проблем с ръчната ! разрешен!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
проблем с ръчната ! разрешен!
НЕ държеше! Смених накладки , натегнах жилото ! ПАК не държи! Направи ми впечатлбение ,че се местят много слабо накладките докато се дърпа ръчната! Може ли нещо да се е износило ?
Последна промяна от venom4o на 25 дек 2007, 23:41, променено общо 1 път.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
За да работи ръчната спирачка трябва да работи механизма за саморегулиране на задните накладки- износват се зъбите на контрата на зъбната рейка. Проблема е че не може да се намери нов в магазините (в МП не съм търсил) с повече късмет от някоя морга.
След като се сглобят барабаните жилото на ръчната спирачка се отпуска максимално, след това спирачките се напомпват няколко пъти за да може механизмът за саморегулиране да заеме работно положение(не е грешка в това положение да се пробват задните спирачки дали изобщо работят), чак след това се регулира обтягането на ръчната спирачка. Така регулирана ръчната спирачка работи през цялата експлоатациа на накладките независимо от тяхното износване.
Задните спирачки страдат също от занижено налягане на течноста която постъпва към тях. Виновен в случая е инерционния разпределител (намира се в двигателния отсег) когато той блокира резултата е перфектни предни спирачки и никакви задни.
След като се сглобят барабаните жилото на ръчната спирачка се отпуска максимално, след това спирачките се напомпват няколко пъти за да може механизмът за саморегулиране да заеме работно положение(не е грешка в това положение да се пробват задните спирачки дали изобщо работят), чак след това се регулира обтягането на ръчната спирачка. Така регулирана ръчната спирачка работи през цялата експлоатациа на накладките независимо от тяхното износване.
Задните спирачки страдат също от занижено налягане на течноста която постъпва към тях. Виновен в случая е инерционния разпределител (намира се в двигателния отсег) когато той блокира резултата е перфектни предни спирачки и никакви задни.
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
тая енджаклама при мен се разтече и я разкарах.какви са последствията. щото май си имам спирачки така и толкова време се чесах по мад..те кво е тваHACKO написа:. Виновен в случая е инерционния разпределител (намира се в двигателния отсег) когато той блокира резултата е перфектни предни спирачки и никакви задни.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Забравил съм да пиша по темата за което се извинявам!
Проблема беше от задържащия механизъм на накладките.. който като натиснеш педала и го пуснеш .. задържа накладката в максимално близко положение до барабана след като го е пуснала.... Има едни много финни зъбчета който се пълнят с ръждив прах и феродоф прах и неможе да блокира...Има още нещо .. отпуснете жилото след като го оправите това защото пак няма да държи .. отпуснете направете 1 клъгче с колата и си го регулирайте .. при мен така започна да държи... Смазах го временно защото бързах ,но скоро ще го разглобявам и ще го чистя обстойно ще снимам и ще покажа какво е за да знаете ако ви се наложи да ремонтирате!
Най Важното е да си регулирате накладките сами в максимално близко до барадана положение защото иначе ръчна НЯМА!
Проблема беше от задържащия механизъм на накладките.. който като натиснеш педала и го пуснеш .. задържа накладката в максимално близко положение до барабана след като го е пуснала.... Има едни много финни зъбчета който се пълнят с ръждив прах и феродоф прах и неможе да блокира...Има още нещо .. отпуснете жилото след като го оправите това защото пак няма да държи .. отпуснете направете 1 клъгче с колата и си го регулирайте .. при мен така започна да държи... Смазах го временно защото бързах ,но скоро ще го разглобявам и ще го чистя обстойно ще снимам и ще покажа какво е за да знаете ако ви се наложи да ремонтирате!
Най Важното е да си регулирате накладките сами в максимално близко до барадана положение защото иначе ръчна НЯМА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта