Избор на газов инжекцион

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Избор на газов инжекцион

Мнение от FordPuma » 21 дек 2011, 18:04

Здравейте , искам някои да ми каже какъв газов инжекцион да си сложа , кои ще е най-добре за моята пумичка , че обикновеното газово прави много проблеми.И къде могат да ми го сложат качествено и да ми направят всичките нужни настройки за да върви повече и т.н .И колко пари ще ми излезе това . мерси

Потребителски аватар
_bioHAZArd_
потребител
потребител
Мнения: 286
Регистриран: 28 мар 2008, 13:09
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI, Ford Mondeo 1995 2.0 136 hp 16V Ghia ГИ Фобос
Местоположение: Габрово
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Избор на газов инжекцион

Мнение от _bioHAZArd_ » 22 дек 2011, 09:32

Колега, сподели от кой град си, за да знаят хората на къде да те насочат. Аз лично съм с Фобос, монтиран в Плевен и съм доволен. Имах няколко проблема с него, но момчета ги отстраниха под гаранция без проблеми.
Една страна, един народ, единна вяра, нов живот!

FordPuma
потребител
потребител
Мнения: 68
Регистриран: 14 ное 2011, 12:46
Модел на автомобила: Ford Puma 1.7,(w203)Mercedes c180 2.0 129 к.с
Местоположение: Елхово
Status: Извън линия

Re: Избор на газов инжекцион

Мнение от FordPuma » 22 дек 2011, 12:53

От Елхово съм , ако е възможно в Ямбол защото е най-близо не ми се доверява на тези уш наречени техници в Елхово.

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Избор на газов инжекцион

Мнение от didon80 » 30 дек 2011, 19:14

Аз съм с Lovato от май 2010г. и мондеото се кара всеки ден основно в града, доволен съм от разход и динамика съпоставени с бензина преди това. Цената беше 1230 лв. с бутилка тип "резервна гума" и 18 месеца гаранция.
Имах проблеми миналата зима с гасене на двигателя след преминаване от бензин на газ и се оказаха задръстени филтри на изпарителя(така че прави си сметката колко са ни качествени горивата), след като ги смениха с нови не съм имал ядове!

z42
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 30 окт 2011, 00:21
Модел на автомобила: Galaxy Mk1 2.3i + STAG300
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Избор на газов инжекцион

Мнение от z42 » 07 яну 2012, 01:00

Колеги, някой може ли да съпостави компютрите на BARDOLINI и полските STAG и кои конкретно модели са за предпочитане?
Примерно по-високия клас на бардолини имали връзка с този на колата по CAN/OBD шината, но не ми стана ясно доколко реално е полезно това?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Избор на газов инжекцион

Мнение от kEFi » 09 яну 2012, 20:07

z42 написа:Колеги, някой може ли да съпостави компютрите на BARDOLINI и полските STAG и кои конкретно модели са за предпочитане?
Примерно по-високия клас на бардолини имали връзка с този на колата по CAN/OBD шината, но не ми стана ясно доколко реално е полезно това?
Мисля, че и двете имат модели OBD, но коя е по-по-най...не мога да кажа!

z42
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 30 окт 2011, 00:21
Модел на автомобила: Galaxy Mk1 2.3i + STAG300
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Избор на газов инжекцион

Мнение от z42 » 18 апр 2012, 14:43

Да, май и най-новите STAG имат OBD. Аз сложих модел 300, без OBD, но си има някакъв алгоритъм за адаптивна самонастройка, който оставал включен дори след първоначалното обучение (което се парви в движение, като колата се прекарва през всички режими докато си попълни първоначалната горивна карта).
Засега поне (почти 4 месеца съм на газ) изглежда че си работи съвсем нормално и без OBD комуникация, даже почвам да си мисля дали последната не служи само за замазване на лоши настройки и недодялани алгоритми... Ако наистина ползват OBD-то за да чистят евентуалните грешки в бензиновия комп - по-добре да не се допускат, вместо да се чистят.
Явно наистина само за най-новите коли с "по-умни" компютри се налага да има такива екстри като OBD комуникация газовата. Както казват, най-важното е монтажа и настройката да са читави и разбира се, колата да си няма останали други проблеми (при работа на бензин), за да работи добре и на газ.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта