След смяна на Ангренаж на Ескорт 1.6 16в зетек 97г

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
pale6nik
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 10 ное 2011, 16:44
Модел на автомобила: Ford - Escort VII Turnier (ANL) - 1.6 i 16V (90 Hp) VILLAGE S.W. Форд Ка 1.3 98г- на жена ми.
Местоположение: Слънчев бряг
Status: Извън линия

След смяна на Ангренаж на Ескорт 1.6 16в зетек 97г

Мнение от pale6nik » 04 дек 2016, 17:52

Ремъка не е на средата и се движе на ляво и на дясно 2-3мм когато е запален двигателя. Сменен е целия комплект ролки но без водната помпа защото е на 8-9000км. Смяната е направена в сервиз. Сменях и гарнитура на главата + шлайфане и смених съединителя. и пистовия ремък.Но днес загледах ремъка и ми се вижда страно да се движе .
Прикачени файлове
IMG-1480837521701-V.jpg
IMG-1480837462313-V.jpg
БЪЛГАРИТЕ – НАРОД С ВЕЛИКО МИНАЛО, СРАМНО НАСТОЯЩЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА ЗНАМЕНАТЕЛНО БЪДЕЩЕ..

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: След смяна на Ангренаж на Ескорт 1.6 16в зетек 97г

Мнение от OgiDogi » 04 дек 2016, 18:26

Мацваш с бял маркер една отметка и гледаш, дали има синхрон между движението и позицията на отметката. Ако има (примерно, винаги ремъкът е вляво при отметка между валовете) - ремъкът е бил пресукан нанякъде в кутията на комплекта и просто се е "изметнал", като с времето може да се отпусне и изправи. Ако няма синхрон, нещата загрубяват и отиват на калпави ролки или обтегач, които го повеждат когато и накъдето си искат.
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: След смяна на Ангренаж на Ескорт 1.6 16в зетек 97г

Мнение от ЯЛТА » 04 дек 2016, 22:51

pale6nik написа:Ремъка не е на средата и се движе на ляво и на дясно 2-3мм когато е запален двигателя.
На моето Мондео 1.8 td, положението беше същото, но се оказа че опира във корпуса на водната помпа. След избор от няколко модела водни помпи, бе закупена и сменена с нова, и вече не опира. Даже ремъка беше изпилен с около 3мм.,- за 60 000 км. след предишната смяна на ангренаж и водна помпа, пазя и старата в която е опирал ремъкът.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
pale6nik
потребител
потребител
Мнения: 180
Регистриран: 10 ное 2011, 16:44
Модел на автомобила: Ford - Escort VII Turnier (ANL) - 1.6 i 16V (90 Hp) VILLAGE S.W. Форд Ка 1.3 98г- на жена ми.
Местоположение: Слънчев бряг
Status: Извън линия

Re: След смяна на Ангренаж на Ескорт 1.6 16в зетек 97г

Мнение от pale6nik » 05 дек 2016, 08:54

Играе лъкатуша симетрично отделя се от вътрешния вал ,мисля че е на смукателите. а преди това коя ролка е?
БЪЛГАРИТЕ – НАРОД С ВЕЛИКО МИНАЛО, СРАМНО НАСТОЯЩЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА ЗНАМЕНАТЕЛНО БЪДЕЩЕ..

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта