методи за източване на антифриза CVH мотора
-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:10
- Модел на автомобила: fiesta 1.25z tech
- Status: Извън линия
методи за източване на антифриза CVH мотора
дайте варианти за източване на охладителната системата/антифриза/.Благодаря предварително
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: методи за източване на антифриза CVH мотора
Откачаш долния маркуч на радиатора. Изтича малко повече от половината антифриз. За да се източи всичкия, трябва да се свали мотора и радиатора, предполагам не те устройва. За да смениш всичкия антифриз, може да промиеш с вода, като наливаш и изпускаш водата. След това слагаш маркуча на мястото му и го затягаш. Наливаш 4л концентрат и при нужда доливаш с вода (може и да не се наложи). Системата хваща 7л., но както казах никога не може да се източи цялата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: методи за източване на антифриза CVH мотора
На моя радиатор в долния ляв ъгъл (когато си седнал пред волана) има пробка,при източването махни капачка на разширителния съд, когато няма какво да изтече надул с уста разширителния съд и задръж така може и още да изтече
Но както казва Наско не може целият антифриз да изтече

Но както казва Наско не може целият антифриз да изтече

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:10
- Модел на автомобила: fiesta 1.25z tech
- Status: Извън линия
Re: методи за източване на антифриза CVH мотора
нака тази скоба на маркуча долу на радиатора немога да я махна много е здрава и гледа надолу пък е такава където се стиска с нещо.остава еарианта с пробката от другия край която вече ще прецакам че резбата е пластмасова 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: методи за източване на антифриза CVH мотора
Във всеки сервиз ще ти го източат за 2 лв., най много. Има си специални щипки за тези скоби.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: методи за източване на антифриза CVH мотора
Не се хващай да отвиваш пробката без да си закарал колата някъде в гараж с канал.При мене пробката се развива с монета от 1 левgoro_89 написа:нака тази скоба на маркуча долу на радиатора немога да я махна много е здрава и гледа надолу пък е такава където се стиска с нещо.остава еарианта с пробката от другия край която вече ще прецакам че резбата е пластмасова


сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: методи за източване на антифриза CVH мотора
CVH се обезвъздушава автоматично, още докато наливаш течността.
Развивай пробката с монета, не вярвам да е толкова стегната. Тъй като карам с радиатор от Ескорт 83, а той няма пробка, забравих че има пробка.
Развивай пробката с монета, не вярвам да е толкова стегната. Тъй като карам с радиатор от Ескорт 83, а той няма пробка, забравих че има пробка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: методи за източване на антифриза CVH мотора
Когато го източвах за монтиране на АГУ-то използвах леген и някаква фуния, изрязана от пластмасова бутилка така, че да обхваща целия периметър максимално над пробката. Иначе тече в най-разнообразни и непредвидими посоки.
-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:10
- Модел на автомобила: fiesta 1.25z tech
- Status: Извън линия
Re: методи за източване на антифриза CVH мотора
равивал съм я поне 5 пъти пробката само че резбата е от пластмаса и ми се струва че не мога да я стегна добре /маи таи по малко/за това попитах как да пусна малко антифриза
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: методи за източване на антифриза CVH мотора
Мойта пробка е с доста прецакана резба вече, от ползване на неподходящи отверки за въртене. Не е проблем да се дозатегне с гарги или други удобни клещи, но по-добре да не се стига до там.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта