Смяна на съединител - Ескорт 1.8 16V
-
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 07 дек 2011, 20:03
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Смяна на съединител - Ескорт 1.8 16V
Проблема е че скоростната кутия е в окаяно състояние. Притискателния диск едва си върши работата...имам чувството че докато карам и все едно съм на свободна..питах в един сервиз и ми казаха че за смяната на целия комплект с мои части (феродов диск, притискателен диск и лагер) ще ми излезе 180 лв...струва ми се малко скъпо.
Последна промяна от paci на 25 фев 2012, 18:53, променено общо 1 път.
Причина: заглавието + махната част от питането, което не е за този раздел
Причина: заглавието + махната част от питането, което не е за този раздел
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Скоростна кутия ремонт
Така както си описал проблема, смятам че говориш за съединителя. А не за самата скоростна кутия.Като цена може и за малко по малко но си е и трудоемко все пак.За Ескорт аз лично бих ти взел 90-100лв.
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединител - Ескорт 1.8 16V
Много зависи в кой град се прави ремонта. Във Варна средно е около 150лв. По договорка може да се свали някой лев.
В София с договорка може да се свали до около 150лв, докато в Добрич с договорки ще го сменят и за 60лв. Но там дали после няма да имаш нещо нестегнато няма гаранция
В София с договорка може да се свали до около 150лв, докато в Добрич с договорки ще го сменят и за 60лв. Но там дали после няма да имаш нещо нестегнато няма гаранция

Автомобилен ретро клуб Shark
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединител - Ескорт 1.8 16V
За това нещо, няма никакво значение каква е цената на услугата.Sasho85 написа:..... Но там дали после няма да имаш нещо нестегнато няма гаранция
-
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 07 дек 2011, 20:03
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединител - Ескорт 1.8 16V
Така..намерих си едни момчета да ми го сменят..частите 160 лв. за труда се спазарихме на 120..обаче имам много странен проблем..преди малко я пробвах и незнайно как шума в купето се е увеличил тройно
...отвън като излезна колата си работи нормално както преди..без забележки..скоростите са наред..всичко 6 обаче като седна вътре и като подам малко газ..бученето и шума са тройни..някой може ли да ми даде идея от какво може да е

- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединител - Ескорт 1.8 16V
Освен при смяната да са ти разместили генерацията някъде и да не лежи добре.

-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединител - Ескорт 1.8 16V
Да много е вероятно генерацията както е казал колегата преди мен.Ако може поопиши малко звука.Бръмчене като на спукано гърне,триене,стържене.
-
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 07 дек 2011, 20:03
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединител - Ескорт 1.8 16V
ами все едно някой е усилил звука в купето..навън всичко си е наред като работи колата...обаче затворя ли вратата дам ли малко газ все едно някой е усилил цялостната работа на колата и бучене и всичко..
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединител - Ескорт 1.8 16V
Или ауспуха опира някъде или тампоните на ск.кутия не са в нормално положение. При монтажа са остананали под напрежение и не могат да абсорбират вибрациите.
-
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 07 дек 2011, 20:03
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединител - Ескорт 1.8 16V
Проверихме гърнетата и всичко е наред..вибрациите са ограничени, но шумът в купето си остава прекалено голям..от какво може да е и как да го изолирам 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединител - Ескорт 1.8 16V
А тампоните на скоростната кутия?bonevstiliyan написа:Проверихме гърнетата и всичко е наред..вибрациите са ограничени, но шумът в купето си остава прекалено голям..от какво може да е и как да го изолирам
-
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 07 дек 2011, 20:03
- Модел на автомобила: Ескорт 1.8 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на съединител - Ескорт 1.8 16V
Оказа се че единия тампон на който се крипи двигателя е скъсан и от това са били вибрациите и шума 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта