Как е възможно?

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Как е възможно?

Мнение от nikolovvd » 26 май 2006, 14:18

Ей, много прости хора има. Да караш Форд. Да си много доволен от него. Да го оставиш и да си търсиш ...... GOLF и то двойка. Да смениш файтон за каруца, при все че знаеш как друса. Не ми го побира ума.

Потребителски аватар
samorasliche
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 19 апр 2006, 15:18
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 CLX benzin
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от samorasliche » 26 май 2006, 14:55

:evil: Подкрепям, даже смятам, че файтон е прекалено голям комплимент за такава щайга :lol:

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 26 май 2006, 15:24

Аре стига бе ..... кво ги величаете тия Фордове ... малко преигравате , Фордовете са не по-малки " КАРУЦИ "от всички останали коли...а всеобщото мнение е че сз значително "по-големи..." та няма какво да се учудвате от това че някой си е сменил " трошлишия " Ескорт за "друсащ"...но "вечен" Голф.

Пример : Жена ми е влюбена в нашия Форд...ама щото само го кара...питайте ме мене дали го обичам ?
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 26 май 2006, 16:28

са поне спорите коя е най - добрата кола и двамата сте на грешен път
най-добрата кола е тая кола за която не даваш пари за поддръжка от джоба си т.е. служебната *00138*
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
samorasliche
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 19 апр 2006, 15:18
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 CLX benzin
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от samorasliche » 26 май 2006, 16:41

snaiperisto написа:Аре стига бе ..... кво ги величаете тия Фордове ... малко преигравате , Фордовете са не по-малки " КАРУЦИ "от всички останали коли...а всеобщото мнение е че сз значително "по-големи..." та няма какво да се учудвате от това че някой си е сменил " трошлишия " Ескорт за "друсащ"...но "вечен" Голф.

Пример : Жена ми е влюбена в нашия Форд...ама щото само го кара...питайте ме мене дали го обичам ?
Никой не ги величае фордовете - ама да смениш форд за фолксваген е все 1 да смениш кон за умряло магаре.... :evil:
А тъй като всяка кола си е машина и се измисля от хора, то няма съвършена кола, както няма съвършени хора :evil:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 26 май 2006, 18:15

Как може да се сравнява Фиеста 95 с Голф 87, че то е смешно. И двата автомобила струват 2300 лв. Фиестата е на 119 000км, а Голфа 240 000. Фиестата я купуваш и си караш, Голфа трябва да мине задължително през сервиз срещу не по-малко от 300-400 лв. ако ти е мил живота.

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 26 май 2006, 19:43

Еми кво да кажа, то щом карат Форд и не успяват да го оценят нека да си ги сменят за Голфове, Астри и т.н. Опредиелено СМЕ пристрастни обаче от опит! Тия дето дрънкат глупости ги питайте дали са се качвали някога на Форд и от къде имат "забележителните" си познания. Това че някой не е случил на кола не значи че марката или модела е лош - има само лоши собственици. Всичко останало е въпрос на вкус. Който обаче не обръща внимание на дизайна, возия и екстри може спокойно да си смени Форда с каквото си иска и да не му направи впечатление. Хората имат различни критерии, скоро един познат ми разправяше че Пасата му можел да носи незнам си колко тона цимент. Еми какво да коментираме купил си човека Пасат с всички екстри за да си кара чувалите с цимен вътре, просто класата на собствениците на VW си личи от далеч. На тях Форда определено няма да им пасне на изискванията.

Потребителски аватар
rusinoff
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 03 дек 2005, 20:24
Модел на автомобила: escort 1.6 90hp fiesta 1.3 60hp
Местоположение: Смолян-Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от rusinoff » 26 май 2006, 21:52

Според всяка кола си има свойте предимства и недостатъци,както и че зависи как е стопанисваш.Много ме дразнят по някой път като кажат аз по колата не съм правил ремонт от не си кога,много е здрава,какво значи това здрава че може да е караш още въпреки че трябва да се сменят една камара неща и форда може да ми е стане по този начин здрав и да не дам в следващите 5 години никви пари по него и да върви още,но не е там въпроса,аз обичам като се кача в колата да знам че всичко и е наред,а не да се чудя това кога ще се откачи,онова кога ще падне и т.н.Било куче било не знам си кво, тез WV съм сигурен, че ако съм собственик на нещо такова пак ще си давам същите пари за ремонти както съм давал и за форда.Единствените коли дето са по слаби от към окачване са Пежо,Рено и Ситроен,но тези коли не са направени да се карат по такива пътища,то не чи другите са направени ама какво да се прави.Иначе пък за возия съм ги признал,но едното за сметка на другото.Според мен ако си потдържаш колата и си влагаш пари в нея няма да си имаш ядове каквато и марка да е :wink:

Потребителски аватар
ikov_vr
потребител
потребител
Мнения: 143
Регистриран: 30 апр 2006, 13:53
Модел на автомобила: `05 Fiesta 1.3
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ikov_vr » 26 май 2006, 22:45

pepy1 написа:са поне спорите коя е най - добрата кола и двамата сте на грешен път
най-добрата кола е тая кола за която не даваш пари за поддръжка от джоба си т.е. служебната *00138*


неси прав за мен най-добрата кола е продадената :P

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 26 май 2006, 23:44

Първата ми кола беше Форд Ескорт 1.3L производство 1982г.Карах го 5 години без проблеми.Продадох го защото беше вече старичък.Този който го купи от мен си построи къща с него.Сложи му теглич и не откача въобще ремаркето.Сега само дето не се е скапал да му се откачат колелата , но мотора няма проблеми.И на него не му е правил проблеми.Още го кара.Та както и дае, купих си Астра.Е не е като Форд.Продадох я защото исках Форд. За Голф "Без коментар"

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 27 май 2006, 00:39

Не ме " нападайте " заради това че казвам "голата истина".

В тези спорове истаината е една : преценката я прави " ПАЗАРА " , щом Голф - 87 и Фиеста - 95 са на една цена и Ммерцедес 124-200Д 85г. (най простия , без къорава екстра) струва колкото мойто Мондео 95 с едно "КИЛО" екстри....значи има разлика в колите...и тя не е в полза на ФОРД-овете.

Не " плювайте " по Фолсвагените...много здрави коли са...знам го от опит.

А това че някой е сменил Фиеста 95 , за Голф 87 не значи че е малоумен...човека си е направил сметката.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 27 май 2006, 00:47

:D Много ме забавлявате, особено това с фиестата и голфа направо е... шупер :) Да не говорим, че колите не са от един клас.... пък аз на голфа мога да му икскам и 4 бона, ако има луд да ми ги даде-пак шупер. Снайпер, айде моля ти се :)))) Че на форд им падат бързо цените-ясно, ама за тези които си купуват коли втора ръка (демек като нас) това си е супер :D Тя пазарната стратегия на форд е по-различна, ма тфа друга тема :)
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 27 май 2006, 00:56

Те тука е истината. Докато другите се надцакват за стари коли, ние любителите на Форд ще караме по-нови. Че то за 20 години нищо не остава от първоначалния блясък на който и да е автомобил. Е има и изключения. Чувал съм за един с Москвич който е на 300 км. Собственика му влиза само по терлици в него и изглежда като купен вчера

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 27 май 2006, 00:57

Прав си, в цената е включена и фирмената марка , затова всеки сам си прави избора.дали да кара по стар автомобил ,но да е Мерцедес или да предпочете автомобил на по малко години , но от марка на автомобилен производител , чието производство е насочено към задоволяване на потребностите на масовия купувач.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 27 май 2006, 00:57

snaiperisto написа:......В тези спорове истаината е една : преценката я прави " ПАЗАРА " , щом Голф - 87 и Фиеста - 95 са на една цена и Ммерцедес 124-200Д 85г. (най простия , без къорава екстра) струва колкото мойто Мондео 95 с едно "КИЛО" екстри....значи има разлика в колите...и тя не е в полза на ФОРД-овете. ...
Че има доза истина в разсъжденията ти,има. Но трябва тук да се отчете и пазарната политика на Форд за постоянно обновяване на моделите,били те и с еднакво пазарно име. Примери в тая насока много,колегите запалени фордажии ще ме разберат какво имам в предвид,надявам се и ти :wink:
Бъдещето според мен е на Японските производители,щото всички знаем,че като откраднат нещо,го подобряват и така просперират.Тук колегите запалени компютържии ще ме разберат,също без да посочвам примери. :wink:

П.П. А...,с колегата Georgiev,сме пуснали едновременно постовете.Много точно го каза и той :lol:
Последна промяна от demiro на 27 май 2006, 01:03, променено общо 2 пъти.
Изображение

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 27 май 2006, 01:00

cossy написа::D Много ме забавлявате, особено това с фиестата и голфа направо е... шупер :) Да не говорим, че колите не са от един клас.... пък аз на голфа мога да му икскам и 4 бона, ако има луд да ми ги даде-пак шупер. Снайпер, айде моля ти се :)))) Че на форд им падат бързо цените-ясно, ама за тези които си купуват коли втора ръка (демек като нас) това си е супер :D Тя пазарната стратегия на форд е по-различна, ма тфа друга тема :)

Абе човек...разбирайте ме правилно , нали и аз си купих Форда заради това че такъв клас кола с такива екстри за тия пари НЕМА....тук мислиме еднакво , ама малко се "преиграва" с "възхищението" от Форд и "плюването" по Фолсвагените.


А са се сетих и нещо друго : до две седмици на жена ми ше и купят ново служебно КАДИ (това е баничарка от омразната ви марка) и аз май ше се транспортирам предимно с Фордо...щото има клима..ха ха...мммда ама трябва да си местя музиката....
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 27 май 2006, 01:10

За Японците съм чувал че колите си ги проектират да издържат 10 години и после на боклука.Също и че в Япония на 10 годишните автомобили им се налага някакъв преглед след който всички износени възли и детайли следва да се подменята за да продължи да се движи по пътищата нещо като нашите ГТП.та този преглед излиза доста скъпо и на японеца му е по изгодно да я даде за желязо и да си купи нова.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 27 май 2006, 01:19

Добре бе снайпер. Как вози твойта кола? Мисля че пътуваш с часове и не усещаш умора. Карал съм всякакви коли. На 44 години съм и по-голяма каруца от Голф 2 е само Трабанта. Карам Скорпио. В града има още един заблуден като мене, който кара четвърти Форд и това скорпио му е трето по ред. Познавам още един човек, които е собстненик на 2 радиа и една кабелна телевизия. Като се запознах с него преди 10-11 години караше скорпио. За тези 10-11 години мина през какви ли не марки автомобили включително и Мерцедес, но сега пак кара скорпио. А това не е човек без пари и факта, че предпочита да НЕ си дава парите за чисто нов автомобил е показателен.
Искам карането да ми доставя удоволствие, и когато пристигна някъде да се включа веднага в мероприятието, а не да се държа за кръста или бъбреците.

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 27 май 2006, 01:24

Много си прав nikolovvd за това"Искам карането да ми доставя удоволствие, и когато пристигна някъде да се включа веднага в мероприятието, а не да се държа за кръста или бъбреците."Кефи ме изказването

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 27 май 2006, 01:30

nikolovvd написа:Добре бе снайпер. Как вози твойта кола? Мисля че пътуваш с часове и не усещаш умора. Карал съм всякакви коли. На 44 години съм и по-голяма каруца от Голф 2 е само Трабанта. Карам Скорпио. В града има още един заблуден като мене, който кара четвърти Форд и това скорпио му е трето по ред. Познавам още един човек, които е собстненик на 2 радиа и една кабелна телевизия. Като се запознах с него преди 10-11 години караше скорпио. За тези 10-11 години мина през какви ли не марки автомобили включително и Мерцедес, но сега пак кара скорпио. А това не е човек без пари и факта, че предпочита да НЕ си дава парите за чисто нов автомобил е показателен.
Искам карането да ми доставя удоволствие, и когато пристигна някъде да се включа веднага в мероприятието, а не да се държа за кръста или бъбреците.

Аз за това карам Соната...да виждаш някъде да съм написал за Голфа нещо друго освен че е ЗДРАВА кола???

З Д Р А В А .....
...дрън-дрън...мноо важно...

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта