Подобрение на парното на ескорт

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Bakara
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 18 фев 2005, 14:19
Модел на автомобила: Ford fiesta
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от Bakara » 01 мар 2005, 15:23

:idea: а дали няма да стане ако се сложи такъв нагревател на дъното на разширителния съд?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 01 мар 2005, 15:59

Bakara написа::idea: а дали няма да стане ако се сложи такъв нагревател на дъното на разширителния съд?
това няма да стане по 2 причини:
1. разширителния съд е пластмасов и има опасност да се разтопи :oops:
2. там няма много смисъл да се загрява. там има циркулация на охл. течност чак след отваряне на големия кръг, а тогава няма смисъл защото течността вече е топла

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 13 мар 2005, 23:11

На един Опел Омега видях дизелова печка, стоеше точно в десният калник и при включване има страхотен звук ..........да и отделен ауспух .......не се шегувам .........още ме е яд ,че нямах фотопарат да я снимам, колата била правена за студените страни имаше си и изведен контакт за подгряване от външен източник и имала реотани на картера
Изображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 25 мар 2005, 09:48

Инфо за бързовар на 12волта /за който писах по-горе/
Продават се такива на цена 6 лева в магазина Mr.Brikolage в отдела за авто "джвъчки" :lol:

:twisted:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 25 мар 2005, 09:50

а да имаш представа в кой бриколаж?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 25 мар 2005, 09:51

racer11 написа:а да имаш представа в кой бриколаж?
На Цариградско - вчера вечерта бях там и го видях :P

:twisted:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 25 мар 2005, 10:50

ок. благодаря. ще си купя 1-2 и ще експериментирам. и когато има резултат ще споделя естествено :D

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Подобрение на парното на ескорт

Мнение от peigera » 29 яну 2011, 22:12

момчета не се хабете с подгряващи одяла и бързовари има бензиностанции земете 5 литра и един кибрит

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Подобрение на парното на ескорт

Мнение от pepy1 » 30 яну 2011, 18:04

peigera написа:момчета не се хабете с подгряващи одяла и бързовари има бензиностанции земете 5 литра и един кибрит
горе долу 6 години са минали от последното мнение :P
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Подобрение на парното на ескорт

Мнение от Nebhotep » 02 фев 2011, 09:05

Колеги смятам че Ескорта се справя добре с ниските температури. При мен за достигане на температура от 65 градуса (т.е буква N), при температура от -10 градуса са нужни 12 минути, при -5 градуса 8 минути, при 0 градуса 6 минути. Маршрутът на движение е средно натоварен и е 5 километра, като около 25% от времето колата работи на място чакайки на светофар. В края на четвъртия километър колата е вече на 90 градуса. Не смятам, че бензинов фокус или било то модерна бензинова кола при -10 градуса околна температура ще достигне 60 градуса за 2-3 минути!

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Подобрение на парното на ескорт

Мнение от Ianaki » 02 фев 2011, 16:16

Колега, можеш ли да кажеш от къде разбра на колко градуса съответстват буктите??? Отдавна търся подобна информация!

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Подобрение на парното на ескорт

Мнение от Nebhotep » 02 фев 2011, 17:56

Ами сега ще разкажа за методиката си на определяне. Когато веднъж правих диагностика на двигателя с компютър исках да ми проследят някои датчици и когато антифриза достигна 103 градуса, се включи перката, а стрелката на уреда в купето беше застанала точно по средата между A и L. Ако приемем че тази позиция е 103 градуса, то показание L трябва да е около 110, A- 100, М-90, R-80, O-70, N-60, а на края на белия сектор около 40 градуса. Е принципа не е съвсем точен, но смятам че има максимум допустима разлика с реалното около 3-4 градуса.

karata_67
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 24 май 2010, 14:03
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: Подобрение на парното на ескорт

Мнение от karata_67 » 07 май 2011, 11:32

Колега VW 1.9 TDI имат 3 подгревни свещи на изхода на главата /входа на парното/ управлява ги компа . Вземи от моргата този възел , които малко трябва да се преработи и го монтирай на маркуча на парното.

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта