Проблем с неудачен монтаж на ГУ
-
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
- Модел на автомобила: Ford fiesta
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Проблем с неудачен монтаж на ГУ
Здравейте имам проблем с газовата уредба, той се състои в това че още при слагането на самата уредба, трасирането на маркучите м-ду плочката(която е над карбуратора) и тройника с двата клапана. Двигателя е 1.1 hcs, карбуратор 94година. Кутията на филтъра е разпробита, двата маркуча минават през дупките и влизат в щуцерите на плочката. При това преминаване от вертикално в хоризонтално с много малък радиус на завой, маркучите се огъват като губят сечението си. Имам няколко варианта ако може да коментирате всеки от тях и да покажето кой е най-добър:
1. Срязване на маркуча в мястото на завоя и слагане на огъната медна тръбичка (евентуално има ли медни колена с толкова малък диаметър, за да не огъвам тръбички и да рискувам да се спука някъде)
2. Отново срязване на маркуча но слагане на гумено коляно(тук е въпроса дали има пък такива колена) и свързване на коляното към правите части от маркуча с малки парчета медна тръба.
1. Срязване на маркуча в мястото на завоя и слагане на огъната медна тръбичка (евентуално има ли медни колена с толкова малък диаметър, за да не огъвам тръбички и да рискувам да се спука някъде)
2. Отново срязване на маркуча но слагане на гумено коляно(тук е въпроса дали има пък такива колена) и свързване на коляното към правите части от маркуча с малки парчета медна тръба.
- IVAN_SA
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 29 апр 2006, 00:18
- Модел на автомобила: Ескорт 93 1.3 mi комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Що не пробваш да разшириш отворите в кутията до елипсовидни(ако има място де) по направлението на маркучите. Колкото по-дълга елипса-толкова по добре! Така ще се увеличи ъгъла на мястото на прегъването и няма да се пречупва.Това е съвет от личен опит,щото на ладата имах същия проблем и го реших по този начин.
Успех!
Успех!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Що за въпросBakara написа:А дали е добре да ги използват в частта където газта е вече в газообразно състояние?

PS - медни тръби се използват при повечето газове - дори и при втечнените. Например хладилните инсталации и климатиците, медни тръби се използват и при инсталациите за кислород в болниците и т.н.

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Има и друго решение много просто решение - значи взимаш си нов такъв маркуч /1-2м./ и на око го наслагваш върху монтирания вече като вместо завой с новия маркуч описваш пълен кръг /като диаметъра гледаш да е такъв, че да няма напрежение в маркуча/ и след това определяш къде да режеш другия край - по този начин сечението на маркуча се запазва и по-важното е, че няма напрежение в зоната на сгъването, защото при сгъването както ти си го описал ще се скъса скоро маркуча.
пп: дано да ти става ясно, че нещо не го описах добре!
пп: дано да ти става ясно, че нещо не го описах добре!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: hristo1992 и 3 госта