ПРОБЛЕМ С ИМОБИЛАЙЗЕР НА ФОКУС

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
favre
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 24 яну 2011, 15:51
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

ПРОБЛЕМ С ИМОБИЛАЙЗЕР НА ФОКУС

Мнение от favre » 24 яну 2011, 16:07

Здравейте!
Имам проблем с моя Форд Фокус - производство 2003г, 1.8 TDDi, и по-точно може би с имобилайзера или алармата. Преди време алармата нещо беше откачила и баща ми реши проблемът по народно - разкачи я от акумулатора. Онзи ден я оставих за ремонт на алтернатор, но след като я взех започна да се държи странно - няма проблем с паленето, но докато карам започва да цъка и да светкат габаритите на различни интервали. Използвах ключ, който е с отделен модул за управление на аларма и централно заключване - спрях да паля с него, започнах с оригиналният с 3-те копчета на самия ключ - пак същата работа. Не мога да открия някаква закономерност като време след като запаля двигателя и т.н. Понякога започва да светка на втората минута, друг път на 15-та. Иначе си я заключвам и отключвам или директно с ключа в ключалката, или с бутоните, но не пипам тези за алармата. Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да сподели как го е решил :)

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ИМОБИЛАЙЗЕР НА ФОКУС

Мнение от kEFi » 26 яну 2011, 21:56

Май някой ти е оставил хлабава връзка по кабелаците...

Потребителски аватар
Tati_go
потребител
потребител
Мнения: 75
Регистриран: 23 юли 2010, 19:15
Модел на автомобила: Ford Focus. 1.8, TDCi, 100 к.с., 2003 г., комби.
Местоположение: Г. Оряховица
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ИМОБИЛАЙЗЕР НА ФОКУС

Мнение от Tati_go » 09 фев 2011, 22:06

Във всеки случай това няма нищо общо с имобилайзера, ключа или дистанционното!
Нещо по инсталацията не контактува добре.
Провери около местата, където е пипано - всички куплузи и други връзки.
Около алтернатора и акумулатора.
Не ме интересува какво ще кажат за мен, стига да не е истина!

kosta69
потребител
потребител
Мнения: 121
Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ИМОБИЛАЙЗЕР НА ФОКУС

Мнение от kosta69 » 14 яну 2014, 20:32

Здравейте колеги !
Стигнах до 10-та стр. от този раздел,затова реших тук да споделя моите притеснения.
Днес си карам колата, спирам и гася двигателя.След 5 мин. се качвам и в бързината завъртам ключа от 0 до стартер наведнъж! Двигателя не запали!Върнах ключа и на ново завъртях-запали!Но като се движих, лампата на имобилайзера/над часовника/ премигваше 3-4мин. и след това си загасна.И друг път така съм палил, но не ми е правило впечатление да мига лампата.Този навик да въртя бързо ключа е от предишното бензиново "Кадетче"
Колеги, лошо ли е това,че светна лампата, или...?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ С ИМОБИЛАЙЗЕР НА ФОКУС

Мнение от ЯЛТА » 14 яну 2014, 20:37

Щом колата ми е топла,- винаги така си паля, без подгряване, а какво мига не ме интересува.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта