Климатроника на изключва МК2
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 14 юни 2011, 10:02
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Климатроника на изключва МК2
Имам следния проблем, включвам вентилационната система на колата и искам да работи без включен климатик, но то не спира. Натискам A/C бутона но не иска да спре. Този проблем не се появява винаги а от време на време. Вчера заваля и като се качих в колата прозорците се замъглиха и си викам ще пусна вентилатора, но се включва климатика и не се изключва.
Температурата на въздуха беше около 20 градуса, ако има някакво значение.
Искам да попитам има ли вероятност да са се натрупали грешки и да на функционира нормално?
Има ли начин да се рестартира климатроника в смисъл да се изтрият грешките и да работи нормално?
Температурата на въздуха беше около 20 градуса, ако има някакво значение.
Искам да попитам има ли вероятност да са се натрупали грешки и да на функционира нормално?
Има ли начин да се рестартира климатроника в смисъл да се изтрият грешките и да работи нормално?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Климатроника на изключва МК2
Ако въздуха ти е насочен към предното стъкло,при някои модели не можеш да изключиш климатика.Пробвай да смениш посоката към нивото на главите на пътниците или към краката и би трябвало компресора вече да може да се изключва от A/C бутона.Направено е така,защото се предполага,че щом си включил въздуха към стъклото,то е запотено и климатика се включва за да го изсуши по-бързо.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Климатроника на изключва МК2
Кои модели, знаеш ли нещо? И на мене не ми харесва това, предполагам, може би на колегата проблемът е същия.synthez 3D написа:Ако въздуха ти е насочен към предното стъкло,при някои модели не можеш да изключиш климатика.
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Климатроника на изключва МК2
Има го и в някои модификации на Мондео 1. Там за да се изключи трябва да се среже една жица на копчето за посоките за духане.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Климатроника на изключва МК2
И в моята модификация на Мк2 го има. Благодаря за идеята (за рязането).
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Климатроника на изключва МК2
Там трябва освен вакуумите да има и 4 жици.
Една идва от "+12 контакт : бушон за парното".
Тя е в общ контакт с друга, която отива към степените на вентилатора и за включване на климатика, ако е ръчен. Ако е с дисплей не съм сигурен как е точно. Между тях има контакт на всички посоки, освен на точката за спиране.
Другите две - контактът им е затворен при посоките "предно стъкло" и "предно стъкло с крака". Оттам се дублира контактът с който копчето за скоростите включва климатика.
При "по-бедната" инсталация, където ги има само двете основни жици, те се намират от лявата страна, гледано от страната на шофьора. Така че на тебе ти трябва да срежеш някоя от двете десни.
Успех
Една идва от "+12 контакт : бушон за парното".
Тя е в общ контакт с друга, която отива към степените на вентилатора и за включване на климатика, ако е ръчен. Ако е с дисплей не съм сигурен как е точно. Между тях има контакт на всички посоки, освен на точката за спиране.
Другите две - контактът им е затворен при посоките "предно стъкло" и "предно стъкло с крака". Оттам се дублира контактът с който копчето за скоростите включва климатика.
При "по-бедната" инсталация, където ги има само двете основни жици, те се намират от лявата страна, гледано от страната на шофьора. Така че на тебе ти трябва да срежеш някоя от двете десни.
Успех

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Климатроника на изключва МК2
Mk 2 e с дисплей и все гледа да пусне климатика. Ще го оставя за бъдещо разръчкване, сега имам друга задача - боря се с ЕКУ/ПАТС и пуснах даже тема за това.
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Климатроника на изключва МК2
При мен - FOCUS IIdiesel1.6 написа:Кои модели, знаеш ли нещо? И на мене не ми харесва това, предполагам, може би на колегата проблемът е същия.synthez 3D написа:Ако въздуха ти е насочен към предното стъкло,при някои модели не можеш да изключиш климатика.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта