окт 2005, 11:09

Аз имам същия проблем, обаче си мисля че причината е в АГУ-то защото при мен това с заглъхване се проявява само на газ. Примерно чакам на светофар с натисната спирачка. Но понеже не разбирам ще се радвам да чуя и друго мнение.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 26 окт 2005, 12:01

iiivvvooo написа:Аз имам същия проблем, обаче си мисля че причината е в АГУ-то защото при мен това с заглъхване се проявява само на газ. Примерно чакам на светофар с натисната спирачка. Но понеже не разбирам ще се радвам да чуя и друго мнение.
За съжаление отдавна изгубих контакт с баба Ванга...

Потребителски аватар
Goshko
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Goshko » 26 окт 2005, 14:55

Повечето от клуба нямат контакт с Ванга (или поне се надявам да не се решават така проблемите), но могат да кажат сервиз например или да препоръчат някой разбирач :)

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 26 окт 2005, 15:23

Гошко, чети внимателно! Кое за кой е предназначено!

Сърби ме!
А ся ми кажете къде, какво и как! Препоръчайте сервиз и ми дайте точна диагноза!!! X(:

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 26 окт 2005, 15:25

kEFi написа:
iiivvvooo написа:Аз имам същия проблем, обаче си мисля че причината е в АГУ-то защото при мен това с заглъхване се проявява само на газ. Примерно чакам на светофар с натисната спирачка. Но понеже не разбирам ще се радвам да чуя и друго мнение.
За съжаление отдавна изгубих контакт с баба Ванга...
kEFI го е написал защото не сте си написали модела на колата в профила и не се разбира за каква кола става на въпрос

Потребителски аватар
Goshko
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Goshko » 26 окт 2005, 16:30

Така де :oops:
Не успях да си редактирам профила за да добавя и автомобила си, но затуй съм го написал в началото...
Пък и в клубовете на опел и VW само чакат някой да ги пита за проблем и се намират 5-6 човека със същия проблем които пишат. Предполагам такава простотия като при мен не се е случвала на почти никой от вас, затуй ще търся някой да и бае :)

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Peter_CLX » 26 окт 2005, 19:34

Goshko написа:...Предишната ми кошница беше Голф2 - такива пък проблеми никога не е имала. Освен това по сервизите и разбираха... Сега като ме видят с форд-а всеки се вайка и вика, че форделата не била кола (безсрамници) Тъй, че пратете ме на някой софийски сервиз (без МП) от който сте доволни:)
Предварително благодаря.
Тоз майстор който ти е казал че форделата не е кола, каквото и да му закараш, пак това ще ти каже.... Удобно обяснение за почти всеки проблем е това.

По отношение на спирачките и нестабилните обороти: явно проблема е в сервоапарата и по-точно във входния клапан към работната му камера - клапана не затваря добре вероятно. Другия вариант е самия сервоапарат да се е разхерметизирал.

По отношение на вентилатора на радиатора, който също ти скапва обототите: вентилатора е с прилично голяма консумация и ако някъде в инсталацията има лоши контакти или връзки (например клемите на акумулатора или около него), може да се получава пад на напрежението. Дали това е така, можеш да провериш като измериш напрежението в инсталацията при включен вентилатор.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 26 окт 2005, 20:32

kEFi написа:
iiivvvooo написа:Аз имам същия проблем, обаче си мисля че причината е в АГУ-то защото при мен това с заглъхване се проявява само на газ. Примерно чакам на светофар с натисната спирачка. Но понеже не разбирам ще се радвам да чуя и друго мнение.
За съжаление отдавна изгубих контакт с баба Ванга...
Това го повтарям, за да съм ясен...
1. Отговарям на въпрос на ииивввооо...който освен, че казва, че има същия проблем, но само на газ друго инфо - никакво.
2. За отговор на такъв въпрос трябва наистина да си комуникирам с Ванга. Ако става въпрос само за чесане на езиците е друг въпрос!
3. Проблемите на двамата не са едни и същи, въпреки общия симптом! При единия е само на газ, което значи на бензин добре, при другия обаче са и на газ и на бензин, за което получи съвет...безплатен, само му трябва милтицет.

Потребителски аватар
Goshko
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Goshko » 27 окт 2005, 10:29

Продължавам да разсъждавам...
Предния собственик е сменил акумулатора, но забележете че е купил Bosch 40Ah - според мен малък. При включване на перката и празен ход динамото не храни акумулатора толкова колкото перката дърпа от него. Да не би пък от малкия акумулатор да се получава този bug?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 27 окт 2005, 10:50

Милтицета ще покаже!
За моя мотор му дава 44Аh...

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Peter_CLX » 27 окт 2005, 20:44

Goshko написа:Продължавам да разсъждавам...
Предния собственик е сменил акумулатора, но забележете че е купил Bosch 40Ah - според мен малък. При включване на перката и празен ход динамото не храни акумулатора толкова колкото перката дърпа от него. Да не би пък от малкия акумулатор да се получава този bug?
Не се впускай чак толкова в разсъждения, ами направи измерването или направо пробвай с по-голям акумулатор (т.е. такъв с по-голям капацитет), но според мен 40Ah не са чак толкоз малко, освен ако батерията не си е била камшика вече по някаква причина.

PS. kEFi, "милтицета" нарочно ли го пишеш така или е просто грешка на клавиатурата? :D

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 28 окт 2005, 06:12

Peter_CLX написа:PS. kEFi, "милтицета" нарочно ли го пишеш така или е просто грешка на клавиатурата? :D
С тези китайски клавиатури от 5лв. е така.
Хубавото е, че трошиш, хвърляш и ти дреме на гъза.
На поната сигурно е от 2лв. :P :wink: мухахаха

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 28 окт 2005, 09:02

По тая логика моята трябва да е подарък от някоя мЕцка :lol:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 28 окт 2005, 09:34

Peter_CLX написа:p.s: kEFi, "милтицета" нарочно ли го пишеш така или е просто грешка на клавиатурата? :D
Грешката е вярна! Развали ми се нещо десетоптъстната система :D
Лошото при мен е, че клавиатурата върви комплект с компа и ако я трясна....ша си направя кефа, но и ще остана без машинка :wink:

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 12 ное 2005, 23:47

Когато проблема е само на газ-100% е въздуховода.Аз махнах тръбата,която вкарва въздух от решетката във въздушния филтър и проблема ми се реши.Успех!!! :D :D :D

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта