Шумоизолация в вратите
- niki_elpe
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 05 сеп 2011, 23:27
- Модел на автомобила: Focus 1.6 TDCI 109hp
- Местоположение: Elin Pelin
- Status: Извън линия
Шумоизолация в вратите
Зравейте от два дена съм се загледал по теми за шумоизолации. Ето за какво говоря.
Някой превил ли е има ли разлика и какво точно е залепил защото има много вариянти. Ето няколко варянта.


Искам и на 4-те врати да сложа.Ако някой е слагал нека сподели дали има ефект и колко излиза цената на цялата кола ?

Някой превил ли е има ли разлика и какво точно е залепил защото има много вариянти. Ето няколко варянта.



Искам и на 4-те врати да сложа.Ако някой е слагал нека сподели дали има ефект и колко излиза цената на цялата кола ?
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Шумоизолация в вратите
Колега,аз залепих подложката за ламинат която е.Това което се постила непосредствено под ламината и след него се нарежда самия ламинат.Представлява едно меко,навито на руло с различни дебелени.Аз взех най дебелото и си го залепих на вратите.Ефекта беше добър и мисля,че ще е по ефикасно от тиксо защото има доста въздушни балончета в него.На пода под мокета сложих вата от тази минералната жълтата но без да е цепя направо колкото е дебела.Мокета малко се надигна, но след месец всичко си слегна.УСПЕХ
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Шумоизолация в вратите
Колега в руските форуми много е изписано за шумоизолацията на фокус 2: http://www.ffclub.ru/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Там колегите споделят, че няма достатъчен ефект от частична изолация на вратите, трябва да се изолира цялото купе и то с три пласта материали: битумна лента(най- отдолу за обиране на вибрациите), алуминизирана лента с изолационен материал и най- отгоре микропореста гума(за същинска изолация). Това е бюджетният вариант, като за целия автомобил упражнението излиза към 180-250 лева. Малко по- скъпия вариант е със STP, това е бюджетния руски еквивалент на Dynamat и излиза към 400 лева за целия автомобил. Най- скъпото начинание е Dynamat, около 600-700 лева. При най- евтиния вариант теглото на изолацията е 30-40 кг., с STP 60-70 кг., а с Dynamat- 80-90 кг., което за средностатистически автомобил от 90-110 коня е доста и сваля динамиката.
Аз съм сложил изолация за паркет (стизол) 3 мм. във вратите, по пода и в багажника, но честно да си кажа ефекта при движение е малък, на място добре изолира от външните звуци. Също така трябва да се облепят арките на подкалниците, специално при фокус 2, защото има повишен шум от гумите. Това е най- бюджетния вариант и до момента ми е излязъл 15 лева+ силикона с който залепях стизола и важното е че не тежи. При слагане на скъпите изолации само на една врата тежината е над 6-8 кг. и може да доведе до увисване. Успех!
Там колегите споделят, че няма достатъчен ефект от частична изолация на вратите, трябва да се изолира цялото купе и то с три пласта материали: битумна лента(най- отдолу за обиране на вибрациите), алуминизирана лента с изолационен материал и най- отгоре микропореста гума(за същинска изолация). Това е бюджетният вариант, като за целия автомобил упражнението излиза към 180-250 лева. Малко по- скъпия вариант е със STP, това е бюджетния руски еквивалент на Dynamat и излиза към 400 лева за целия автомобил. Най- скъпото начинание е Dynamat, около 600-700 лева. При най- евтиния вариант теглото на изолацията е 30-40 кг., с STP 60-70 кг., а с Dynamat- 80-90 кг., което за средностатистически автомобил от 90-110 коня е доста и сваля динамиката.
Аз съм сложил изолация за паркет (стизол) 3 мм. във вратите, по пода и в багажника, но честно да си кажа ефекта при движение е малък, на място добре изолира от външните звуци. Също така трябва да се облепят арките на подкалниците, специално при фокус 2, защото има повишен шум от гумите. Това е най- бюджетния вариант и до момента ми е излязъл 15 лева+ силикона с който залепях стизола и важното е че не тежи. При слагане на скъпите изолации само на една врата тежината е над 6-8 кг. и може да доведе до увисване. Успех!
- niki_elpe
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 05 сеп 2011, 23:27
- Модел на автомобила: Focus 1.6 TDCI 109hp
- Местоположение: Elin Pelin
- Status: Извън линия
Re: Шумоизолация в вратите
Аз искам само на 4-те врати да сложа,а за под калниците съм замислил за някаква по голяма вата от сорта на изолационната за къщи
от тази

Мойте очаквания са малко да се подобри качеството на музиката и може би малко по бързо да се затопля зимата


Мойте очаквания са малко да се подобри качеството на музиката и може би малко по бързо да се затопля зимата

- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Шумоизолация в вратите
Подобрение със сигурност ще има, но не повече от 10%-15 %, поне вибрациите и трептенето ще изчезнат и звука става малко по плътен и чист! Успех и да направиш отчет+снимки!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта