Форд Пума проблем

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Форд Пума проблем

Мнение от FordPuma » 08 дек 2011, 18:58

Здравейте!, Нов съм в форума и Ако темата не е за тук се извинявам!

На скоро си купих Форд Пума 1.7, но понякога ми прави един проблем и съм забелязал, че ми го прави сутрин. Когато тръгна с колата и понякога ми лашка и не иска да качва обороти тресе се цялата трябва да подам пълна газ и колата си ръмжи но едвам едвам се испоема и не иска да качи повече от 2,500 оборота.
И съответно когато съм подал пълна газ около 3 4 сек се оправя испоема се както трябва, но понякога и след 2 3 мин. пак така става, но се оправя и това ме изнервя много.Пoнякога когато сменя от ГАЗ на бензин и върви малко пак така прави да не е запушена нещо от газовото или нещо да не е както трябва с двигателя? Хал-Хабер си Нямам от тези неща!

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от FordPuma » 10 дек 2011, 17:49

Някои няма ли конкретен отговор или поне предположение , писна ми с тази количка !!

varby
потребител
потребител
Мнения: 409
Регистриран: 15 фев 2010, 17:36
Модел на автомобила: Форд Фокус МК3 1.6 EcoBoost 150 к.с.2011 г. .
Местоположение: гр. Силистра
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от varby » 10 дек 2011, 18:50

Така прави като е студена или и като загрее?

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от FordPuma » 10 дек 2011, 19:14

Ами чакам я да загрее и тогава тръгвам , но на газ не ми го прави този проблем .. само на бензин даже понякога и като е загряла ми го правила но само 1 2 пъти.Но понякога не я чакам да загрее хубавоо

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от HACKO » 10 дек 2011, 19:43

Напълно нормално е при експлоатация на Газ, след известно време, Бензиновата горивна уредба да започне да работи неправилно. Ако ще продължаваш да караш на Газ е безсмислено да се отстраняват неизправностите по Бензиновата уредба, след няколко месеца ще се появят отново.

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от FordPuma » 10 дек 2011, 19:58

Аха почни бях сигурен , че газовото е виновно , ако сложа инжекцион няма ли да се оправи проблема или ще е най-добре да се махне това газово ?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от HACKO » 10 дек 2011, 20:46

Най-добре е да се кара на Бензин, но цената за 100км няма да ти хареса, особено в града. Няма значение каква е газовата уредба, пораженията са едни и същи.

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от FordPuma » 10 дек 2011, 20:55

Добре , благодаря . но ако я карам само на бензин трябва ли да се сменя там бензиновата уредба ли не знам какво се прави за да се оправи този проблем с оборотите ?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от HACKO » 10 дек 2011, 21:24

Е не да смениш цялата система, но трябва да се ревизира и да се подменят повредените компоненти. Започва се със качествена диагностика.

Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от Kostadin21 » 11 дек 2011, 17:14

Подобен проблем се оправи при мен като отстраних ЕГР клапана.Той е включен точно като палиш колата в тия обороти и на мен ми правеше шмекери.Временно реших проблема като просто откачих вакуума и го опаковах с банд.
Изображение
Tοва е клапана,посредата на чепа влиза маркуча.Откачи,изолирай и пиши.Може да се наложи да разкачиш акумулатора и пак да го закачиш след половин час за да вземе ЕКУ-то новите стойности,ако има такива.По-принцип клапана не пречи,докато работи нормално,но скапе ли се те прецаква откъм вървеж градско и малко вдига разхода.(обяснимо,след като даваш повече газ за да отлепиш колата)Аз обаче нямам газово.
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от FordPuma » 11 дек 2011, 23:20

Значи трябва да извадя маркучето от това което стърчи "чепа" и да изолирам "чепа" ?

Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от Kostadin21 » 12 дек 2011, 20:16

FordPuma написа:Значи трябва да извадя маркучето от това което стърчи "чепа" и да изолирам "чепа" ?
Изолирай и маркуча...
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от FordPuma » 22 дек 2011, 13:03

М не , няма промяна. Все още е спъната и не може да върви както трябва и всички други проблеми които изброих , казаха ми че , дибитомера и "стъпковия момент или нещо такова" за заминали и да си сменя свещите и кабелите ? Има ли някаква вероятност да е от това ? Каза ми го човек които има Пума и е имал същият проблем ?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от kEFi » 22 дек 2011, 14:24

При условие, че проблема ти е само на бензин е по-верочтно или да ти са позапушени инжекторите или да ти пуска малко газ клапана при режим на бензин. Но не е маф!

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от FordPuma » 21 яну 2012, 23:54

Днес ходих да оставям колата на сервиз , че изникнаха и други проблеми . Махнахме катализатора , че беше ужас нещо на гарнитурата и имало и свещите се зацапали , но като видяхме свещите не бяха каквито трябва да са на ПУМА и помислихме , че може да е от това , но не .! Беше адски запушена от всякъде горката количка ... след като сложихме нови свещи "обикновени" , вървежа на колата се подобри лекичко , но пак така бучи предницата

Та конкретният ми въпрос е относно тези свещи ? - майстора ми каза , че на тази кола се слагат специални свещи който увеличават мощноста на колата с 25 30 % и можело да се оправи проблема с бученето

И ще пробваме за изолираме ЕРГ клапана да видим ще има ли някакъв ефект и ще пиша отново за крайният резултат.

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от bateto_toshko » 22 яну 2012, 10:16

FordPuma написа:
Та конкретният ми въпрос е относно тези свещи ? - майстора ми каза , че на тази кола се слагат специални свещи който увеличават мощноста на колата с 25 30 % и можело да се оправи проблема с бученето

И ще пробваме за изолираме ЕРГ клапана да видим ще има ли някакъв ефект и ще пиша отново за крайният резултат.
На всяка кола се слагат свещи по каталог инак почват проблемите.Новите свещи могат да ти възстановят мощността ако се е губела от тях , но над фабричните конски сили няма да идеш споко :) Попитай в мото пфое , не са им скъпи свещите.Ето ти и алтернативни варианти
http://drive.bg/index.php?ModelId=7813& ... 0108_10251
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от FordPuma » 23 яну 2012, 13:54

Сложихме новите свещи и са платинени .. и цената им е доста скъпичка ... по каталог сложихме свещи .

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Форд Пума проблем

Мнение от paci » 23 яну 2012, 19:02

браво

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта