Как да разбера дали имам хидравлика?

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Как да разбера дали имам хидравлика?

Мнение от venom4o » 11 яну 2007, 21:34

Колеги как да разбера дали имам хидравлика? Волана се върти перфектно лесно.. Джия купе съм 88-ма даже е някав шантав модел Ф40.. ама незнам какво да гледам.. Можете ли да ме светнете?

Petkoff_pl: Позволих си да променя заглавието за по-голяма яснота!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 11 яну 2007, 22:15

ако имаш казанче като това на снимката до казанчето за антифриза значи имаш хидравлика на волана
Прикачени файлове
хидравлика (600 x 450).jpg.jpg
казанчето със стрелката е казанчето за хидравликата
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 11 яну 2007, 22:56

А ако си сложа казанче ще имам ли хидравлика?! :P :lol: *00930* =)):

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 11 яну 2007, 23:50

nikolovvd написа:А ако си сложа казанче ще имам ли хидравлика?! :P :lol: *00930* =)):
Хах :D
Само гледай да можеш да затвориш капака :D В смисъл да не е такова за WC :)

По темата :
Как се върти волана при запален и изгасен двигател ?
При мен на изгасен няма мърдане. Абе мърдам го но имам чувството, че ще изкъртя геврека.
Ненам мое да има неква друга хидравлика дет не чака некъФ мотор да се разбръмчи, че да почне да работи .... ама аз незнам за такава.

П.С.
В смисъл да не е такова за WC
Не си си помислил, че съм пропуснал R ?
WRC
Тцъ

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 12 яну 2007, 12:20

Естествено! Важното е като видиш темата и усмивката ти да стигне до ушите!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 12 яну 2007, 12:40

пфоо нямам не мисл, че съм много здрав но адски лесно се мести.. Гледах рейката не видях нищо наподобяващо хидравлика.. Не трябва ли да има помпа която да е съврзана с мотора? скъпо ли излиза да се сложи хидравлика? Ако ми се разбие рейката съм готов да си сложа.. ама зависи колко ще ми струва удоволствието..

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 12 яну 2007, 12:48

Като за тебе (разбирай и мене) 80-100 втора употреба + още 150 - 200 за рециклиране + хидравлична помра (незнам колко ще искат за нея) + нов ремък (защото стария няма да стане май).

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 12 яну 2007, 12:52

амм отказах се.. Върти си се прекрасно...

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 12 яну 2007, 16:03

Сиерата по принцип е с отлична рейка и волана е доста лек; колкото до хидравликата по-принцип е по-добре, но по всеобщия принцип, че колкото е по-сложна една с-ма - толкова е по-ненадеждна и по-бързо се разваля! А ремонта на хидравликата не е никак евтин!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 12 яну 2007, 21:42

ремонта на хиддр. рейка включва
монтаж -демонтаж 80 лв
рециклиране 150 лв
реглаж 15 лв

поне аз платих по тая тарифа - засега съм доволен около 4 месеца вече
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 12 яну 2007, 23:58

Нее; писах по-горе, че по принцип сиерата има удивително добре конструирана и изчислена рейка. Просто до сега не съм чул за повредена такава, а много хора си ги карат със скъсани маншони /които по между другото са много евтини, лесно се сменят и просто не знам от къде идва това безхаберие......?/ и въпреки това рейките оцеляват. Та в този ред на мислите постнах, че ако сток си няма хидравлика въобще не си заслужава да се слага такава /която естествено ще е втора употреба от някоя морга и в съмнително състояние/!

mytanta
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 28 май 2006, 09:49
Модел на автомобила: ford fiesta 1.25i 16v ghia zetek-s 1995
Status: Извън линия

Мнение от mytanta » 13 яну 2007, 09:41

мойта фиеста е с доста твърда хидравлика. незнам дали това е нормално или трябва да се пипне нещо.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 13 яну 2007, 10:48

абе не знам.. Немога да преценя.. Сиерата има удивително здраво окачване.. Няма никакво тропане.. И много си я обичам заради това... Само заради здравото окачване и стабилността на пътя я взех...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 13 яну 2007, 13:53

venom4o написа:абе не знам.. Немога да преценя.. Сиерата има удивително здраво окачване.. Няма никакво тропане.. И много си я обичам заради това... Само заради здравото окачване и стабилността на пътя я взех...
И кво квоо ?

mytanta, за да въртиш трудно волана :
Меки гуми
Кофти реглаж на предницата
Заминали тампони и лагери на макферсона.

Другото което е, че трябва да е до някаква степен твърд, в противен случай ако го усещаш съвсем лабаф тогава пак е кофти сходимоста на предницата.

Не можах да разбера къф е тоя Zetec-S 95-та ма карай.

Веномчо братле кви са тия постове ни в клин ни в ръкаф "мноо си обичам колата"
А вземете се оправайте стига писахте за бройката баси.
Неам време да чета глупости и покрай тях пропускам и важни неща.
Обичкай си не ми пречиш. ДОстатъчно пъти се пускат провокиращи теми за форд и всеки си пише там колко си обича неговата. Аре пишете малко къде му е мястото. В кафене ако се разровиш ще си намериш такава тема. Намери си я и си излей чувствата там.
Постоянно некой новбранец буха 15 поста един след друг кат си мисли, че кат вдига цифрата на броя на мненията и ще стане нещо велико.
Нема награди за голям брой постове във форума. Така, че се успокойте.
Последна промяна от paci на 13 яну 2007, 14:34, променено общо 1 път.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта