Често срещани повреди?
- Nassor
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 23 юни 2010, 21:20
- Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 1.8 115 к.с. 1999 Limited Edition
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Често срещани повреди?
Източник: http://news.automedia.bg/read/49.htmlНай-често срещани повреди:
Електрика: Неточни индикатори за горивото (99 г.), дефектни релета на бензиновите помпи, дефектни имобилайзери, мениджмънт на мотора, свещи, генератори
Мотор: тотални повреди в следствие на скъсани ангренажни ремъци, дефектни турбокомпресори или загубени капачки на отвора за наливане на масло
Каросерия: Ядове с дефектни ключалки, дефектни газови амортесьори на капака на багажника, неуплътнени фарове (99 г.)
Обратно повикване в сервизите през 99 и 00 г.г., заради климатици и еърбег
Има ли истина в тази тема, която ако е вярна е доста обезпокояваща

- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Често срещани повреди?
Не се връзвай на такива глупости, същото го пише на почти всяка марка . Ето на пример Skoda Fabia.
- Най-често срещани повреди
Електрика и електроника: смущения в мениджмънта на мотора, дефектни или със скъсани ремъци генератори, изгорели моторчета на чистачките, не работещи електрически стъкла
Задвижване: дефектни или износени съединители http://news.automedia.bg/read/84.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mercedes Benz E Klasse. Най-често срещани повреди W 210
Мотор: Загуба на масло поради хлабава или изгубена капачка. Клиновидният ремък трябва да се сменя по-често.
Загуба на масло от диференциала, дефектни автоматици.
Каросерия: Ръжда по вратите под уплътненията. По принцип разходите по Мерцедеса са приемливи.
Електрика: Висока степен на износване при фаровете, отделни случаи на дефектни имобилайзери и празни акумулатори, много рядко дефекти в генератора http://news.automedia.bg/read/72.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- BMW 5. Най-често срещани повреди:
Мотор: Проблеми с 6-цилиндровите бензинови версии, причинени от неуплътнени водни съединения, помпи или дефектни термостати.
Турбокомпресорите на дизеловите версии (99-01 г.г.)
Съединители (95-96 г.г.)
Електрика: Проблемни имобилайзери, дефектни генератори, празни акомулатори, по-нови модели с малък проблем в електрониката. http://news.automedia.bg/read/21.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Често срещани повреди?
Дефектирали датчици и т.н. глупости спадат към механичните проблеми.Като ги гледам новите фордове на какво дередже са...от фирмата не са си мръднали пръста да си оправят проблемите още от средата на 90-те.А те са по инсталацията,не по механиката.Дефектирал датчик ще го смениш,имаш диганостика,ерор кодове...ще се оправиш някак с неточен уред,скъсано платно на вакуум или духал соленоид.
Инсталация не можеш да оправиш,ако производителя е решил да пести от медна тел или от изолация.Просто няма как.
Инсталация не можеш да оправиш,ако производителя е решил да пести от медна тел или от изолация.Просто няма как.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта