Пружина на скорестен лост

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
bars
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 27 окт 2011, 10:38
Модел на автомобила: Форд, Фокус 1.8 бензин/ 99г.
Status: Извън линия

Пружина на скорестен лост

Мнение от bars » 09 дек 2011, 16:20

Здравейте,
Имам следния проблем: Скоростния лост не се връща в нормална позиция /между 3та и 4та/ от ляво на дясно т.е. след 1ва или 2ра. След пета се връща самичък. Предполагам, че има "някакви пружини които отговарят за това движение. Моля за съвет за този казус, как няй-лесно да св оправи. Благодаря предварително и простете аматьорското обяснение.

пс. автомобила е форд фокус 1.8 бензин 99година

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пружина на скорестен лост

Мнение от ЯЛТА » 10 дек 2011, 11:18

Извади кожата под скоростния лост и виж какво става отдолу.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

bars
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 27 окт 2011, 10:38
Модел на автомобила: Форд, Фокус 1.8 бензин/ 99г.
Status: Извън линия

Re: Пружина на скорестен лост

Мнение от bars » 13 дек 2011, 12:47

Има ли някакъв "чалъм" за ваденето на кожата скриваща скоростния лост?

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1463
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Пружина на скорестен лост

Мнение от aspasia » 09 юли 2012, 16:07

Вади се много лесно моята се беше счупила пружинка струва 15 лева взех си я от магазина на пазара Димитър Петков. Доста пари ми се видяха за една пружинка която е дълга два сантиметра но скоростният лост не заставаше в централно положение. Сваля се коженият маншон и топката на лоста и отдолу ще видиш целият механизъм който се крепи на три болта отвиваш ги и откачаш двете жила за скоростите работа за десет минути трябва ти само една отверка!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта