МК1 разход
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
МК1 разход
преди време ръчкахме по помпата клапана към който идва един вакум от турбото . На самия клапан има нещо като болт с контра гайка за регулиране.Колата пушеше много и затова разръчкахме клапана. пушенето спря ма проблема е че много развихме регулиращия болт и изпаднаха едни пружинки та после на око и усет регулирахме .Сега ми с е струва че харчи много до колкото мога да засека градско 7,4-7,8. някой колега с дизелово МК да сподели какъв е разхода при него.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: МК1 разход
lorinzar написа:преди време ръчкахме по помпата клапана към който идва един вакум от турбото . На самия клапан има нещо като болт с контра гайка за регулиране.Колата пушеше много и затова разръчкахме клапана. пушенето спря ма проблема е че много развихме регулиращия болт и изпаднаха едни пружинки та после на око и усет регулирахме .Сега ми с е струва че харчи много до колкото мога да засека градско 7,4-7,8. някой колега с дизелово МК да сподели какъв е разхода при него.
Това което сте пипали е турбо коректора!!!
Колега не се съръди но някой работи не стават със ръчкане

Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: МК1 разход
по принцип на стенд ли трябва да се отрегулира дали има нещо общо с разходаspecialista написа:lorinzar написа:преди време ръчкахме по помпата клапана към който идва един вакум от турбото . На самия клапан има нещо като болт с контра гайка за регулиране.Колата пушеше много и затова разръчкахме клапана. пушенето спря ма проблема е че много развихме регулиращия болт и изпаднаха едни пружинки та после на око и усет регулирахме .Сега ми с е струва че харчи много до колкото мога да засека градско 7,4-7,8. някой колега с дизелово МК да сподели какъв е разхода при него.
Това което сте пипали е турбо коректора!!!
Колега не се съръди но някой работи не стават със ръчкане!
Успех!
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: МК1 разход
Най-дорото е да се настрои на стенд! Има обаче и един тънък момент,не всеки който има стенд прави и настройва тези помпи. А за разхода питай други какъв им е на същото каране във същия трафик.От София до Монтана има огромна разлика.(Виж и заводското предписание)Принципно от кофти реакция на турбо коректора е възможно разхода да се завиши.
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта