Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
GeorgiToRuleThemAll
потребител
потребител
Мнения: 174
Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?

Мнение от GeorgiToRuleThemAll » 06 юли 2017, 14:29

G2233 написа:
05 юли 2017, 20:24
Само ме притеснява и това чукане на клипа. Което преди май го нямаше https://youtu.be/zNlSOKUEXDU

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Леле, колега! Това чукане е същото като при мен... :cry: Също така си от Асеновград и се казваш Георги... Случайността е велико нещо! :mrgreen:
*fe*

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?

Мнение от G2233 » 06 юли 2017, 15:09

Хахах да. Ще пиша след ремонта на какво се дължи

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk


Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?

Мнение от G2233 » 07 юли 2017, 23:03

Днес след консултация с един майстор. Има вероятност керамиката да се е забила в челото на буталото или по главата и от там да идва това чукане. До като не отворят тиквата ,незнаем и така..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk


Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?

Мнение от OgiDogi » 08 юли 2017, 07:55

G2233 написа:
07 юли 2017, 23:03
Днес след консултация с един майстор. Има вероятност керамиката да се е забила в челото на буталото или по главата и от там да идва това чукане. До като не отворят тиквата ,незнаем и така..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Ако парчето е било толкова голямо, че буталото да го удря в главата, при първият удар щеше да стане на сол, вместо да се забие в буталото/главата.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
G2233
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
Местоположение: Асеновград
Status: Извън линия

Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?

Мнение от G2233 » 15 юли 2017, 12:24

Днес бях при майстора, преслуша я. Каза да не се филмирам чак толкова за сега.. Вика щом нямаш оплаквания от вървежа на колата, не си струва да я отваряме. Пък и 2атмосфери разлика в еиния цилиндър не е фатално.Ако почне нещо по фрапиращо да става, тогава. А това чукане предполага идва от коляновия вал, биелен лагер. Може вика при запалването да се е напънал от керамиката в цилиндъра.
...та така. Ще си следя за сега маслото,разхода на гориво и за нови шумове от двг и ще си я карам. Само незнам за правилна настройка на газта-лошо ли е ,че компресията в единия цилиндър е различна?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk


pavlan
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 27 фев 2013, 17:30
Модел на автомобила: Ford Focus MK1
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?

Мнение от pavlan » 15 юли 2017, 15:17

Какъв е тоя майстор бе колега ? Кажи да не се сбърка някой ? :))

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта