Проблем с ABS на Скорпио
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Are kato hodi vij cenite kakvi sa ako ima 4e tuka v Sliven mai nqma.
Ako nameri6 ne6to kaji cena ako nqma kaji 6toto edin poznat na na6iq otiva v Germaniq moje da go pitam dali mkoje da dokara ne6to.

Aзe kaтo ходи виж цените какви са ако има че тука в Сливен май няма.
Ако намериш нещо кажи цена ако няма кажи щото един познат на нашия отива в Германия може да го питам дали мкоже да докара нещо.
Ako nameri6 ne6to kaji cena ako nqma kaji 6toto edin poznat na na6iq otiva v Germaniq moje da go pitam dali mkoje da dokara ne6to.
Aзe kaтo ходи виж цените какви са ако има че тука в Сливен май няма.
Ако намериш нещо кажи цена ако няма кажи щото един познат на нашия отива в Германия може да го питам дали мкоже да докара нещо.


- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Това е без значение. Това му е слабото място на АBS-а на Скорпиончето, така че ако намери да докара колкото намери. Тук ги намирам по 20 лв. и не се пазаря, защото нов бил 800. Ако ще ги даде по 10 лв. ще му ги изкупя всичките. Един приятел и той е със същия проблем, но за сега се справя (има на село още едно катастрофирало Скорпио и го ползва за части). Това неозначава, че няма да му потрябва утре. Ако намериш и ти преди да го вземеш му измери съпротивлението. Трябва да ти покаже около 1000 ома (900-1300).
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Както обещах, споделям какво преживях покрай ABS-а.
1. Най-често се скапват предните датчици или по-точно кабела. Проверява се с омметър. Разкачва се от куплонга и се мери. Трябва да е около 1000 ома.
2. Когато на място теста на бордкомпютъра мине и всички индикатори угаснат, а при потегляне след известно време светва и отново гасне ABS-а, то това е признак за прекъкване в кабела, но откриването става по-трудно, защото все още дава връзка. В този случай се връщаме към точка 1, но едновременно с замерването се върти волана от пълно ляво до пълно дясно положение или се мърда с ръка кабела от датчика до купето.
3. Ако при движение със скорост под 20 км/ч индикатора за изключен ABS не свети, а светва и остава включен при по-висока скорост, то сигнала от датчика е много слаб. Причина за това може да е самия датчик или неговото замърсяване (метални стружки са затворили магнитната верига, т.е. имаме магнитно късо).
4. Ако всичко изглежда нормално, но при плавно спиране се усеща вибриране в педала на спирачката и то при скорост около 5 км/ч, то датчика дава с 25-30% по-слаб сигнал от останалите и лъже компютъра, че това колело е спряло. Този ефект са наблюдава при увеличена въздушна междина между датчика и спецялната шайба върху колелото. Самия датчик има гумено уплътнение в горния край и ако се е разхлабил уплътнението го избутва навън. А ако се натрупат и мръсотии никога няма да го забележите. Понекога от много стягане се разцепва и пласмасата под болта който го държи.
1. Най-често се скапват предните датчици или по-точно кабела. Проверява се с омметър. Разкачва се от куплонга и се мери. Трябва да е около 1000 ома.
2. Когато на място теста на бордкомпютъра мине и всички индикатори угаснат, а при потегляне след известно време светва и отново гасне ABS-а, то това е признак за прекъкване в кабела, но откриването става по-трудно, защото все още дава връзка. В този случай се връщаме към точка 1, но едновременно с замерването се върти волана от пълно ляво до пълно дясно положение или се мърда с ръка кабела от датчика до купето.
3. Ако при движение със скорост под 20 км/ч индикатора за изключен ABS не свети, а светва и остава включен при по-висока скорост, то сигнала от датчика е много слаб. Причина за това може да е самия датчик или неговото замърсяване (метални стружки са затворили магнитната верига, т.е. имаме магнитно късо).
4. Ако всичко изглежда нормално, но при плавно спиране се усеща вибриране в педала на спирачката и то при скорост около 5 км/ч, то датчика дава с 25-30% по-слаб сигнал от останалите и лъже компютъра, че това колело е спряло. Този ефект са наблюдава при увеличена въздушна междина между датчика и спецялната шайба върху колелото. Самия датчик има гумено уплътнение в горния край и ако се е разхлабил уплътнението го избутва навън. А ако се натрупат и мръсотии никога няма да го забележите. Понекога от много стягане се разцепва и пласмасата под болта който го държи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта