Проблем с оборотите

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
baraja80
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 07 апр 2011, 04:19
Модел на автомобила: Mondeo Lx 2004
Status: Извън линия

Проблем с оборотите

Мнение от baraja80 » 13 апр 2011, 02:53

Здр на всички!Това ми е първо мнение в форума,купих си Форд Мондео 1.8 2004,и имам два проблема,първия е че трудно влиза 1-ва скорост,някога почти невъзможно и трябва да превключа на друга скорост и да се върна пак на 1-ва,дали да не сменя маслото на скоростната кутия,дали ще помогне? и втория ми проблем е че на моменти оборотите на колата играят,пример:почти винаги като тръгвам да спирам,освобождавам от скорост и вместо оборотите веднага да паднат,те обратно отиват до 1500 и чак след това се връщат,като че ли сама се изфорсирва,и още като сам на място неподвижен,някой път държи 900 об.,някой път 1000-1100,всичко това на загрял двигател?Идеи?Мерси предварително

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с оборотите

Мнение от HACKO » 13 апр 2011, 12:42

За оборотите на първо време провери дали няма разкачен някой вакумен маркуч около инджекциона или към сервото на спирачките.
За скоростите, първо провери на изгасен двигател дали включват нормално, може да е проблем със съединителя а не със скоростите.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
nview
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 17 яну 2011, 21:48
Модел на автомобила: Ford Focus 1 Ghia
Status: Извън линия

Re: Проблем с оборотите

Мнение от nview » 23 апр 2011, 13:21

Здрасти! Аз имах абцолютно същия проблем с оборотите като си купих фокусника преди няколко месеца. Решението е от просто до средно сложно.Проблема предполагам е както при мен в дросела.При мен след диагностика,майсторът го почисти (отгоре отгоре с контактен спрей) , но ме предупреди ,че е хубаво да се отвори(свали) и да се направи както трябва, та истината е да махнеш въздуховода (поне при мен е гумен гофриран маркуч) и да напръскапш(става и с WD-40).След това само махни клематана акумулатора за около 15 минути (на изстинал двигател задължително!), така че да си забрави и майчиното мляко (ВНИМАНИЕ!Ако имаш оригинално радио,се снабди с кода преди да го направиш,че после ще го иска).
Накрая върни акулатора и запали...покарай я до като загрее хубаво.Компютърът ще си направи нови настройки за работния режим и това е! Проблем солвд.(поне временно)
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта