Писък от пистовия ремък

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 230
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Писък от пистовия ремък

Мнение от valio57 » 13 юни 2016, 11:50

Здравейте колеги,
Вчера си смених ангренажните ремъци. Смених и пистовия ремък на динамото и климакомпресора. От начало като я покарах малко всичко си бе наред. Но след като минах около 2-3 км При потегляне на първа и ускоряване на втора , при подаване на газ се чува моментно пискане на пистовия ремък. Ремъка е опънат нормално. Проверих го след като стигнах дома. Всичко това се случва за пробег около 5 км. градско. Та въпроса ми е . На какво може да се дължи това пискане при първоначално подаване на газ? Благодаря ви предварително. Ще знам повече по въпроса след като жена ми се върне от работа дали ремъка продължава да писка.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 230
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от valio57 » 20 юни 2016, 07:49

Пискуна намерен. Писка съединителя на клима компресора. Някой разглобявал ли е този съединител, ако да, то моля нека сподели. Не искам обаче да свалям компресора и да изпускам фреона.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 230
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от valio57 » 20 юни 2016, 18:19

valio57 написа:Пискуна намерен. Писка съединителя на клима компресора. Някой разглобявал ли е този съединител, ако да, то моля нека сподели. Не искам обаче да свалям компресора и да изпускам фреона.
Намерих тема как се сваля съединителя . Не намерих обаче как да застопоря шайбата за да развия гайката или болта (не знам какво е там ).Пише че ставало без да се сваля компресора от колата. Та моля някой да ми кажа как да застопоря тази шайба. Такъв голям голям тръбен ключ нямам. А само съединителя ми пищи все едно се преплъзва ремъка. И още , има ли някакъв неметал там в този съединител. За да си го приготвя преди да разглобявам. Гума ли е,феродо ли е, корк ли е.

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 564
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от deathstorm » 20 юни 2016, 21:50


Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 230
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от valio57 » 21 юни 2016, 14:06

Ееееееее мерси много. След рработа го почвам. Много благодаря.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 230
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от valio57 » 22 юни 2016, 10:17

ДА ама НЕ . Вчера като се прибрах от работа и веднага разглоби компресора .Всичко си му бе наред . Зглобих(сглобих, б.м.) го и натегнах ремъка. Стартирах ,.......тихо. Да ама като подадъх газ и веднага се обади . Пускането се чуваше някъде горе. Не под колата. Помислих че е шайбата на детето. Демонтаж. Старт. Пищенето го има. Ха сега де. Ремъка е чисто нов. Монтаж и веднага започна да писка. Един приятел тука също се оплака от такъв проблем но на Шкода. Сложил стария* ремък и се отправили, демек вече не пищял. Да ама аз срязах стария. Така че не_знам вече какво да направя.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от madboy » 22 юни 2016, 10:37

Нов ремък? Пробва ли да намокриш ремъка и след това да видиш дали свири? Май така проверяваха, когато се съмняват в ремък.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
addition
потребител
потребител
Мнения: 398
Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
Местоположение: София, Монтана
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от addition » 22 юни 2016, 11:25

Ако го намокри няма ли тогава да свири? Моят почти винаги свирка няколко секунди след автомивка.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 230
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от valio57 » 23 юни 2016, 13:01

И с колофон съм го натривал и пак писка. Казаха ми да го нарека със сапун ! Според мен като го натрия със сапун ще приплъзва, пак ще писка.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от ЯЛТА » 23 юни 2016, 13:49

Ми писка защото няма съосие между отделните колетия върху които се върти.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 230
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от valio57 » 23 юни 2016, 15:26

ЯЛТА написа:Ми писка защото няма съосие между отделните колетия върху които се върти.
Там не съм разглобявал нищо. а да освен шайбата на коляновия вал ,като мених ангренажа. А този пистов ремък има ли посока на монтиране. мисля че не би трябвало да има ама знам ли!

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 230
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от valio57 » 25 юни 2016, 13:20

Такааааа. Ремъка престана да писка. Обаче сега като включа климатика и се започва едно пищене не е за говорене. Не знам дали ми писка-чегърта планката на електромагнита или задират буталата на компресора. Мога ли някак да разбера кое точно е. Ако са буталата то компресора е за смяна. Солено удоволствие. Ще ми се да е лагера, по евтино ще е. И още,като е изключен компресора тази съединителна плочка дето е отпред и е притегляна от електромагнита. Та тя леко се завърта като работи двигателя. Увлича се от ремъчната шайба. Така ли трябва да е? И като поработи малко мотора около минута, тази плочка шайба се нагрява много.

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 230
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от valio57 » 13 юли 2016, 00:18

Както писах по-горе,монтирал съм нов ремък на алтернатора и компресора на климатика. Пищенето бе поспряло,чуваше се но слабо и не бе дразнещо много. Та вчера с голями перипетий най - после намерих лагер за ремъчната шайба на компресора за климатика. Смяната бе много лесна. Стига да имаш преса за избиването , понеже лагера бе осигурен отвътре против самоизбиване. Още бе заводският лагер. Та след избиването на преса , новият лагер се набива много лесно, както се казва " с каскета" . За всеки случай го осигурих отново с център. Монтаж и проба. Стартирам и......около колата не можеше да се стой,толкова бе силно пищенето. След около 20 секунди престана. Реших да пусна климатика. Страх , такова силно пищене никога не е било. За около минута и престана. Нищо , тишина само мотора мърмореше. Викам си край , оправи се. Изгасих и домонтирах останалите неща които бях разглобил. След час отиваме на покупки и ...... все едно не съм правил ремонт. Пищи на умряло,все едно коля прасе. И така и остана. При палене без включен климатик си пищи и въобще не му пука че ми къса нервите. Та това е.
А сега искам да помоля модераторите , че поради големият интерес за коментари и помощ да изтрият темата. А ...и благодаря на отзовалите се.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от HACKO » 13 юли 2016, 00:34

Ами явно и обтегача е за сменяне.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 230
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от valio57 » 13 юли 2016, 23:19

HACKO написа:Ами явно и обтегача е за сменяне.
Обтегача ми е динамото. Ремъка свързва - колянов вал - компресора за климатика - динамо (генератор). Там всичко си е наред. Не съм натегнал много ремъка за да не прецакам задният лагер на генератора. Ама утре ще го понатегна още малко да видя какво ще стане. Сега не съм сигурен какво задържа. Дали генератор или компресор. Без ремъка и двете се въртят нормално и без луфтове.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от HACKO » 13 юли 2016, 23:59

valio57 написа:....
Обтегача ми е динамото......
В този случай, натягай по-здраво, лагера не го мисли.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
valio57
потребител
потребител
Мнения: 230
Регистриран: 18 мар 2011, 22:45
Модел на автомобила: Ford FOCUS lll 1.6 TDCi 2012г
Местоположение: Slovakia
Status: Извън линия

Re: Писък от пистовия ремък

Мнение от valio57 » 14 юли 2016, 12:36

HACKO написа:
valio57 написа:....
Обтегача ми е динамото......
В този случай, натягай по-здраво, лагера не го мисли.
Да имаш право! Току що натегнах ремъка и престана да писка,за сега. Ще видим после. Пусках и климатика ,тишина най-после. Благодаря на всички за помоща ви. :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта