високи обороти на форд фиеста 98
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 10 яну 2011, 17:56
- Модел на автомобила: fiesta 1.4 zetec 98
- Местоположение: stockholm
- Status: Извън линия
високи обороти на форд фиеста 98
здравеите колата е форд фиеста 98 г зтек 1.4 като е по инерция държи около 1200 1250 оборота и като постепенно намалям съответно падат при спряло положение са 900 1000 от къде може да е проблема 

- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: високи обороти на форд фиеста 98
1200 - 1250 оборота ми се струва нормално. Иначе по принцип проблемът идва от VSS датчика. Аз на моята съм го разкачил този датчик. Иначе като е закачен ми държи около 2000 оборота на свободна. Може да го откачиш и ти, да покараш малко така и да видиш дали ще има промяна.
Под откачане имам в предвид да му се разкачи буксата само.
Под откачане имам в предвид да му се разкачи буксата само.
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: високи обороти на форд фиеста 98
За 1200-1250 - Проблем НЯМА.
По време на движение оборотите се поддържат по-високи за да имаш добър вакуум за спирачния усилвател и добро налягане в кормилната рейка.
За 900-1000 празен ход на спряло - не мога да кажа колко е нормалното на твойта кола, но може и толкова да е.
По време на движение оборотите се поддържат по-високи за да имаш добър вакуум за спирачния усилвател и добро налягане в кормилната рейка.
За 900-1000 празен ход на спряло - не мога да кажа колко е нормалното на твойта кола, но може и толкова да е.
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: високи обороти на форд фиеста 98
Тези стойности са абсолютно нормални. Ти какво искаш, да ти държи 500 об/мин ли? По инерция трябва да са 1200 поради казаното по-горе от колегата.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: високи обороти на форд фиеста 98
1.25 заводски си държи малко по-високи обороти. В движение 1200 оборота са нормални. В покой и при загрят двигател 850-900 оборота са нормални, 1000 идват малко в повече. Пак казвам - при загрят двигател. Когато е студен на място са около 1250.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 10 яну 2011, 17:56
- Модел на автомобила: fiesta 1.4 zetec 98
- Местоположение: stockholm
- Status: Извън линия
Re: високи обороти на форд фиеста 98
ok благодаря ви за имформацията беше ми полезна 

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 10 яну 2011, 17:56
- Модел на автомобила: fiesta 1.4 zetec 98
- Местоположение: stockholm
- Status: Извън линия
Re: високи обороти на форд фиеста 98
здравеите от известно време оборотите по инерция са 1700 1800 изчистих стъпковото моторче и пак така на место са малко над 1000 а стрелката за температурата е посредата на " R" . NORMAL
Моля за съвет
Къде трябва да стои стрелката за температурата когато колата е загряла
За колко км загрява колата ( моята за около 10km стига до " O " ) и умирам от студ зимата
Моля за съвет
Къде трябва да стои стрелката за температурата когато колата е загряла
За колко км загрява колата ( моята за около 10km стига до " O " ) и умирам от студ зимата

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: високи обороти на форд фиеста 98
Температурата ли ти е проблема, оборотите или липсата на парно?ILIEVSON написа:здравеите от известно време оборотите по инерция са 1700 1800 изчистих стъпковото моторче и пак така на место са малко над 1000 а стрелката за температурата е посредата на " R" . NORMAL
Моля за съвет
Къде трябва да стои стрелката за температурата когато колата е загряла
За колко км загрява колата ( моята за около 10km стига до " O " ) и умирам от студ зимата
Оборотите не са чак толкова добре.
Стрелката сочи каквото си иска!! Всяко положение в рамките на NORMAL е ОК!!!
Загрява бързо, да - обичам си я тази кола.
За парното: http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 0%BD%D0%BE
Тук обаче се говори само за оборотите! Всичко друго ще бъде изтрито!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 10 яну 2011, 17:56
- Модел на автомобила: fiesta 1.4 zetec 98
- Местоположение: stockholm
- Status: Извън линия
Re: високи обороти на форд фиеста 98
Ок. Даите идеи за оборотите!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: високи обороти на форд фиеста 98
С какво и как чисти клапана?
Може и дросела да е замърсен.
Може и дросела да е замърсен.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 10 яну 2011, 17:56
- Модел на автомобила: fiesta 1.4 zetec 98
- Местоположение: stockholm
- Status: Извън линия
Re: високи обороти на форд фиеста 98
Със спрей и вълнен парцал. На стъпковото моторче има шестограмен болт който не съм пипал. Той за какво е?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: високи обороти на форд фиеста 98
На тези двигатели е леко еволюирал стъпковия мотор и вече няма нищо общо с мотор и червяк.
Тук е клапан с бобина и бутало и се нарича "байпасен клапан за празен ход"
Чисти се с ОБЕЗМАСЛИТЕЛ.
Пълниш с ОБЕЗМАСЛИТЕЛ, чакаш, точиш, пак пълниш .... и така докъто спрат да излизат мизериии.
Плакнеш, оставяш го да изсъхне и монтираш.
Болта няма да го бараш!!
Дроселовата клапа ще трябва да свалиш и да я видиш в какво състояние е и евентуално да я изчистиш.
И нея с обезмаслител.
За дросела ползвах една стара четка за зъби Colgate, която буквално се гъне на където ти е кеф и чисти на всякъде
Преди да започнеш да сваляш и чистиш откачи акумулатора.
Като приключиш, закачваш, караш и чакаш компа да се "обучи"
Маркучите под всмукателните колектори гледал ли си ги?
Обаче не от горе през колекторите, а сваляне и оглед.
Оправи си профила!
Тук е клапан с бобина и бутало и се нарича "байпасен клапан за празен ход"
Чисти се с ОБЕЗМАСЛИТЕЛ.
Пълниш с ОБЕЗМАСЛИТЕЛ, чакаш, точиш, пак пълниш .... и така докъто спрат да излизат мизериии.
Плакнеш, оставяш го да изсъхне и монтираш.
Болта няма да го бараш!!
Дроселовата клапа ще трябва да свалиш и да я видиш в какво състояние е и евентуално да я изчистиш.
И нея с обезмаслител.
За дросела ползвах една стара четка за зъби Colgate, която буквално се гъне на където ти е кеф и чисти на всякъде

Преди да започнеш да сваляш и чистиш откачи акумулатора.
Като приключиш, закачваш, караш и чакаш компа да се "обучи"
Маркучите под всмукателните колектори гледал ли си ги?
Обаче не от горе през колекторите, а сваляне и оглед.
Оправи си профила!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта