Голям проблем с паленето (само когато е загряла).

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
androvassev
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 30 авг 2012, 14:05
Модел на автомобила: Galaxy 2.0 TdCi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Голям проблем с паленето (само когато е загряла).

Мнение от androvassev » 30 авг 2012, 14:11

Здравейте Колеги!
Имам огромен проблем с колата:
От известно време като загрее и не иска повече да пали, след като истине, пали без проблем.
Вкарах я в сервиз, смениха клапаните на ГНП, тъй като даваше грешка на клапана за високото налягане, на стенда ГНП дава резултати без отклонение, но при качване на колата същият проблем.
След това сложихме и рециклирани дюзи, но нещата не се оправят.
Моля за мнение и ако някой е имал този проблем, как го е отсранил?!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с паленето (само когато е загряла).

Мнение от ЯЛТА » 30 авг 2012, 20:50

До голяма степен зависи и в кой сервиз се случва всичко това, няма да се учудя, ако са те взели за "дойна крава". За мен проблема е в дюзите, и на диагностика с лаптопа трябва да си покаже на 100 % проблема, но ако е фирмен софтуера. Ако е пиратски, ще те цицат до второ пришествие.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
momo76
потребител
потребител
Мнения: 533
Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с паленето (само когато е загряла).

Мнение от momo76 » 30 авг 2012, 21:42

Това с кой мотор е 130кс на Форд или 140 на Пежо.
Ако е Фордовския вижте датчика на разпределителния вал - намира се над всмукателния колектор. От него прави този проблем.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с паленето (само когато е загряла).

Мнение от specialista » 30 авг 2012, 21:55

Колегата ме изпревари с мнението си!!!
При комън реала когато наляганията са наред причината е друга! Датчик колянов вал или датчик разпределителен вал!!!
Този клапан за високо налягане най-вероятно се има впредвид регулатора за налягане!!!!
Язък им за скъпите техники с които разполагат.Като гледам колко и какви неща са ти сменили,не ми се говори!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

androvassev
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 30 авг 2012, 14:05
Модел на автомобила: Galaxy 2.0 TdCi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с паленето (само когато е загряла).

Мнение от androvassev » 31 авг 2012, 11:29

Колеги, благодаря за отговорите.
Искам само да уточня, че в сервиза се оказаха пичове, след като видяхма че не е от клапаните си ми върнаха моите, същото стана и с дюзите.
Относно датчика на коляновия вал, след като загрееше го сваляхме и изстудявахме да видим, дали ще има разлика, но уви, разлика никаква.
Мислите ли че все пак е добре да го сменя този датчик?
Най странното е, че колата на бутане пали веднага.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с паленето (само когато е загряла).

Мнение от specialista » 01 сеп 2012, 21:36

androvassev написа:Колеги, благодаря за отговорите.
Искам само да уточня, че в сервиза се оказаха пичове, след като видяхма че не е от клапаните си ми върнаха моите, същото стана и с дюзите.
Относно датчика на коляновия вал, след като загрееше го сваляхме и изстудявахме да видим, дали ще има разлика, но уви, разлика никаква.
Мислите ли че все пак е добре да го сменя този датчик?
Най странното е, че колата на бутане пали веднага.
Със последното изречение нещата се променят тотално!!!!
Никак не е странно това а е симптом за проблем със налягането в рейката.
За създаването на налягането се грижи помпа за високо налягане,а за подържането в желани стойности регулатора.
Причината е тук някъде! Някой не гледа където трябва когато трябва.В първи пост пишеш че има налагане а не пали.
Тук можем да обвиним датчици.Но да неще на стартер а с бутане да пали значи проблема се завърта пак около налягането.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

androvassev
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 30 авг 2012, 14:05
Модел на автомобила: Galaxy 2.0 TdCi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с паленето (само когато е загряла).

Мнение от androvassev » 04 сеп 2012, 17:42

Здравейте отново!
Смених и двата датчика, на коляновия и на разпределителния валове.Разлика никаква!!!
Колата дава недостатъчно налягане в рейката, дори и със сменени клапани на високото налягане и дюзите.
Сваляхме и резервоара, за да видим евентуално за запушена цедка, но всичко си беше наред.
Дайте някакви идеи, вече всички вдигнаха ръце от проблема!

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем с паленето (само когато е загряла).

Мнение от DTM » 04 сеп 2012, 20:49

Колега, напиши от къде си? Попълни си в профила.......
Трябва ти сервиз където имат нужната техника и знания, за да може да се локализира проблема.
Смяната на посоки обикновенно води до намразване на марката и не на последно място до излишни разходи.
Слагането на помпата на стенд за колко време го правиха. Т.е. самия тест на стенда. Питам, понеже аз също имах проблем които се провяваше предимно лятото и най-вече при добра загряла кола. Добре загряла не означава, когато си е стигнала работната температура. Трябва да се покара сериозно поне 20-30мин. да не кажа час, за да се загреят всички елементи по горивната система и не на последно място нафтата която циркулира до резервоара и обратно.
И на моята помпа резултатите бяха перфектни, докато не стендоваха помпата няколко часа в тежък режим. След това всичко излезе наяве..... Помпата беше започнала да прави диаграмата на налягането и дебита с големи скокове, като синусуида с много големи разлики между мин. и макс. стойности. Като усреднените стойности бяха на граничния минимум които дава завода производител на помпата.
Износване в помпените елементи за високо налягане /хидроглава/ му казваха. Помпата беше отремонтирана и сега нямам ядове.
Мисълта ми беше, ако е възможно да помогнем с насока за компетентни хора. Възможно е проблема да е елементарен на твоята кола, дори да не е горивната система причината.
Успех!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта