Играещи обороти с включване на вентилатори на Ендура Д
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 07 апр 2012, 19:41
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Играещи обороти с включване на вентилатори на Ендура Д
Докато двигателя работи на място на около 800 оборота, се включват вентилаторите, оборотите се покачват на около 1100, седи така около 10-15 секунди, след това се изключват и оборотите се връщат на нормални стойности. Явлението се наблюдава при работа на място, при чакане на светофар и т.н. За каквос тава въпрос се вижда на прикаченото видео. https://www.youtube.com/watch?v=X55uuIf5Duk&feature=youtu.be Каква е причината за това-проблем в двигателя, елетрически проблем или нещо друго ?
- GeorgiToRuleThemAll
- потребител
- Мнения: 174
- Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
- Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Играещи обороти с включване на вентилатори на Ендура Д
Здравейте, колега!
Оборотите не играят, а само са малко по-високи. При мен е подобно - когато се включи перката, оборотите не се повишават, но малко се увеличава разходът на гориво. Това също се проявява на място и по светофарите. След като се изключи перката, разходът си става нормален. Не виждам проблем...
Оборотите не играят, а само са малко по-високи. При мен е подобно - когато се включи перката, оборотите не се повишават, но малко се увеличава разходът на гориво. Това също се проявява на място и по светофарите. След като се изключи перката, разходът си става нормален. Не виждам проблем...

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Играещи обороти с включване на вентилатори на Ендура Д
Празният ход се управлява от компютъра със стъпков мотор, чрез жило към помпата. При ускорение, стъпковият мотор дърпа жилото до край, за да подаде допълнително гориво, а компютърът "вижда" настъпен педал от датчика върху помпата - Fuel Lever Position Sensor. Това е един потенциометър, свързан към +12 V и маса и трябва да подава на компютъра от 0.8 V на празен ход до 4.2 V при педал до края. Евентуално, имаш слаба връзка към маса някъде в двигателния отсек и при пускане на вентилаторите, потенциалът "маса" на датчика се вдига, компютърът е с друга връзка към маса и "вижда" настъпен педал, при което командва стъпковия мотор да опъва жилото.banica78a написа: ↑01 юли 2017, 18:18Докато двигателя работи на място на около 800 оборота, се включват вентилаторите, оборотите се покачват на около 1100, седи така около 10-15 секунди, след това се изключват и оборотите се връщат на нормални стойности. Явлението се наблюдава при работа на място, при чакане на светофар и т.н.
...
Каква е причината за това-проблем в двигателя, елетрически проблем или нещо друго ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта