съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 05 яну 2013, 22:51
- Модел на автомобила: Transit 2.5 d
- Status: Извън линия
съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
здравейте ,
реших да пиша защото не знам вече към кого да се обърна
става въпрос за транзит 98 г 2.5 Д с помпа бош
буса не искаше да пали студен ,мерихме компресия и показа по 20 на цилиндър,решението ремонт,
сменени са основни ,биелни лагери ,сегменти ,глава (бяха спукани леглата на клапаните и др) ,гумички и гарнитури,помпата и дюзите ги носихме на стенд ,така и така бяха свалени,
но след сглобяванено на минус 5 върти доста за да запали ,и мисля че пали след като му се подаде газ,на помпата няма външен обогатител ,ако има такъв най вероятно е отзад при имобилайзера ,някакъв електронен може би,веднъж запалил и работил малко ,след това пали веднага на четвърт
опитах да въртя помпата на къде ли не но ефекта е все същия(описания по горе) и по лош,помислих че не съм сложил ремъка като хората и се почна едно питане на колеги които са тук на близо единия ми казва че маховика се стопира на първата дупка(голямата),друг ми казва че е на следващата (малката),и вече се обърках,сега е оставен на първата ,като там са нагласени и РВ и ГНП,като гнп-то е завъртяно почти до край ,обратно на часовниковата стрелка ,само там пали ,преведох си с гугъл описанието за инсталация от ауто дата ,но резултат няма аз ли пропускам нещо или не знам вече
въпросите ми са
1.кой е верния белег на КВ
2.ако първият е верния втория за какво е
3.има ли вариянт първият белег да е за КВ И РВ а втория на 315 гр. да е за ГНП
когато разглобявах и трите съвпадаха те така си го дават и ауто дата-но буса не палеше студен
без спрей
ще съм изключетелно благодарен ,ако някой сблъсквал се с подобен проблем ми обясни начина за поставяне на ангренажа правилно и съответната настройка на гнп-то след това ,всички до сега ми казват на слух ,но не приемам това за отговор трябва да има и друг по прецизен начин с някакъв уред ,който бих си закупил ако има от къде и не е четири цифрена сума разбира се
предварително ви благодаря за отделеното време ,дори и само да ми изчетете глупостите
реших да пиша защото не знам вече към кого да се обърна
става въпрос за транзит 98 г 2.5 Д с помпа бош
буса не искаше да пали студен ,мерихме компресия и показа по 20 на цилиндър,решението ремонт,
сменени са основни ,биелни лагери ,сегменти ,глава (бяха спукани леглата на клапаните и др) ,гумички и гарнитури,помпата и дюзите ги носихме на стенд ,така и така бяха свалени,
но след сглобяванено на минус 5 върти доста за да запали ,и мисля че пали след като му се подаде газ,на помпата няма външен обогатител ,ако има такъв най вероятно е отзад при имобилайзера ,някакъв електронен може би,веднъж запалил и работил малко ,след това пали веднага на четвърт
опитах да въртя помпата на къде ли не но ефекта е все същия(описания по горе) и по лош,помислих че не съм сложил ремъка като хората и се почна едно питане на колеги които са тук на близо единия ми казва че маховика се стопира на първата дупка(голямата),друг ми казва че е на следващата (малката),и вече се обърках,сега е оставен на първата ,като там са нагласени и РВ и ГНП,като гнп-то е завъртяно почти до край ,обратно на часовниковата стрелка ,само там пали ,преведох си с гугъл описанието за инсталация от ауто дата ,но резултат няма аз ли пропускам нещо или не знам вече
въпросите ми са
1.кой е верния белег на КВ
2.ако първият е верния втория за какво е
3.има ли вариянт първият белег да е за КВ И РВ а втория на 315 гр. да е за ГНП
когато разглобявах и трите съвпадаха те така си го дават и ауто дата-но буса не палеше студен
без спрей
ще съм изключетелно благодарен ,ако някой сблъсквал се с подобен проблем ми обясни начина за поставяне на ангренажа правилно и съответната настройка на гнп-то след това ,всички до сега ми казват на слух ,но не приемам това за отговор трябва да има и друг по прецизен начин с някакъв уред ,който бих си закупил ако има от къде и не е четири цифрена сума разбира се
предварително ви благодаря за отделеното време ,дори и само да ми изчетете глупостите
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
На всички тези въпроси може да отговори Специалиста:
http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879
Пиши му.
http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879
Пиши му.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
То не е чак толкова сложно,лошото е че си се филмирал и не мислиш трезво в момента.
Трябва да се види точно кой модел е мотора ти! Има такива които се зацепват на 11 гр. и такива които се зацепват на 0 гр.
Във ауто дата е описано подробно на различните модификации.
Твоя щом е 98г. най-вероятно е на 0 гр. Много лесно ще разбереш кой е белега ,като вдигнеш буталото в ГМТ.Извади първа дюза и определи ГМТ на 1 цилиндър.След това виж кой от белезите отговаря на това положение.Блокираш кол.вав и другото го знаеш. Има още един тънък момент.Щом сте носели ГНП за проверка на стенд значи е сваляна главинката на ГНП!!!
Там няма Щпонка между вала на ГНП и главинката.Така че ако не е зацепена главинката спрямо вала няма как да ти излезе центровката!!! Ще ти дам един жокер,от дългия престой на сглобката винаги остава отпечатък върху конусната страна на главинката защото на вала на ГНП така или иначе има направен щпонков канал и той се отпечатва на главинката.Провери това задължително!Ако не ти се играе със тази проверка при свален ремък и "позиционирана" ГНП Опитай да завъртиш колелото на ГНП по посока на въртене.Трябва да не можеш със ръка да го направиш това нещо !
Т.с. ако извадиш блокиращия щиф със ръка да не можеш да завъртиш помпата по посока на въртене.Разбира се ако сложиш гаечен ключ няма причина да не можеш да я завъртиш.Просто не трябва да може на ръка да я мръднеш,там в този момент
започва нагнетяването и пружините които са в помпата оказват съпротивление.Стана дълго и дано си разбрал нещо.
Първо определи по кода на мотора как се зацепва и после ще го направим,няма ядове.
Успех!
Трябва да се види точно кой модел е мотора ти! Има такива които се зацепват на 11 гр. и такива които се зацепват на 0 гр.
Във ауто дата е описано подробно на различните модификации.
Твоя щом е 98г. най-вероятно е на 0 гр. Много лесно ще разбереш кой е белега ,като вдигнеш буталото в ГМТ.Извади първа дюза и определи ГМТ на 1 цилиндър.След това виж кой от белезите отговаря на това положение.Блокираш кол.вав и другото го знаеш. Има още един тънък момент.Щом сте носели ГНП за проверка на стенд значи е сваляна главинката на ГНП!!!
Там няма Щпонка между вала на ГНП и главинката.Така че ако не е зацепена главинката спрямо вала няма как да ти излезе центровката!!! Ще ти дам един жокер,от дългия престой на сглобката винаги остава отпечатък върху конусната страна на главинката защото на вала на ГНП така или иначе има направен щпонков канал и той се отпечатва на главинката.Провери това задължително!Ако не ти се играе със тази проверка при свален ремък и "позиционирана" ГНП Опитай да завъртиш колелото на ГНП по посока на въртене.Трябва да не можеш със ръка да го направиш това нещо !
Т.с. ако извадиш блокиращия щиф със ръка да не можеш да завъртиш помпата по посока на въртене.Разбира се ако сложиш гаечен ключ няма причина да не можеш да я завъртиш.Просто не трябва да може на ръка да я мръднеш,там в този момент
започва нагнетяването и пружините които са в помпата оказват съпротивление.Стана дълго и дано си разбрал нещо.
Първо определи по кода на мотора как се зацепва и после ще го направим,няма ядове.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 05 яну 2013, 22:51
- Модел на автомобила: Transit 2.5 d
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
няколко дни ме няма и като се прибера пак го почвам,аз от толкова врътки и мнения май верно се обърках ,чак сега разбирам картинката от аутодата ,стартера е изваден и единият белег се вижда там ,а съответно другият е верния ,упражнението с ГМТ,съм го направил още на разглобен мотор и е отбелязано отпред на шайбата ,само трябва да сравня с коляновия вал ,но доколкото си спомням нещо се разминаваха ,и се замислям да не би да е сложен някакъв друг маховик ,знам ли ,така или иначе ще си го правя по моя белег и РВ също ,а относно ГНП-то ще направя тази хитринка ,главинката мисля че не е сваляна ,думите на майстора бяха ,че е проверил на стенда и само е пипнал ниското наляне ,и е изравнил дюзите ,но това не пречи някой преди да е пипал ,не ми се струва логично да е завъртяна в крайно положение и преди и сега,ще и направя снимки на тая помпа ,че нещо ме гложди че няма обогатител ,или аз не го виждам или е свален ,кода на мотора е 4FC,и защо подяволите са го написали на главата ,а колко км трябва да мине с новите сегменти за да покаже реалната компресия евентуално
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
Аз ти казах че има ДВГ които се зацепва на 11 гр. и друг на 0 гр.
Намери твоя мотор(код) в ауто дата и разбери как се зацепва.Ако е на 11 гр. нещата се променят!!!
Успех!
Намери твоя мотор(код) в ауто дата и разбери как се зацепва.Ако е на 11 гр. нещата се променят!!!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 05 яну 2013, 22:51
- Модел на автомобила: Transit 2.5 d
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
последни резултати от цял ден нерви -едно голямо НИЩО,
така ,двигателят е с код 4НС -76 коня ,според раздел инсталация на ауто дата белегът на КВ е първата дупка на маховика и там единствено запалва някак ,но това не отговаря на ГМТ,в моя случай идва горе долу на тези 11 градуса преди ГМТ ,интересното в случая е че си намерих старите драсканици от едно време(сменян е само ангренаж, и е сложен както си е бил) на шайбата на коляновия вал ,и те ми отговарят на ГМТ,но сега като го сложа там не ще и да чуе за палене,викнах на помощ човек дето се е борил с доста такива бусове но и той се видя в чудо ,пробвахме и хитринката с въртене на ръка на помпата и си идва момента точно където си и е белега ,сега е с зъб напред на помпата и доста предварение и работи но не съм доволен много е шумен и мощността не е както трябва,на малки обороти няма пушек ,но с повече е черен ,утре сутринта ще видим дали ще запали въобще ,забелязах че на рейката за подаване на газ,е намокрено с нафта ,но на входа на помпата съм сложил прозрачна шлауфка и мисля ,че не пада налягането ,поне не се вижда въздух,почвам да си мисля че на помпата и има нещо ,ако и утре не ще ,я свалям и при друг майстор но този път ще му седя на главата та да видим,а между другото смених и радиатора на парното че и то беше ужас и познайте за резултата НЯМААААА ,почти съм на ръба на нервна криза ,сметката стана много истинска а налице ..........,съжалявам че въобще започнах ,давайте идеи че ще го фърлям в язовира
така ,двигателят е с код 4НС -76 коня ,според раздел инсталация на ауто дата белегът на КВ е първата дупка на маховика и там единствено запалва някак ,но това не отговаря на ГМТ,в моя случай идва горе долу на тези 11 градуса преди ГМТ ,интересното в случая е че си намерих старите драсканици от едно време(сменян е само ангренаж, и е сложен както си е бил) на шайбата на коляновия вал ,и те ми отговарят на ГМТ,но сега като го сложа там не ще и да чуе за палене,викнах на помощ човек дето се е борил с доста такива бусове но и той се видя в чудо ,пробвахме и хитринката с въртене на ръка на помпата и си идва момента точно където си и е белега ,сега е с зъб напред на помпата и доста предварение и работи но не съм доволен много е шумен и мощността не е както трябва,на малки обороти няма пушек ,но с повече е черен ,утре сутринта ще видим дали ще запали въобще ,забелязах че на рейката за подаване на газ,е намокрено с нафта ,но на входа на помпата съм сложил прозрачна шлауфка и мисля ,че не пада налягането ,поне не се вижда въздух,почвам да си мисля че на помпата и има нещо ,ако и утре не ще ,я свалям и при друг майстор но този път ще му седя на главата та да видим,а между другото смених и радиатора на парното че и то беше ужас и познайте за резултата НЯМААААА ,почти съм на ръба на нервна криза ,сметката стана много истинска а налице ..........,съжалявам че въобще започнах ,давайте идеи че ще го фърлям в язовира
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
Слушай бе човек,защо не ме слушаш като ти говоря! Казваш че кода на мотора е 4НС!
До тук добре.Намираш го при модификациите на Транзит във ауто дата и отваряш данните за мотора.
Там на някой от редовете пише дали се зацепва на 0 гр. или на 11 гр. Това е от значение къде ще се намира коляновия вал,а другите две неща си остават на същата позиция.Споменах ти за възможна грешка при монтаж на главината на помпата.
Ако не се свали главината на помпата няма как да се присъедини към фланците на стенда.Ако твоя човек не е свалял главината значи най-вероятно изобщо и не я е въртял на стенда. Това обаче казва че грешката е при теб.Ако пък грешката е в главината можеш да се побъркаш и пак да не я догониш правилната работа.Ако искаш занеси я и на друг ,но искам следващия път тук да споделиш какви са цикловите количества на гориво в различните режими,като почнеш от пусков режим,празен ход и през всеки 200 оборота на помпата.Повече смятам да не казвам приятелю.
Успех!
До тук добре.Намираш го при модификациите на Транзит във ауто дата и отваряш данните за мотора.
Там на някой от редовете пише дали се зацепва на 0 гр. или на 11 гр. Това е от значение къде ще се намира коляновия вал,а другите две неща си остават на същата позиция.Споменах ти за възможна грешка при монтаж на главината на помпата.
Ако не се свали главината на помпата няма как да се присъедини към фланците на стенда.Ако твоя човек не е свалял главината значи най-вероятно изобщо и не я е въртял на стенда. Това обаче казва че грешката е при теб.Ако пък грешката е в главината можеш да се побъркаш и пак да не я догониш правилната работа.Ако искаш занеси я и на друг ,но искам следващия път тук да споделиш какви са цикловите количества на гориво в различните режими,като почнеш от пусков режим,празен ход и през всеки 200 оборота на помпата.Повече смятам да не казвам приятелю.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 05 яну 2013, 22:51
- Модел на автомобила: Transit 2.5 d
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
това е и моята идея да стоя при майстора ,да гледам и да си записвам ,то иначе няма логика да не става никъде
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
А кой майстор обича да му висят на главата, докато работи, още повече тази е сложна работа.iso_83 написа:да гледам и да си записвам
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 05 яну 2013, 22:51
- Модел на автомобила: Transit 2.5 d
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
търсенето на проблема се прекратява ,тва железо няма компресия ,нови сегменти ама ..........,язък за парите и нервите ,колеги внимавайте с какво се захващате,успех на всички
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
Е нови сегменти, а ризите някой сети ли се да замери. Сега или шлайфане, или набиване на "сухи" ризи. И всичко това от разбиращ от работата си майстор.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13109
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
Аз отдавна приказвам, че смяна на сегменти без шлайф на цилиндрите е загуба на време и пари, ама никой не ме слуша.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
Гроздето е кисело, казала лисицата... някой си изми ръцете с компресията.iso_83 написа:търсенето на проблема се прекратява ,тва железо няма компресия ,нови сегменти ама ..........,язък за парите и нервите ,колеги внимавайте с какво се захващате,успех на всички
Щом пали, трябва да върви добре дори с лоша компресия. Може да гори масло, но ще върви нормално ако ангренажът е правилно сглобен и клапаните цели и регулирани. Счупена ти е помпата, дай я поне за настройка на стенд без ремонт - ще ти струва до сто лева, поразпитай тук - там.
За сегментите - сменял съм само сегменти и двигателите си работят, даже добре. Често остава повишен разход на масло, но нищо друго забележимо като отрицателен ефект.
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
Като запали какъв пушек изкарва ?Това с нула градуса момент на пръскане хич не е така по става със седемнадесет градуса Ако ти пуши бял пушек при запалване давай предварение.Няма мотор който да пали при нула градуса ,до вчера слушах едни майстори който ми правеха багера как имало мерцедес който пали 13 градуса след гмт След много спорове се оказа че се заключва вала в гмт но помпата се заключа след момента на подаване на гориво което се мери с индикатор ,и като я зацепиш на мотора пак си е предварения
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
Аз не виждам какво толкова се чудиш на инженерните решения!cvetan.cenkov написа:Като запали какъв пушек изкарва ?Това с нула градуса момент на пръскане хич не е така по става със седемнадесет градуса Ако ти пуши бял пушек при запалване давай предварение.Няма мотор който да пали при нула градуса ,до вчера слушах едни майстори който ми правеха багера как имало мерцедес който пали 13 градуса след гмт След много спорове се оказа че се заключва вала в гмт но помпата се заключа след момента на подаване на гориво което се мери с индикатор ,и като я зацепиш на мотора пак си е предварения
Ние сме длъжни да се съобразяваме с тях а не да ги променяме!
А за въпросния Мерцедес там също има не очаквани решения,
едната помпа се зацепва на -10 гр а другата на +14 гр.
Да не говорим за Фордовия 2.0 ТДЦИ(и други) които са на -50 гр на коляновия вал.
Това са просто конструктивни решения а ние трябва да ги знаем за да може да поддържаме техниката в изправност.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 232
- Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
Затова майсторите като няма белези или някой преди тях ги е разместил стоят и гледат като слон в стъкларски магазин.Ако я няма аутодата и белези са дотам.Като им говориш за моментоскоп и градуиран диск с които да хванат градусите те гледат като полезно изкопаемо
mod: По-добре да седят и да гледат като (по-точно е : ) "теле в железница", отколкото да почнат да ровят директно, без да разбират.
Уважавайте другите участници, за да Ви уважават и те. Спазвайте приличен тон. Обидни, нецензурни думи, всякакви квалификации, иронични забележки или агресивно поведение към потребителите от форума не се допускат и ще бъдат изтривани, с последващи наказания. Всякакви лични въпроси и теми, не засягащи останалите потребители, се обсъждат на лични съобщения или по друг начин, а не на страниците на форума.
Това се отнася и за двамата.
mod: По-добре да седят и да гледат като (по-точно е : ) "теле в железница", отколкото да почнат да ровят директно, без да разбират.
Уважавайте другите участници, за да Ви уважават и те. Спазвайте приличен тон. Обидни, нецензурни думи, всякакви квалификации, иронични забележки или агресивно поведение към потребителите от форума не се допускат и ще бъдат изтривани, с последващи наказания. Всякакви лични въпроси и теми, не засягащи останалите потребители, се обсъждат на лични съобщения или по друг начин, а не на страниците на форума.
Това се отнася и за двамата.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 05 яну 2013, 22:51
- Модел на автомобила: Transit 2.5 d
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
а сега от начало,помпата беше занесена на повторна проверка ,тая с седенето при майстора е абсурд да се случи ,но след куп приказки и връзки човека се съгласи да вземе помпата и да я провери ,стоях малко в началото и чак накрая на деня при сглобяването пак малко,изводи за перфектната помпа -цитирам
не е центрована главинката
самостоятелно не прави добър вакуум ,с развалена подкачваща помпа няма да работи въобще,а би трябвало
видях се в чудо докато и докарам горивото при всички обороти
и др, а какъв ще е ефекта от ремонта за сега не знам
единствено за дюзите каза че са направени на еднакво и добро налягане
проблем 2 - сбъркани сегменти
буса е на ново разглобен и с буталата се явих по служба при капацитет по транзитите -
оказа се че новите ми сегменти не са правилните ,най горния е с неподходящ профил и се заклинва в буталото,и от там се почна едно обикаляне по магазините но навсякъде предлагат едни и същи-като моите нови ,а и от там може би дойде проблема ,първият магазинер ме уверяваше че други не се предлагат и тия са моите,и аз съответно ги сложих,последният човек с когото говорих по тел., продава части само за форд,се изказа следното, че фирмата АЕ и още една правели бутала с различен профил на канала от нормалния,някакъв английски стандарт и за тях сегменти не се предлагат ,направо трябвало да си купя бутала с сегментите,снимах буталото и номерцата вътре ,снимах и профила на сегмента ,там където са два левият е стария (правилния) ,той е трапецовиден ,снимал съм и дебелината външно и вътрешно,това е при положение че е износен
та ако някой се е сблъсквал с такова чудо ,да каже ,не ми се вярва да няма сегменти ,тва ще е абсурд,ако подскажете номер на стандартен или ремонтен,ще съм ви много благодарен или идеи за по нататъшното развитие на ремонта
ето снимките в албума http://iso83.snimka.bg/automobiles/transit-2-5d.725919
не е центрована главинката
самостоятелно не прави добър вакуум ,с развалена подкачваща помпа няма да работи въобще,а би трябвало
видях се в чудо докато и докарам горивото при всички обороти
и др, а какъв ще е ефекта от ремонта за сега не знам
единствено за дюзите каза че са направени на еднакво и добро налягане
проблем 2 - сбъркани сегменти
буса е на ново разглобен и с буталата се явих по служба при капацитет по транзитите -
оказа се че новите ми сегменти не са правилните ,най горния е с неподходящ профил и се заклинва в буталото,и от там се почна едно обикаляне по магазините но навсякъде предлагат едни и същи-като моите нови ,а и от там може би дойде проблема ,първият магазинер ме уверяваше че други не се предлагат и тия са моите,и аз съответно ги сложих,последният човек с когото говорих по тел., продава части само за форд,се изказа следното, че фирмата АЕ и още една правели бутала с различен профил на канала от нормалния,някакъв английски стандарт и за тях сегменти не се предлагат ,направо трябвало да си купя бутала с сегментите,снимах буталото и номерцата вътре ,снимах и профила на сегмента ,там където са два левият е стария (правилния) ,той е трапецовиден ,снимал съм и дебелината външно и вътрешно,това е при положение че е износен
та ако някой се е сблъсквал с такова чудо ,да каже ,не ми се вярва да няма сегменти ,тва ще е абсурд,ако подскажете номер на стандартен или ремонтен,ще съм ви много благодарен или идеи за по нататъшното развитие на ремонта
ето снимките в албума http://iso83.snimka.bg/automobiles/transit-2-5d.725919
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13109
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
Не можах да разбера, какво общо имат сегментите? Какво е налягането след смяната им? Преди решението да се сменят само сегменти, някой мери ли износеността на цилиндрите?
Моето мнение по въпроса е, че само смяна на сегменти е загуба на пари и време, и съм готов да споря със всеки. При ремонтиран д-л (както трябва не само смяна на сегменти), неправилен профил на сегментите може да доведе до завишен разход на масло, но ще пали при правилна центровка.
Моето мнение по въпроса е, че само смяна на сегменти е загуба на пари и време, и съм готов да споря със всеки. При ремонтиран д-л (както трябва не само смяна на сегменти), неправилен профил на сегментите може да доведе до завишен разход на масло, но ще пали при правилна центровка.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 05 яну 2013, 22:51
- Модел на автомобила: Transit 2.5 d
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
то е ясно че така не се прави ремонт,излишно е да се оправдавам ,но беше някакво компромисно решение ,износване на цилиндрите не е мерено но с новите сегменти ,ключът остана достатъчно малък ,не в нормите но много по добре от стария сегмент,но новият копресионен сегмент се заклинва в буталото и съответно не уплътнява въобще ,с старите компресията беше по 20,с новите 22,22,28,22 ,проблемът не е бил само един ,а съвкупност от проблеми и грешки от моя страна,
двигателят беше разглобен защото не палеше на студено ,в последствие с куп нерви пак беше докаран до положение че студен палеше трудно ,само първият път и след това няма ядове ,с две думи все едно нищо не бяхме правили ,и все пак някой ако има идеи за номера та точните ми сегменти......
двигателят беше разглобен защото не палеше на студено ,в последствие с куп нерви пак беше докаран до положение че студен палеше трудно ,само първият път и след това няма ядове ,с две думи все едно нищо не бяхме правили ,и все пак някой ако има идеи за номера та точните ми сегменти......
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13109
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: съмнение за неправилно поставен ангренаж -транзит 2.5 д
Каквито и сегменти да сложиш, ефекта ще е един и същ. Вземи един лист, начертай една елипса и в нея един кръг, това е и във цилиндрите на мотора. Докато цилиндрите не се разстържат до правилна форма и не се сложат ремонтни бутала и сегменти, нищо няма да стане. Фактите са такива, мотора е тотално износен, пробвал си по "лесния" начин, не е станало, не повтаряй грешката пак. А това със задиращите сегменти заради неправилния им профил, са приказки от 1001 нощ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта