Форд Фоксу 1.4 бензин (1999) - проблем с кабели и свещи???

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ipo_bg
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 11 ное 2007, 22:36
Модел на автомобила: Focus
Местоположение: Sofiq
Контакти:
Status: Извън линия

Форд Фоксу 1.4 бензин (1999) - проблем с кабели и свещи???

Мнение от ipo_bg » 13 юли 2010, 23:21

Здравейте,
Карам Фокус 1.4 ZetecS 16V. Преди около 7 дни смених свещи. Карах около 500 км. и колата започна да работи като дизел - издава тракане и се тресе. Губи мощност и започна да гори повече бензин. Казаха ми, че е трябвало да сменя и кабелите и свещите (отново). Новите ми свещи са Denso. Препоръчаха ми да сложа Motocraft - и кабели и смещи. Обясниха ми, че сегашните кабели трбвало да се напраскат отвътре със силикон, защото протичала волтова дъга и не "бие" директно в свеща, а в блока и имало опасност да изгори бубина?!?!?
Някай имал ли е подобен проблем и може ли да помогне?
Благодаря предварително!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Форд Фоксу 1.4 бензин (1999) - проблем с кабели и свещи???

Мнение от mrdds » 14 юли 2010, 09:32

За пореден път се доказва твърдението ,че форд върви само с кабели и свеши на Моторкрафт.
Всякакви други изгъзици са излишно даване на пари.

Кабелите и свещите не се пръскат с нищо :!:

by_cec
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Форд Фоксу 1.4 бензин (1999) - проблем с кабели и свещи???

Мнение от by_cec » 14 юли 2010, 09:56

mrdds написа: Кабелите и свещите не се пръскат с нищо :!:
Обикновенно лулите и щипките към бобината са обмазани с нещо като лубрикант, но предполагам това се прави само в заводите и най вероятно идеята е токопроводящите части да се предпазят от влага и конденз. Купувал съм един път кабели Моторкрафт и не съм имал никакви проблеми от тогава. Хубаво е да се сменят едновременно(кабели и свещи),защото е възможно повредена свещ да скапе кабел или обратното. Имайте предвид,това че енергията от бобината е по-гляма заради паленето на искра в два цилиндъра едновременно.

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Форд Фоксу 1.4 бензин (1999) - проблем с кабели и свещи???

Мнение от baro » 14 юли 2010, 09:57

Колега карал съм с ДЕНСО не ми ги хвали даже бяха по скъпи от МОТОРКРАФТ ,сега съм с кабели и свещи комплект Моторкрафт и няма проблеми.А какви са ти кабелите (марка) погледни вътре лулите ако имат черти по дължина на лулата значи са заминали и трябва да се сменят.Ако свещите имат също черни черти по керамиката и те са за смяна.При мен беше се получило така на 2 цилиндъра и гърмеше яко на газ като ловджийска пушка беше :lol: .

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1458
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фоксу 1.4 бензин (1999) - проблем с кабели и свещи???

Мнение от aspasia » 11 юли 2012, 20:49

Аз съм с кабели BREMI втора или трета година и нямам никакви ядове а свещите ги взех от МП за 32 лева и четирите!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта