Не пали на студено
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 яну 2012, 17:10
- Модел на автомобила: ford transit
- Status: Извън линия
Не пали на студено
Здравейте на всички ,става въпрос за Форд транзит.Бусът е 1996 година ,бензинов 2000кубика. Някои ако има някакво предложение за отстраняване на проблема ще съм му благодарен .Сутрин върта кам 20 секунди след което връщам ключа и пак 20 сек, след което на 3 тият опит запалва
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Не пали на студено
Ако говориш за газ,закарай е за настройка .Ако става въпрос за бензин ,провери налягането в горивната система.Да не би помпата да е започнала да прави въртели.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 яну 2012, 17:10
- Модел на автомобила: ford transit
- Status: Извън линия
Re: Не пали на студено
буса е с газов инжекцион
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Не пали на студено
Което значи че всеки старт е на бензин,а за да работи добре на бензин и то студен трябва и сместа да е подходяща.Трябва профилактика на бензиновите дюзи, и замерване на налагането на помпата преди и регулатора и успоредно със него.Проблема ще излезе на яве.
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 яну 2012, 17:10
- Модел на автомобила: ford transit
- Status: Извън линия
Re: Не пали на студено
Добре при първа възможност ще направия профилактика на дюзите ,само да каже че газта я има от скоро няма и 3 месеца
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Не пали на студено
А като запали на бензин работи ли нормално докато премине на газ? Ако е да,много вероятно е или помпата или по скоро клапана за обратно налягане да изтърва.А може и да е комбинация от двете.Но няма да сгрешиш ако сложиш една добавка в бензина за почистване на инжекторите и да е покараш на бензин 100-200км.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 яну 2012, 17:10
- Модел на автомобила: ford transit
- Status: Извън линия
Re: Не пали на студено
буса е инжекцион и като запали работи на ниски обороти ,смисъл автоматичният смукач не го усещам да дига оборотите.И като на тисна газта като запали се чуди и глахне като поработи се оправя
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Не пали на студено
Замери налягането на горивото .Ако е в нормите почистване на дюзите
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Не пали на студено
Нали това му казах на колегата.Да се замери налягането преди регулатора и успоредно със него
т.с. две замервания.С това се слага точка на спора дали е помпата или регулатора.За мен проблема е комлексен и има от всичко по малко,и налягане и дюзи.
Успех!
т.с. две замервания.С това се слага точка на спора дали е помпата или регулатора.За мен проблема е комлексен и има от всичко по малко,и налягане и дюзи.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 27 дек 2011, 12:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16 v
- Местоположение: Разград
- Status: Извън линия
Re: Не пали на студено
Я извади куплунга на термодатчика и тогава пали да видим какво ще стане?????
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1638
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Не пали на студено
Една диагностика с компютъра дава доста сведения. На едно Мондео с газов инжекцион проблема се оказа недобре настроен газов инжекцион. В определени режими стигаше до 17% разлика с бензиновия режим. Фордовете са със самоадаптивен инжекцион и записвайки грешна адаптация влошават паленето! Ако си от София, мога да ти диагностицирам буса през бензиновия комп и да видя дали е правилно настроен газовия. При разлика повече от 7% задължително газаджиите трябва да си го настроят.
Поздрави
Ами освен да вкараш грешка в компа и авариен режим на програмата, друго нама да стане.kapacitet написа:Я извади куплунга на термодатчика и тогава пали да видим какво ще стане?????
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта