Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Не само на море ами три пъти на море можеш да идеш.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Вярно ли? Ако е само крив клапан, или просто парчето е заседнало между клапана и леглото (което е по-вероятно), след 1000 или повече километри, както го съветваш, ще трябва да прави тежък ремонт на главата със смяна на легло. Аз бих направил още няколко измервания, за да установя дали загубата на компресия е заради клапан или сегменти. Ако е от клапан, ще огледам клапаните с Бороскоп в затворено и отворено състояние. Може да има нещо заседнало, което да се отмие или издуха. В краен случай ще сваля главата, но не бих рискувал да карам при съмнение за неуплътняващ клапан. При прегорял/крив клапан не се наблюдава завишен разход на масло.
А сигурен ли си че преди инцидента компресията е била нормална?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Колата я купих преди 2месеца и я карах в сервиз за мерене на компресия там показа 13 атмосфери на 4те цилиндъра . Сега в момента съм в гаража и меря на топъл двг както си му е реда. 3те цилиндъра ми дават над 15атм. А проблемния 10.5. Налях една капачка масло в този цилиндър и там се вдигнага над 15атм. Така както излиза си е проблем
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
ми то излиза че проблема е в сегментите. да видим ако искаш дали не духа от отдушника, или от щеката. между другото уважаващи себе си сервизи рядко мерят компресия, правят го с подаване на въздух през калибриран отвор.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Значи проблема не е в клапана а във сегментите, тогава може спокойно да си позволиш да я караш. В ситуацията има два варианта, или продавача е налял нещо преди продажбата, което е повишило ниската компресия заради износване или ако е било чуждо тяло заседнало в клапана, маслото го е отмило и проблема е изчезнал. Покарай малко и пак премери компресията.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Ето каква е цялата картинка. Казахме че като я купих компредията беше еднаква и на 4те цилиндъра. Вчера сменях свещи и на единия цилиндър керамиката от свеща се разпадна и падна вътре. Запалих я , тъй като ми казаха че ще я издуха. Притропа и я изгасих. Днес паля и си работи все едно ,че нищо и нямаше. Колегата вика снощи май си вечерял с господ. Сега обаче меря за мое успокоение и има разлика в единия(проблемния) цилиндър спрямо другите 3. Теста с маслото още повече ме разтревожи защото не е клапан а излиза сегмен=на по-скъп ремонт
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Добре ти май не четеш докрай, казах ти че ако има заседнал боклук, от който компресията да е паднала, маслото го е отмил. Така че СПРИ ДА ПИШЕШ А ПОКАРАЙ МАЛКО, после премери пак!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
4%~66}$д3? ! т ? 4е4 ! 5 ! 6:5д55! !
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Оп сори това телефона от джоба ми го е написал
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Тъкмо се чудех това някой нов начин за завоалирано псуване ли е.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Не не. Извинявам се. Наско значи днес я покарах около 7км. Колата няма проблем като начин на работа и вървене. И сега чак като се прибрах намерих манометър за измерване на компресията и мерих. Данните в по горните постове са след каране
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Офф ама съм смотан. Чак сега зацепих,че имаш превид да я покарам след теста с маслото. Отивам да врътна кръгче,ще меря и ще докладвам пак. М/у другото на топъл или студен двг. Че на топъл подминава скалите . манометъра е до1.6мPa
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Покарах. Измерих. Пак същата работа 11.5атм на проблемния цилиндър. 
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Ами каквото това, ходи на морето пък догодина или повече, като се влоши съвсем ще го мислиш. Доброто е че при този случай нещата не се случват бързо та да се налага спешна интервенция.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Само ме притеснява и това чукане на клипа. Което преди май го нямаше https://youtu.be/zNlSOKUEXDU
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Това така трудно се преценява, микрофона усилва шумовете а и не може да се локализира, трябва да го чуе някой на живо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Добре момчета. Мерси за дискусията. Пък ще видим какво ще излезе като ида при майсторя.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
А защо не приемеш, че например парче керамика от свещта се е заклинило между буталото и цилиндъра, като е надрало цилиндъра и е съсипало сегмента, от което е паднала компресията и се чува стържене с висока скорост, което оприличаваш на чукане?G2233 написа: ↑05 юли 2017, 20:24Само ме притеснява и това чукане на клипа. Което преди май го нямаше https://youtu.be/zNlSOKUEXDU
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Цилиндрите всъщност са с конусна форма, макар и някакви стотни от милиметъра разлика горе и долу, затова при движение нагоре задирането се чува по-силно, а надолу отслабва или спира нацяло и не чуваш непрекъснат шум.
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Да речем,че е станало така. До като не се отвори двг гадаем. Каквото е станало,вече е станало. Белята е налице.Мен ме интересува дали мога да измина около 1000км в това положение. Дали може да се влоши и съответно да оскъпи ремонта!
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Компресия 15,2 на Фокус 1.6....възможно ли е?
Аз си купих преди години ендоскоп за подобни цели - да не се отваря двигателят, без да е огледано състоянието на цилиндъра и буталото. Вади се свещта, смъква се буталото в долна мъртва точка, пъхам камерата и на лаптопа си гледам. Камерката е с регулируема подсветка и при подходяща сила се вижда дори хонинга. Клапаните са трудни за оглеждане от към цилиндъра, до колкото в повечето случаи идват точно над дупката за свещта (камерата е Ф7 и дълга около 50 mm и с кабела малко трудно се правят маневри в обратна посока из цилиндъра) и освен това при свалено бутало са притворени, евентуално могат да се огледат със свален колектор.G2233 написа: ↑05 юли 2017, 21:14Да речем,че е станало така. До като не се отвори двг гадаем. Каквото е станало,вече е станало. Белята е налице.Мен ме интересува дали мога да измина около 1000км в това положение. Дали може да се влоши и съответно да оскъпи ремонта!
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Никой не може да ти даде прогноза, дали ще изкара 1000 km, може да задере тотално утре сутрин при паленето, а може да си караш така и докато пристигнат марсианците. Най-сигурно - минаваш край банкомат/банка, вкарваш колата в сервиз, поемаш дълбоко въздух и казваш "давай да отваряме мотора". Със свалянето на главата и размърдването на буталата нагоре/надолу ще стане ясно, дали само клапани ще се правят.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта