Шокиращ старт на Рали Швеция, анонимник Форд Фиеста RS WRC..
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Шокиращ старт на Рали Швеция, анонимник Форд Фиеста RS WRC..
Шокиращ старт на Рали Швеция, анонимник с Форд Фиеста RS WRC издуха Льоб и компания!
Първият старт от тазгодишното издание на световния рали шампионат (WRC) - Рали Швеция, започна повече от интересно.
Изненадващо суперспециалният етап бе спечелен от състезаващия се в надпреварата като частен пилот с Форд Фиеста RS WRC швед Пер-Гунар Андерсон, който спря хронометрите на 1:39.7 минути. Участието на Андерсон е финансирано от негови приятели.
С второ време е заводският пилот на Форд Яри-Мати Латвала (1:40.3 минути).
Трети се класира Петер Солберг (1:40.6 минути).
Четвърти се нареди Мико Хировнен (Форд)...
Първият старт от тазгодишното издание на световния рали шампионат (WRC) - Рали Швеция, започна повече от интересно.
Изненадващо суперспециалният етап бе спечелен от състезаващия се в надпреварата като частен пилот с Форд Фиеста RS WRC швед Пер-Гунар Андерсон, който спря хронометрите на 1:39.7 минути. Участието на Андерсон е финансирано от негови приятели.
С второ време е заводският пилот на Форд Яри-Мати Латвала (1:40.3 минути).
Трети се класира Петер Солберг (1:40.6 минути).
Четвърти се нареди Мико Хировнен (Форд)...
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Шокиращ старт на Рали Швеция, анонимник Форд Фиеста RS WRC..
Рали Швеция: Хирвонен спечели първата битка за сезона
13.02.2011 | Коментари: 0
Мико Хирвонен (Ford) спечели рали „Швеция”, първи кръг за сезон 2011. Челната тройка допълниха Мадс Йостберг (Stobart) и Яри-Мати Латвала (Ford), което направи победата на Синия овал тройна.
Въпреки че днес Мико трябваше да кара първи по отсечките, той спечели и трите етапа при сутрешните минавания и увеличи аванса си спрямо втория Мадс Йостберг на 13.7 секунди. Следобедните обаче затрудниха значително повече финландеца и преди финалната „Густавсфорс” разликата между двамата бе под пет секунди. В крайна сметка обаче те се оказаха достатъчни за Хирвонен, който завърши на 6,5 секунди пред своя противник и спечели първата си победа след рали „Швеция” миналата година.
„Бях много нервен преди последния етап”, призна Хирвонен след финала. "Това е фантастично начало (на сезона) за нашия тим – нов автомобил и победа още в първото състезание.”
Лидерът от петък Мадс Йостберг трябваше да се примири с второто място, но това е най-добрият резултат в досегашната му кариера и то при дебюта с екипа на Stobart. “Невероятно е”, коментира норвежецът. „Днес беше доста трудно. Опитахме се да настигнем Мико, но той беше доста бърз, а и не посмях да натискам толкова здраво, колкото по принцип мога. Второто място в Швеция ме прави истински щастлив.”
Яри-Мати Латвала имаше проблеми при сутрешните минавания, включително и удар в един от снежните банкети, но спечели две от трите следобедни отсечки и направи подиума на Ford троен. Най-добре класиралият се пилот на Citroen бе четвъртият Себастиен Ожие, който спечели и т.нар. Power Stage – последната „Густавсфорс”, с което добави три бонус точки към актива си.
Частният пилот на Citroen Петер Солберг имаше проблеми сутринта с един от амортисьорите си, но най-големите затруднения за него дойдоха в пътната секция преди последния етап. Шведската полиция засече в петък норвежеца с превишена скорост и неговият навигатор Крис Патерсън трябваше да кара автомобила след 14:00 в неделя. Въпреки това Солберг или в случая Патерсън завърши пети.
Световният шампион Себастиен Льоб пък определено ще иска да забрави максимално бързо това състезание. В петък той трябваше да чисти отсечките, което в комбинация с двете спукани гуми, както и загубата на мощност, провокирана от влезлия във въздуховодите сняг, го оставиха едва шести. Сериозни затруднения имаше и Пер Гунар Андерсон, особено в петък. Въпреки това пилотът на Stobart, който през тази година ще кара основно в IRC, успя да се добере до седмото място.
Отборът на Кими Райконен Ice 1 Citroen дебютира с отличното осмо място, като финландецът направи страхотно впечатление в събота следобед, когато във всеки един от трите етапа бе в топ 6. Челната десетка допълниха Матю Уилсън (Stobart) и Халид Ал-Касими (Ford).
Следващият кръг от световния шампионат за сезон 2011 е рали „Мексико” (04-06 март).
13.02.2011 | Коментари: 0
Мико Хирвонен (Ford) спечели рали „Швеция”, първи кръг за сезон 2011. Челната тройка допълниха Мадс Йостберг (Stobart) и Яри-Мати Латвала (Ford), което направи победата на Синия овал тройна.
Въпреки че днес Мико трябваше да кара първи по отсечките, той спечели и трите етапа при сутрешните минавания и увеличи аванса си спрямо втория Мадс Йостберг на 13.7 секунди. Следобедните обаче затрудниха значително повече финландеца и преди финалната „Густавсфорс” разликата между двамата бе под пет секунди. В крайна сметка обаче те се оказаха достатъчни за Хирвонен, който завърши на 6,5 секунди пред своя противник и спечели първата си победа след рали „Швеция” миналата година.
„Бях много нервен преди последния етап”, призна Хирвонен след финала. "Това е фантастично начало (на сезона) за нашия тим – нов автомобил и победа още в първото състезание.”
Лидерът от петък Мадс Йостберг трябваше да се примири с второто място, но това е най-добрият резултат в досегашната му кариера и то при дебюта с екипа на Stobart. “Невероятно е”, коментира норвежецът. „Днес беше доста трудно. Опитахме се да настигнем Мико, но той беше доста бърз, а и не посмях да натискам толкова здраво, колкото по принцип мога. Второто място в Швеция ме прави истински щастлив.”
Яри-Мати Латвала имаше проблеми при сутрешните минавания, включително и удар в един от снежните банкети, но спечели две от трите следобедни отсечки и направи подиума на Ford троен. Най-добре класиралият се пилот на Citroen бе четвъртият Себастиен Ожие, който спечели и т.нар. Power Stage – последната „Густавсфорс”, с което добави три бонус точки към актива си.
Частният пилот на Citroen Петер Солберг имаше проблеми сутринта с един от амортисьорите си, но най-големите затруднения за него дойдоха в пътната секция преди последния етап. Шведската полиция засече в петък норвежеца с превишена скорост и неговият навигатор Крис Патерсън трябваше да кара автомобила след 14:00 в неделя. Въпреки това Солберг или в случая Патерсън завърши пети.
Световният шампион Себастиен Льоб пък определено ще иска да забрави максимално бързо това състезание. В петък той трябваше да чисти отсечките, което в комбинация с двете спукани гуми, както и загубата на мощност, провокирана от влезлия във въздуховодите сняг, го оставиха едва шести. Сериозни затруднения имаше и Пер Гунар Андерсон, особено в петък. Въпреки това пилотът на Stobart, който през тази година ще кара основно в IRC, успя да се добере до седмото място.
Отборът на Кими Райконен Ice 1 Citroen дебютира с отличното осмо място, като финландецът направи страхотно впечатление в събота следобед, когато във всеки един от трите етапа бе в топ 6. Челната десетка допълниха Матю Уилсън (Stobart) и Халид Ал-Касими (Ford).
Следващият кръг от световния шампионат за сезон 2011 е рали „Мексико” (04-06 март).
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Шокиращ старт на Рали Швеция, анонимник Форд Фиеста RS WRC..
Уникално състезание, нямам думи, дано и в пясъчника и на асвалт да сме толкова бързи
http://www.youtube.com/watch?v=jdFSIdGuJNQ" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=jdFSIdGuJNQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1638
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Шокиращ старт на Рали Швеция, анонимник Форд Фиеста RS WRC..
http://vbox7.com/search/?completed=0&vbox_q=2011+Sweden" onclick="window.open(this.href);return false;
Летящ старт за Форд Фиеста! А Ситроена на Льоб е глътнал сняг и се задавил.
Летящ старт за Форд Фиеста! А Ситроена на Льоб е глътнал сняг и се задавил.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта