Проблем с неудачен монтаж на ГУ

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Проблем с неудачен монтаж на ГУ

Мнение от Bakara » 18 сеп 2006, 12:01

Здравейте имам проблем с газовата уредба, той се състои в това че още при слагането на самата уредба, трасирането на маркучите м-ду плочката(която е над карбуратора) и тройника с двата клапана. Двигателя е 1.1 hcs, карбуратор 94година. Кутията на филтъра е разпробита, двата маркуча минават през дупките и влизат в щуцерите на плочката. При това преминаване от вертикално в хоризонтално с много малък радиус на завой, маркучите се огъват като губят сечението си. Имам няколко варианта ако може да коментирате всеки от тях и да покажето кой е най-добър:
1. Срязване на маркуча в мястото на завоя и слагане на огъната медна тръбичка (евентуално има ли медни колена с толкова малък диаметър, за да не огъвам тръбички и да рискувам да се спука някъде)
2. Отново срязване на маркуча но слагане на гумено коляно(тук е въпроса дали има пък такива колена) и свързване на коляното към правите части от маркуча с малки парчета медна тръба.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 18 сеп 2006, 13:15

Има всякакви медни колена фитинги и квото се сетиш - започват от 10мм и незнам доколко спират. Отиди в първия магазин за ВиК или в Практикер, Бриколаж или каквото се сетиш и ще намериш

:twisted:

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 18 сеп 2006, 15:48

А дали е добре да ги използват в частта където газта е вече в газообразно състояние?

Потребителски аватар
Tuz
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
Модел на автомобила: Мондео 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Tuz » 18 сеп 2006, 16:42

Има и друго решение :lol:
Взимаш метална скобка с съответния диаметър поставяш я на прегънатото място и с винтчето леко стягаш докато на мъркуча не се изправи свивката.... :wink:
Карай бавно, Стигни жив и здарав

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 18 сеп 2006, 18:32

Да, но искам да стане грамотно и елегантно :). Между другото веднъж вече ми се беше спукал маркуча в прегъвката. Но човека, който ми настройва уредбвата не му се занимава, праща ме при сервизи за газови уредби, там също ме отсвирват за такова дребно нещо, а аз просто искам да си оправя колата.

Потребителски аватар
IVAN_SA
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 29 апр 2006, 00:18
Модел на автомобила: Ескорт 93 1.3 mi комби
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от IVAN_SA » 18 сеп 2006, 20:52

Що не пробваш да разшириш отворите в кутията до елипсовидни(ако има място де) по направлението на маркучите. Колкото по-дълга елипса-толкова по добре! Така ще се увеличи ъгъла на мястото на прегъването и няма да се пречупва.Това е съвет от личен опит,щото на ладата имах същия проблем и го реших по този начин.
Успех!

Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 19 сеп 2006, 08:49

Благодаря и за този съвет, трябва да видя дали има място, а и не искам да си направя кутията на филтъра на швейцарско сирене :)

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 19 сеп 2006, 09:13

Bakara написа:А дали е добре да ги използват в частта където газта е вече в газообразно състояние?
Що за въпрос :shock: - естествено, че в газообразно състояние няма никакъв проблем. Ако би имало някакъв проблем, то би бил при течната фаза, защото налягането е високо.

PS - медни тръби се използват при повечето газове - дори и при втечнените. Например хладилните инсталации и климатиците, медни тръби се използват и при инсталациите за кислород в болниците и т.н.

:twisted:

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 26 сеп 2006, 11:19

Има и друго решение много просто решение - значи взимаш си нов такъв маркуч /1-2м./ и на око го наслагваш върху монтирания вече като вместо завой с новия маркуч описваш пълен кръг /като диаметъра гледаш да е такъв, че да няма напрежение в маркуча/ и след това определяш къде да режеш другия край - по този начин сечението на маркуча се запазва и по-важното е, че няма напрежение в зоната на сгъването, защото при сгъването както ти си го описал ще се скъса скоро маркуча.

пп: дано да ти става ясно, че нещо не го описах добре!

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта