проблем с тока!!!
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 21 фев 2012, 20:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Status: Извън линия
проблем с тока!!!
здравейте
първо ще бъда много благодарна ако можете да ми помогнете и да си спестим иронията - момиче съм и от скоро щофьор
търсих из форума а и в нета но нищо от това което намерих не ми влиза в проблема
ето и проблема: вчера птопътувах около 100тина км и се прибрах нормално без проблем. сега обаче се оказа че нямам никакъв ток в колата (дори купето не свети при отваряне) първо включих акумолатора да се зарежда но явно не е там проблема. звънях в сервиза който обслужва колата ми и ме посъветваха да проверя дали няма нещо откачено .. обаче грам представа си нямам какво точно да гледам и т.н. незнам дали е от значение но вчера преди да се прибера бяхме на автомивка.,....
още веднъж благодаря......
първо ще бъда много благодарна ако можете да ми помогнете и да си спестим иронията - момиче съм и от скоро щофьор



търсих из форума а и в нета но нищо от това което намерих не ми влиза в проблема


ето и проблема: вчера птопътувах около 100тина км и се прибрах нормално без проблем. сега обаче се оказа че нямам никакъв ток в колата (дори купето не свети при отваряне) първо включих акумолатора да се зарежда но явно не е там проблема. звънях в сервиза който обслужва колата ми и ме посъветваха да проверя дали няма нещо откачено .. обаче грам представа си нямам какво точно да гледам и т.н. незнам дали е от значение но вчера преди да се прибера бяхме на автомивка.,....



още веднъж благодаря......
-
- потребител
- Мнения: 409
- Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
- Местоположение: гр. Силистра
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
Здравей колежке,при тези майстори който правят дефектация по телефона по-добре друг път да не ходиш.Сега да обясняваме кое ,как и защо няма смисъл.Най добре някой колега който е наблизо да помогне,вярвам ,че никой няма да откаже.На мен ми прилича на мъртва клетка,но само с измерване може да се разбере/под 10 волта под товар -АБ е за смяна/
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 21 фев 2012, 20:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
AБ за акумолатора ли става въпрос??? той е почти нов декември е купуван.varby написа:Здравей колежке,при тези майстори който правят дефектация по телефона по-добре друг път да не ходиш.Сега да обясняваме кое ,как и защо няма смисъл.Най добре някой колега който е наблизо да помогне,вярвам ,че никой няма да откаже.На мен ми прилича на мъртва клетка,но само с измерване може да се разбере/под 10 волта под товар -АБ е за смяна/
има и нещо ново по проблема - значи когато акумолатора е включен да се зарежда при отваряне на вратите се оказа че купето свети, но нищо друго не реагира. сега изключих зарядното и купето вече не свети



очаквам сега един приятел да погледне и незнам....
цял ден съм забита в четене - даже като ученичка не съм чела толкова

вече почвам да се отчайвам от всичко и всички.....
майстори -ако на колата и няма нищо винаги ще намерят нещо да ти вземат парите, а когато има проблем и наистина не ок всички се дърпат щото незнаят кво да правят - май така излиза....
и благодаря все пак че се отзовахте..
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
Изглежда, че включваш зарядното на акумулатора, както си е в колата и тогава свети?
Огледай клемите на акумулатора да не са разхлабени нещо, или да не са покрити с някакъв окис. Както и кабелите от клемите - дали са добре притегнати и да не са окислени. При намокряне и наличие на ток се получава електролиза - разграждане на метала и окисляване и в един момент връзката прекъсва.
Твоя акумулатор най-добре да го зареждаш на зарядно извън колата, лошото е че май нямаш волтметър да го премериш.
Има една известна вероятност от автомивката да се е намокрил някой датчик за отворени врати или багажник,
да се е включило осветление и др. консуматори и акумулаторът тотално да се е разредил.
Ако имаш възможност е добре да сложиш акумулатора на друга кола, или да сложиш на твоята за проба друг акумулатор - например от друга кола.
Ако сваляш акумулатора отвиваш и откачаш първо клемата на минуса. Ако започнеш от плюса има опасност да ти опре гаечния ключ някъде по шасито на колата и да направиш късо съединение.
Успех! и пиши после какво е станало.
Огледай клемите на акумулатора да не са разхлабени нещо, или да не са покрити с някакъв окис. Както и кабелите от клемите - дали са добре притегнати и да не са окислени. При намокряне и наличие на ток се получава електролиза - разграждане на метала и окисляване и в един момент връзката прекъсва.
Твоя акумулатор най-добре да го зареждаш на зарядно извън колата, лошото е че май нямаш волтметър да го премериш.
Има една известна вероятност от автомивката да се е намокрил някой датчик за отворени врати или багажник,
да се е включило осветление и др. консуматори и акумулаторът тотално да се е разредил.
Ако имаш възможност е добре да сложиш акумулатора на друга кола, или да сложиш на твоята за проба друг акумулатор - например от друга кола.
Ако сваляш акумулатора отвиваш и откачаш първо клемата на минуса. Ако започнеш от плюса има опасност да ти опре гаечния ключ някъде по шасито на колата и да направиш късо съединение.
Успех! и пиши после какво е станало.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
Ами след като е купуван Декември има добра и лоша новина. Лошата е, че акумулатора има вътрешно прекъсване, добрата е, че това се покрива от гаранцията.mary_mj написа: AБ за акумолатора ли става въпрос??? той е почти нов декември е купуван.
..
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 21 фев 2012, 20:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
направо ме заби!! как първо минусите?!?!?!? имам един майстор на когото имам доверие горе долу и сега май трябва да остана и без него..dreadx написа:Изглежда, че включваш зарядното на акумулатора, както си е в колата и тогава свети?
Огледай клемите на акумулатора да не са разхлабени нещо, или да не са покрити с някакъв окис. Както и кабелите от клемите - дали са добре притегнати и да не са окислени. При намокряне и наличие на ток се получава електролиза - разграждане на метала и окисляване и в един момент връзката прекъсва.
Твоя акумулатор най-добре да го зареждаш на зарядно извън колата, лошото е че май нямаш волтметър да го премериш.
Има една известна вероятност от автомивката да се е намокрил някой датчик за отворени врати или багажник,
да се е включило осветление и др. консуматори и акумулаторът тотално да се е разредил.
Ако имаш възможност е добре да сложиш акумулатора на друга кола, или да сложиш на твоята за проба друг акумулатор - например от друга кола.
Ако сваляш акумулатора отвиваш и откачаш първо клемата на минуса. Ако започнеш от плюса има опасност да ти опре гаечния ключ някъде по шасито на колата и да направиш късо съединение.
Успех! и пиши после какво е станало.

преди със стария акумулатор имах проблем и сутрин не палеше та докато купя друг всяка вечер откачах плюса?!?!?!?! и това също е по съвет на майстора!!!!!?!?!?!?
както и да е утре е Ден за Майстори..
от началото на зимата има някакъв проблем първо акумулатора, после подгряването и т.н до "форд и циганин зимата не работят" (без да искам да обиждам никого)
и за всички колата беше ок май освен за мен.
утре ще видим какво ще открият и ще споделя
засега лека вечер и още веднъж Благодаря
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
Попълни си профила - от кой град си, снимка, още снимки...varby написа:Здравей колежке,при тези майстори който правят дефектация по телефона по-добре друг път да не ходиш.Сега да обясняваме кое ,как и защо няма смисъл.Най добре някой колега който е наблизо да помогне,вярвам ,че никой няма да откаже.На мен ми прилича на мъртва клетка,но само с измерване може да се разбере/под 10 волта под товар -АБ е за смяна/
Някой може да излезе да ти е съсед и да спести писането тук.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 21 фев 2012, 20:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
diesel1.6 написа:Попълни си профила - от кой град си, снимка, още снимки...varby написа:Здравей колежке,при тези майстори който правят дефектация по телефона по-добре друг път да не ходиш.Сега да обясняваме кое ,как и защо няма смисъл.Най добре някой колега който е наблизо да помогне,вярвам ,че никой няма да откаже.На мен ми прилича на мъртва клетка,но само с измерване може да се разбере/под 10 волта под товар -АБ е за смяна/
Някой може да излезе да ти е съсед и да спести писането тук.
благодаря за бележката

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
Никога не включвай акумулатор на зарядно докато е свързан към кабелите на колата.
приказките за форд и циганин ги разпространяват простите майстори - тия фордове имат нужда от елементарна и евтина поддръжка, само да е навременна и изкарват минимум 2 пъти повече километри без ремонт отколкото други коли наоколо от тия периоди ако ще да са аудита, бмв-та, голфове или повечето мерцедеси (без някои дизели може би) - ако някой абдал я е поддържал и майстора и е глупав верно и чеп за зеле няма да става от него
приказките за форд и циганин ги разпространяват простите майстори - тия фордове имат нужда от елементарна и евтина поддръжка, само да е навременна и изкарват минимум 2 пъти повече километри без ремонт отколкото други коли наоколо от тия периоди ако ще да са аудита, бмв-та, голфове или повечето мерцедеси (без някои дизели може би) - ако някой абдал я е поддържал и майстора и е глупав верно и чеп за зеле няма да става от него

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
О значи имаш и някаква утечка, дето ти изяжда тока от акумулатора през нощта, и затова е трябвало да го откачаш - ама то и нов акумулатор да сложиш само дето няма да свършва за 1 нощ, а за 5 -- защо не питаш майстора да потърси проблема? Първо да търси по радиото, алармата - неща, които допълнително са ашладисвани към колата. Може и лампата в багажника да се е прецакал датчика на вратата и да свети цялата нощ. Трябва да се провери както консумацията в покой, така и зареждането когато е запален двигателят.mary_mj написа: преди със стария акумулатор имах проблем и сутрин не палеше та докато купя друг всяка вечер откачах плюса?!?!?!?! и това също е по съвет на майстора!!!!!?!?!?!?
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 21 фев 2012, 20:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
до сега не са ми открили къде е проблема минала съм може би 3-4 майстора и всички казват че няма проблем обаче за мен проблем със сигурност има въпроса е кой и кога ще го открият.dreadx написа:О значи имаш и някаква утечка, дето ти изяжда тока от акумулатора през нощта, и затова е трябвало да го откачаш - ама то и нов акумулатор да сложиш само дето няма да свършва за 1 нощ, а за 5 -- защо не питаш майстора да потърси проблема? Първо да търси по радиото, алармата - неща, които допълнително са ашладисвани към колата. Може и лампата в багажника да се е прецакал датчика на вратата и да свети цялата нощ. Трябва да се провери както консумацията в покой, така и зареждането когато е запален двигателят.mary_mj написа: преди със стария акумулатор имах проблем и сутрин не палеше та докато купя друг всяка вечер откачах плюса?!?!?!?! и това също е по съвет на майстора!!!!!?!?!?!?
сутринта я дръпнахме до сервиза и за сега чакам да се обадят да видим кво ще стане. а по между това може и друг проблем да се отвори понеже докато я дърпахме нещо блокира спирачката - крачната се втвърди направо а ръчната отказа, освен това и кормилото нещо трудно се въртеше.... дано не се отвори и там проблем
писна ми вече най- много да я засиля в някое дере и ще се оправят проблемите


незнам обаче защо повечето хора имат негативно мнение за ФОРДа като цяло. пподхвърляния като "нека ти е за урок другият път пак си купи ФОРД" и т.н.
.... и продължавам с чакането за сега
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
Не каза в кой град си. Защото можеше да се намери човек да ти каже какво е повредено за 5 минути - но това си е твоя работа. Имам две версии, ако изключим лесните за виждане неща като повреден алтернатор или постоянно светеща лапма в купето - скапана ненужна аларма или "майсторски" простотии по релето и инсталацията за подгрева.
Проблемите са в лъжите на хората в сервизите и в неспособността ти да ги хванеш.
Проблемите са в лъжите на хората в сервизите и в неспособността ти да ги хванеш.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 21 фев 2012, 20:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
едва ли ще имам късмета да има някой колега компетентен около мен
от Харманли съм


от Харманли съм
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
Волана е тежък и спирачките са се втвърдили, защото когато двигателя не работи няма серво и не се върти помпата на хидравликата.
Ръчната е спряла да държи, защото вероятно накладките са се сготвили, като си спирала с нея.
Имам подозрение към алтернатора, хубаво е да се види дали той зарежда.
Иначе за намиране дали има утечка и къде е не е нужно да е специално при майстор на коли - никой не знае инсталациите на всички коли. Трябва ти електротехник с подходящ уред, който да знае как да мери!
п.с. мисля, че би трябвало да има съфорумник наблизо.
Ръчната е спряла да държи, защото вероятно накладките са се сготвили, като си спирала с нея.
Имам подозрение към алтернатора, хубаво е да се види дали той зарежда.
Иначе за намиране дали има утечка и къде е не е нужно да е специално при майстор на коли - никой не знае инсталациите на всички коли. Трябва ти електротехник с подходящ уред, който да знае как да мери!
п.с. мисля, че би трябвало да има съфорумник наблизо.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 21 фев 2012, 20:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
от 9ч. е в сервиза преди около 2ч. се обадих и каза че е нещо си на динамото и уж беше почти готова но все още чакам.....
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 21 фев 2012, 20:32
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
ще се побъркам
60 кинта ми искат за части на динамото кво да правя?!?!?!?!?!?!?!?
или ако някой има нещо може да се договорим става дума за ескорт 1.8 тди 1996 дизел за Харманли- Хасково
моля помагайте...



60 кинта ми искат за части на динамото кво да правя?!?!?!?!?!?!?!?
или ако някой има нещо може да се договорим става дума за ескорт 1.8 тди 1996 дизел за Харманли- Хасково
моля помагайте...
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
Както по-горе писах, че имам съмнения за алтернатора (или динамо, едно и също е), което е отговорно за зареждането на акумулатора.
При него вариантите са два - или на четки или на блока за регулиране на напрежението искат ремонт.
Каквото и да е, важното е, когато изкараш колата от сервиза да имаш/искаш гаранция, че няма да имаш този проблем с тока, заради който си вкарала колата в сервиза иначе ще си искаш парите обратно, каквото и да са свършили по колата.
п.с. нищо не ти пречи да се пазариш и да им кажеш момчета криза е така и така дайте да измислим няква по-хубава цена.. пък жена си вкарай нещо женски чар ала-бала
При него вариантите са два - или на четки или на блока за регулиране на напрежението искат ремонт.
Каквото и да е, важното е, когато изкараш колата от сервиза да имаш/искаш гаранция, че няма да имаш този проблем с тока, заради който си вкарала колата в сервиза иначе ще си искаш парите обратно, каквото и да са свършили по колата.
п.с. нищо не ти пречи да се пазариш и да им кажеш момчета криза е така и така дайте да измислим няква по-хубава цена.. пък жена си вкарай нещо женски чар ала-бала

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
И аз имах подозрения към алтернатора, само потърси някой дето разбира да ти намери и другия проблем.
Моят алтернатор също се прецака покрай ужасната зима и по този повод поразгледах офертите из форума - алтернатор на старо е към 25-30 лв.
Междувременно отворих моя, оправих всички спойки, почистих всички контакти, сложих грес на единия лагер (до другия не ми се разглобяваше, а и нямах с какво да развия ремъчната шайба) и смених четките - струваха 5 лв.
edit: НАСКО е от Хасково - зареди хубаво акумулатора на зарядното и газ към него - много кадърен човек.
/няма как да обещавам от негово име, ама поне може да те насочи какво да направиш и по двата проблема, питай го/
п.с. лафа за Форд е - "Форд и циганин не боледуват! - умират внезапно" - Един колега си бракува Фиеста-та, заради прословутия проблем с делкото, дето на този двигател е по-така ниско, и като завали дъжд - ако има проблеми с херметизацията си до първата локва.
Всяка машина си има особености - това, че не са успели да му го оправят означава, че не е случил на майстори. Решението струва под 20 ст. (20 стотинки!)
А и повечето майстори не са толкова добри, просто ръчкат и оправят някои неща и хората са принудени да ходят някой друг да им прави колата, пък каквото стане. Също така някои са добри по механиката, но те няма да успеят да ти отстранят проблемите с ел.инсталацията. И не само с колите е така. И с компютрите и с телевизорите - с всичко, което изисква сервизна поддръжка. Преди няколко дена срещнах един приятел в една авто-морга (то за моята кола се оказа, че май трябва да си търся части по вторичните суровини, не по моргите) и ме почна: - Що си купи Фиеста, а не Гоуф-че - ето сега обикаляш да търсиш части. -- Ами колата е на 20 год., седяла е 2-3 год. на улицата без да я карат - всяка кола при това положение ще изисква някаква поддръжка. Просто като имаш проблем с Ескорта питай във форума да ти кажат колеги, които го знаят и които са го решили, а не поредните майстори да хващат наслуки и да ръчкат.
Моят алтернатор също се прецака покрай ужасната зима и по този повод поразгледах офертите из форума - алтернатор на старо е към 25-30 лв.
Междувременно отворих моя, оправих всички спойки, почистих всички контакти, сложих грес на единия лагер (до другия не ми се разглобяваше, а и нямах с какво да развия ремъчната шайба) и смених четките - струваха 5 лв.
edit: НАСКО е от Хасково - зареди хубаво акумулатора на зарядното и газ към него - много кадърен човек.
/няма как да обещавам от негово име, ама поне може да те насочи какво да направиш и по двата проблема, питай го/
п.с. лафа за Форд е - "Форд и циганин не боледуват! - умират внезапно" - Един колега си бракува Фиеста-та, заради прословутия проблем с делкото, дето на този двигател е по-така ниско, и като завали дъжд - ако има проблеми с херметизацията си до първата локва.
Всяка машина си има особености - това, че не са успели да му го оправят означава, че не е случил на майстори. Решението струва под 20 ст. (20 стотинки!)
А и повечето майстори не са толкова добри, просто ръчкат и оправят някои неща и хората са принудени да ходят някой друг да им прави колата, пък каквото стане. Също така някои са добри по механиката, но те няма да успеят да ти отстранят проблемите с ел.инсталацията. И не само с колите е така. И с компютрите и с телевизорите - с всичко, което изисква сервизна поддръжка. Преди няколко дена срещнах един приятел в една авто-морга (то за моята кола се оказа, че май трябва да си търся части по вторичните суровини, не по моргите) и ме почна: - Що си купи Фиеста, а не Гоуф-че - ето сега обикаляш да търсиш части. -- Ами колата е на 20 год., седяла е 2-3 год. на улицата без да я карат - всяка кола при това положение ще изисква някаква поддръжка. Просто като имаш проблем с Ескорта питай във форума да ти кажат колеги, които го знаят и които са го решили, а не поредните майстори да хващат наслуки и да ръчкат.
Последна промяна от dreadx на 20 мар 2012, 21:15, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
Оплакването нали е от изтощаване на акумулатора докато колата е паркирана. Не знам дали през алтернатора може да се получи такова нещо, по-скоро не. Не ми се рови за схемата за да видя. Нямаше да зарежда най-малкото, и щеше да свети червената лампа.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: проблем с тока!!!
Не, тя е карала 100-тина км. предната вечер, след това е оставила колата и на сутринта - няма ток. Вероятно акумулаторът се е изтощил при карането, и се е доизтощил от проблема с инсталацията, дето харчи някакъв ток, и заради който си е купила нов акумулатор. Може онзи другия проблем пак да го има, но просто новия акумулатор да не се изхарчва за една нощ, ако е нормално зареден. На мен когато ми се прецака алтернаторът, не светеше червената лампа когато работи колата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта