Окабеляване-касетофон
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 16 авг 2011, 16:28
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
Окабеляване-касетофон
Здравейте!
Взех си касетофон, моделът му е ESRT22DPS. Има 4 кабела-червен, жълт, сив и кафяв. Можете ли да ми помогнете кой е плюс и кой е минус ? Благодаря предварително!
<--- кабелите който излизат от него.
<--- Модел
Взех си касетофон, моделът му е ESRT22DPS. Има 4 кабела-червен, жълт, сив и кафяв. Можете ли да ми помогнете кой е плюс и кой е минус ? Благодаря предварително!


- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Окабеляване-касетофон
http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio- ... nector.htm
Кафевият е маса (минус)
Жълтият е постоянен плюс (памет за станциите)
Червеният е плюс при контакт
Кафевият е маса (минус)
Жълтият е постоянен плюс (памет за станциите)
Червеният е плюс при контакт
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 16 авг 2011, 19:48
- Модел на автомобила: opel astra
- Status: Извън линия
Re: Окабеляване-касетофон
Колата му има само +(постоянен) и минус и отделно за тонколоните , как да го варжем ?
кафевия минус и заедно жълтия червения ?
кафевия минус и заедно жълтия червения ?
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Окабеляване-касетофон
И така става, но аз лично не бих го вързал така. При свързването което съм дал (оригиналното) радиото ще работи само на първа позиция на ключа и няма да го забравяте пуснато и да пада акумулатора. И каква е колата, че да няма кабел, на който се подават +12V на първо положение на ключа? Мултицет (волтметър) имате ли и знаете ли как се ползва? Да не вземете да изгорите някой предпазител (дано е само това).worldstarr написа:кафевия минус и заедно жълтия червения ?
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 16 авг 2011, 19:48
- Модел на автомобила: opel astra
- Status: Извън линия
Re: Окабеляване-касетофон
Колата е fiat cinquecento ... двата кабела койтоо са за касетофон не са вързани към стрт. клуча и тока е посточнен от акумулатора . Мултицет имам знам как се ползва . дайте идея как да го варжем с инсталацията която има колата
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Окабеляване-касетофон
Потърси на контактният ключ,-клема на която излиза 12 в. след контакт и там прикачи червения, жълтия на окабеляването което имаш налично-12 в., а кафявия на маса. Ако не ти се рови по контактният ключ, хвани си от наличното окабеляване през бушонче-желателно е. А ако забравиш радиото включено при втория вариант ще си дърпа постоянно ток от акумолатора, и току виж напрежението му паднало баш когато ти потрябва колата,-това е по закона за всеобщата гадост.
Успех.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Окабеляване-касетофон
Незнам как е при Fiat. Преди доста години връзвах едно старо радио на едно служебно Tipo, но не помня как беше. Все пак предполагам че след нулево положение на контактния ключ има междинно (ACC) и чак на следващото светват контролните лампи, а на последното върти стартера. Ако е така, хващаш мултицета и търсиш такъв кабел, на който при първото положение на ключа се появяват 12V. Не е казано, че този кабел е изведен около дупката за радиото. Може да мериш кабелите около контактния ключ, и ако намериш такъв да го проследиш и да хванеш от него тези 12V.
П.С. Гледам колегата писал преди мен същото.
П.С. Гледам колегата писал преди мен същото.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 16 авг 2011, 16:28
- Модел на автомобила: fiesta
- Status: Извън линия
Re: Окабеляване-касетофон
Златни сте. Благодаря ви много. 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 16 авг 2011, 19:48
- Модел на автомобила: opel astra
- Status: Извън линия
Re: Окабеляване-касетофон
Благодаря ви много момчета !!! Всичко работи перфектно
. Червеното кабелче го свързах към запалката и му сложих отделно бушонче =} Отново мерси на всички ^_^

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Окабеляване-касетофон
Честито, вече няма да си като в кошер с пчели, а с музичка.








Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта