Проблем с ЕЕС IV

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
blenda
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 31 мар 2011, 08:47
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v 90кс. 94г.
Status: Извън линия

Проблем с ЕЕС IV

Мнение от blenda » 06 май 2012, 19:33

Koлата ескорт 1.6 16в 94г. гасне на празен ход когато я запала и тръгна веднага без да изчакам 10 15 сек. да се обучи комп. и ми дава 512 KAM Fault, Memory power (PCM pin 1) was interrupted - Was battery disconnected ?като код на грешка,и това без да съм откачал акомулатора.някои да знае на какво се дължи това?

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Проблем с ЕЕС IV

Мнение от Didibao » 06 май 2012, 21:39

Това означава, че на пин 1 на буксата на компа трябва да имаш постоянен плюс (без контакт), извади буксата и виж дали го имаш, ако се губи проблема ти е ясен.
Изображение

Потребителски аватар
blenda
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 31 мар 2011, 08:47
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v 90кс. 94г.
Status: Извън линия

Re: Проблем с ЕЕС IV

Мнение от blenda » 06 май 2012, 22:26

Didibao написа:Това означава, че на пин 1 на буксата на компа трябва да имаш постоянен плюс (без контакт), извади буксата и виж дали го имаш, ако се губи проблема ти е ясен.
Браво колега,това вече е някакво развитие по въпроса.Ще премеря и ще напиша за резолтатите.

Потребителски аватар
blenda
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 31 мар 2011, 08:47
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v 90кс. 94г.
Status: Извън линия

Re: Проблем с ЕЕС IV

Мнение от blenda » 07 май 2012, 21:29

Днеска отстраних проблема,оказа се ,че наистина на пин 1 няма постоянни 12в.,проследих веригата и стигнах до бушонното табло кадето просто си нямаше бушон.Та въпросния е номер 25 и е 3А,поставих нов и нещата си доидоха на мястото.После малко убочение и сега си пала и си тръгвам ,а колата си държи най- стабилния празен ход досега.Двигатела стана по тих и по пъргав при успорение.
Извода които си направих е, че спокоино може да си чистите паметта за грешките на ЕЕС4, като извадите бушон N25 3А за 10 мин примерно!

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Проблем с ЕЕС IV

Мнение от Didibao » 07 май 2012, 21:41

Дам то така го пише и в хайнес да се ресетва компота. :)
Изображение

Потребителски аватар
blenda
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 31 мар 2011, 08:47
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v 90кс. 94г.
Status: Извън линия

Re: Проблем с ЕЕС IV

Мнение от blenda » 08 май 2012, 00:26

Didibao написа:Дам то така го пише и в хайнес да се ресетва компота. :)
Още веднъж специални благодарности за съдеиствието,мненията ти ми бяха наистина от полза!!!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта