обороти и температура на двигателя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
adrian_m
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 27 окт 2012, 13:05
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

обороти и температура на двигателя

Мнение от adrian_m » 07 дек 2012, 20:30

Здравейте колеги,
Купих Фокус 1.4 16V бензин и искам да знам какви са нормалните обороти при загрял двигател и къде трябва да е стрелката на температурата също при загрял двигател?
На таблото няма разграфени градуси за температурата на двигателя.

ATF
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
Модел на автомобила: Focus DI
Status: Извън линия

Re: обороти и температура на двигателя

Мнение от ATF » 07 дек 2012, 21:17

Обороти около 900 при загрял мотор
Стрелката почти до средата тоест между 80 и 90 градуса

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: обороти и температура на двигателя

Мнение от fordmaniac » 09 дек 2012, 19:25

Оборотите са 700 ± 30 . Температурата при среда на скалата е между 95 и 104 °С.

Изображение

Това е от тест на 1.4.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: обороти и температура на двигателя

Мнение от madboy » 23 яну 2013, 19:46

Днес пуснах таблото на Фокуса в тест режим и го оставих на положение "Cylinder head temperature (---C)"
И нещо не ми харесаха показанията.
При напълно загрят двигател не можах да видя показания над 89 градуса. Показанията варираха между 86 и 89 (на място и в движение съответно)
Външната температура беше 7 гр. ако има значение.
Така и не успях да достигна заветните 100+ градуси.
Стрелката на таблото си седи закована в средата.
Дали има проблем с датчика за температура на двигателя?

(Видях също от къде мога да си сваля крушки за таблото ако ми изгори някоя- имам работеща лампа за OverDrive OD/off и лампа за включени подгряващи свещи :mrgreen: )
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: обороти и температура на двигателя

Мнение от cvetan.cenkov » 24 яну 2013, 09:20

Карай смело.Стрелката така си стои.ако си забелязал като караш в тест режим до около 50 гр стой в началото след това отива на 12 часа е чак когато загрее до 114 гр отива на границата на червената зона

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: обороти и температура на двигателя

Мнение от madboy » 24 яну 2013, 14:00

cvetan.cenkov написа:Карай смело.Стрелката така си стои.ако си забелязал като караш в тест режим до около 50 гр стой в началото след това отива на 12 часа е чак когато загрее до 114 гр отива на границата на червената зона
Тя стрелката си седи хубаво, явно датчика за стрелката си работи перфектно.
Въпросът ми беше, каква трябва да ми е температурата на двигателя. При мен стигна до 90.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13109
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: обороти и температура на двигателя

Мнение от HACKO » 24 яну 2013, 14:51

Ако е вярно, е ниска, трябва да е 10градуса отгоре.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: обороти и температура на двигателя

Мнение от madboy » 24 яну 2013, 15:29

Ако се закачи на компютър, данните ще се вземат от същото място, от където идват и тези при теста през таблото нали- от датчика за охл. течност, нали?
Демек няма смисъл това да го проверявам и на компютър?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: обороти и температура на двигателя

Мнение от urgan » 24 яну 2013, 15:37

ATF написа:Обороти около 900 при загрял мотор
Стрелката почти до средата тоест между 80 и 90 градуса
Тия неща за пореден път казвам че останаха в ерата с москвичите. Стига с тия 900 оборота и стига с тия 90 градуса. Колите са различни в днешно време неможе да се слагат под един знаменател 900 оборота и 90 градуса. Една държи 700, друга 800, трета 900, зависи производитела как го е намислил.

Ако се закачи на компютър пак ще покаже същото.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13109
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: обороти и температура на двигателя

Мнение от HACKO » 24 яну 2013, 16:48

madboy написа:Ако се закачи на компютър, данните ще се вземат от същото място, от където идват и тези при теста през таблото нали- от датчика за охл. течност, нали?
Демек няма смисъл това да го проверявам и на компютър?
Дааа, става въпрос за реално мерене на температурата на антифриза с истински термометър, но е много сложно за реализиране. В разширителния съд ще дава някаква грешка, най-точно е в маркуча от д-ля към радиатора.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта