Газов проблем!!!
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Газов проблем!!!
Колеги, след посещението в сервиз, за отстраняването на проблема с прекъсването на мотора....( почистиха инжекторите), се появи друг...страхотен разход на газ.....30лв газ 300км, това са около 36 литра газ!!!! това прави..12 на сто...а до сега харчеше на дълго 7,5 до 8!!!
На приемния лист на мотора има едни цфри като че ли от газов анализ, та ми идва на ум, че те са бърникали по газовата уредба.....или ?
пише това :
пх средни
CO 0,6 0,5
HC 380 157
lambda ДА
Това попълнено в графа "резултати от прегледа", бих качил целия лист, но ми дава че ми бил изчерпан лимита....
Имам следния въпрос..
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=1047" onclick="window.open(this.href);return false;
На този линк е снимка на ДВГ-то ми, там се вижда един клапан...който смятам че е газов....възможно ли е те да са го въртяли за да регулират сместта и да са ми увеличили разхода и има ли начин да си върна стария разход ?
Моля за компетентни мнения....
Благодаря предварително на всички отзовали се!
На приемния лист на мотора има едни цфри като че ли от газов анализ, та ми идва на ум, че те са бърникали по газовата уредба.....или ?
пише това :
пх средни
CO 0,6 0,5
HC 380 157
lambda ДА
Това попълнено в графа "резултати от прегледа", бих качил целия лист, но ми дава че ми бил изчерпан лимита....
Имам следния въпрос..
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=1047" onclick="window.open(this.href);return false;
На този линк е снимка на ДВГ-то ми, там се вижда един клапан...който смятам че е газов....възможно ли е те да са го въртяли за да регулират сместта и да са ми увеличили разхода и има ли начин да си върна стария разход ?
Моля за компетентни мнения....
Благодаря предварително на всички отзовали се!
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
На снимката не успях да видя къде се намира изпарителят, така че мога само да предположа, че тоя винт до щеката за маслото е въпросният газов клапан. Ако наистина е той, може да го завиеш например на четвърт оборот по посока на часовника и да засечеш пак разхода. Обаче маркирай преди това положението на винта, че ако нещо се влоши работата, да можеш да го върнеш в предишното положение.
-
- потребител
- Мнения: 114
- Регистриран: 26 май 2006, 10:39
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDDI 90ph 2001g.
- Местоположение: Pernik
- Status: Извън линия
Здравейте,колеги!Миналата година си поставих АГУ.Бях си купил нови свещи Motorkraft.Майсторът на АГУ-то тогава,преди да ги монтира им причука електродите(намали растоянието).Каза че така се правело?!Според вас правилно ли е това или не. 25х. км. нямах никакви проблеми. На последък обаче все изникват някакви,които не зная дали имат връзка със свещите(губи мощност при загрял мотор-95град. или работи на 500/300 об. при норм.t,при студен върви по-добре,често мени оборотите когато е топъл и гасне,след което трудно пали...)На бензин няма проблеми.Помогнете!
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
А прочети това и обърни внимание на точка 3 http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3526" onclick="window.open(this.href);return false;
...дрън-дрън...мноо важно...
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
1.Къв е тоя майстор дето е монтирал изпарителя под двигателя????При един удар на камък,бордюр,или нещо по стърчащо колата ти ще пламне бе човек!!!!
2.И мойта каручка гори 10.Незнам как са ти я регулирали преди и с колко си карал преди за да ти дава 7,5 газ.На 10 сервиза съм ходил да ги питам колко гори ескорт 1.6 на газ,всички казват под 9 неможе.
3.Не мисля че газта има нещо общоо с дюзите,тя дори не минава през тях.ако в сервиза са ти пипали газовата по тяхна воля може.
2.И мойта каручка гори 10.Незнам как са ти я регулирали преди и с колко си карал преди за да ти дава 7,5 газ.На 10 сервиза съм ходил да ги питам колко гори ескорт 1.6 на газ,всички казват под 9 неможе.
3.Не мисля че газта има нещо общоо с дюзите,тя дори не минава през тях.ако в сервиза са ти пипали газовата по тяхна воля може.
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Абе той е разположен така, че едва ли ще има проблем....не е под....а зад вентилатора на радиатора е хванат....mrdds написа:1.Къв е тоя майстор дето е монтирал изпарителя под двигателя????При един удар на камък,бордюр,или нещо по стърчащо колата ти ще пламне бе човек!!!!
2.И мойта каручка гори 10.Незнам как са ти я регулирали преди и с колко си карал преди за да ти дава 7,5 газ.На 10 сервиза съм ходил да ги питам колко гори ескорт 1.6 на газ,всички казват под 9 неможе.
3.Не мисля че газта има нещо общоо с дюзите,тя дори не минава през тях.ако в сервиза са ти пипали газовата по тяхна воля може.
Слагали са го в Италия....
Колкото до по горното мнение за филтъра ме е срам да си призная кога....от както я взех за 4 месеца съм и направил 6000 преди това 4000 след смяна на филтър, чел съм тук във форума,че на една смяна на масло два пъти трявба да се сменя филтър при каран на газ...гледах го вижда ми се чист, поизтупах, но съм решил сега да го сменям до седмица....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта