Газов проблем!!!

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Газов проблем!!!

Мнение от TIN » 27 май 2006, 18:06

Колеги, след посещението в сервиз, за отстраняването на проблема с прекъсването на мотора....( почистиха инжекторите), се появи друг...страхотен разход на газ.....30лв газ 300км, това са около 36 литра газ!!!! това прави..12 на сто...а до сега харчеше на дълго 7,5 до 8!!!
На приемния лист на мотора има едни цфри като че ли от газов анализ, та ми идва на ум, че те са бърникали по газовата уредба.....или ?
пише това :

пх средни
CO 0,6 0,5
HC 380 157
lambda ДА


Това попълнено в графа "резултати от прегледа", бих качил целия лист, но ми дава че ми бил изчерпан лимита....
Имам следния въпрос..
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=1047" onclick="window.open(this.href);return false;
На този линк е снимка на ДВГ-то ми, там се вижда един клапан...който смятам че е газов....възможно ли е те да са го въртяли за да регулират сместта и да са ми увеличили разхода и има ли начин да си върна стария разход ?
Моля за компетентни мнения....
Благодаря предварително на всички отзовали се!

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Peter_CLX » 27 май 2006, 23:49

На снимката не успях да видя къде се намира изпарителят, така че мога само да предположа, че тоя винт до щеката за маслото е въпросният газов клапан. Ако наистина е той, може да го завиеш например на четвърт оборот по посока на часовника и да засечеш пак разхода. Обаче маркирай преди това положението на винта, че ако нещо се влоши работата, да можеш да го върнеш в предишното положение.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 28 май 2006, 21:25

Изпарителя се намира под двигателя, а за винта, да той е....( поне така мисля), идва от изпарителя....

fordfen
потребител
потребител
Мнения: 114
Регистриран: 26 май 2006, 10:39
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
Местоположение: Pernik
Status: Извън линия

Мнение от fordfen » 09 юни 2006, 16:45

Здравейте,колеги!Миналата година си поставих АГУ.Бях си купил нови свещи Motorkraft.Майсторът на АГУ-то тогава,преди да ги монтира им причука електродите(намали растоянието).Каза че така се правело?!Според вас правилно ли е това или не. 25х. км. нямах никакви проблеми. На последък обаче все изникват някакви,които не зная дали имат връзка със свещите(губи мощност при загрял мотор-95град. или работи на 500/300 об. при норм.t,при студен върви по-добре,често мени оборотите когато е топъл и гасне,след което трудно пали...)На бензин няма проблеми.Помогнете!

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 09 юни 2006, 16:54

Въздушният филтър кога е сменян ?

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 09 юни 2006, 21:45

А прочети това и обърни внимание на точка 3 http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3526" onclick="window.open(this.href);return false;
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 10 юни 2006, 12:52

1.Къв е тоя майстор дето е монтирал изпарителя под двигателя????При един удар на камък,бордюр,или нещо по стърчащо колата ти ще пламне бе човек!!!!
2.И мойта каручка гори 10.Незнам как са ти я регулирали преди и с колко си карал преди за да ти дава 7,5 газ.На 10 сервиза съм ходил да ги питам колко гори ескорт 1.6 на газ,всички казват под 9 неможе.
3.Не мисля че газта има нещо общоо с дюзите,тя дори не минава през тях.ако в сервиза са ти пипали газовата по тяхна воля може.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 10 юни 2006, 19:21

mrdds написа:1.Къв е тоя майстор дето е монтирал изпарителя под двигателя????При един удар на камък,бордюр,или нещо по стърчащо колата ти ще пламне бе човек!!!!
2.И мойта каручка гори 10.Незнам как са ти я регулирали преди и с колко си карал преди за да ти дава 7,5 газ.На 10 сервиза съм ходил да ги питам колко гори ескорт 1.6 на газ,всички казват под 9 неможе.
3.Не мисля че газта има нещо общоо с дюзите,тя дори не минава през тях.ако в сервиза са ти пипали газовата по тяхна воля може.
Абе той е разположен така, че едва ли ще има проблем....не е под....а зад вентилатора на радиатора е хванат....
Слагали са го в Италия....
Колкото до по горното мнение за филтъра ме е срам да си призная кога....от както я взех за 4 месеца съм и направил 6000 преди това 4000 след смяна на филтър, чел съм тук във форума,че на една смяна на масло два пъти трявба да се сменя филтър при каран на газ...гледах го вижда ми се чист, поизтупах, но съм решил сега да го сменям до седмица....

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 10 юни 2006, 21:38

За разхода - тук и други не вярваха, но извънградско на газ моята без специални регулировки държи окло 8.5л .....а все пак е 2 л двигател

desko
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
Status: Извън линия

Мнение от desko » 25 сеп 2006, 14:10

CO 0,6 0,5
HC 380 157
lambda ДА
това не е така трябва да бъде
CO 0.9 до 1.1
паднели на доло богата на горе бедна следователно твоита е богата така поне мисля че беше

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта