Колата на krustnikut
-
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 06 фев 2006, 21:58
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 CLX OHC
- Местоположение: Essen
- Status: Извън линия
Колата на krustnikut
Новото си е ново, нали
? Друго... който разправя, че дизела не върви може да поспорим. Значи тая количка както я гледате с това агрегатче от 1.4 с 68 конски сили е доста луда. Ускорението на втора и трета предавка е впечатляващо. Що се отнася до високите скорости се случиха следните неща: пътувахме до Бургас (за конкурс по музика) един състав хора - 4 души. Всеки си беше със своя собствен багаж (имайте предвид, че дори при своите "скромни" размери нищо не остана за купето). По магистралата поведението беше безупречно. Обявенята скорост от 158 км\ч се оказаха дребна работа и се постигат доста лесно. По едно от нанагорнищата преди Пловдив дизела показа своята класа като залепи километража на 180 км\ч. Разбира се да се потдържа такава скорост е немислимо, но през останалото време на аутобана стрелката не мърдаше от 160. Що се отнася до разхода при такова натискане той излезе 6.5 л но 100 км. При нормално каране обаче в извънградски условия (имам предвид 120-130) изчисленият разход беше 3.6 л на 100 км!!!
За окачването не мога да дам някаква особена информация, защото не ги разбирам новите технологии. Мога само да кажа, че возията е доста странна - малките дупки не се осещат, а в големите се влиза и излиза доста плавно, като възможността да се огъне джантата е сведен до минимум.
П.С. малко е мръсна, ама като я лъсна ще има нови снимки

За окачването не мога да дам някаква особена информация, защото не ги разбирам новите технологии. Мога само да кажа, че возията е доста странна - малките дупки не се осещат, а в големите се влиза и излиза доста плавно, като възможността да се огъне джантата е сведен до минимум.
П.С. малко е мръсна, ама като я лъсна ще има нови снимки

Последна промяна от krustnikut на 27 мар 2006, 23:44, променено общо 1 път.
Писането на кирилица развива ума и тялото!
-
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 06 фев 2006, 21:58
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 CLX OHC
- Местоположение: Essen
- Status: Извън линия
- kabeldjiata
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 06 фев 2006, 21:58
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 CLX OHC
- Местоположение: Essen
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 06 фев 2006, 21:58
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 CLX OHC
- Местоположение: Essen
- Status: Извън линия
Колега, сигурно това ще е поредният 99320948174 път, в който ще се говори за дизела и бензина, но аз бих ти препоръчал дизела на форд фиеста. Ще се запиташ, а може би и не само ти защо дизел и то немски. Всъщност дизеловия двигател на фиестата е френски и то на пежо! Сега каквото и да говорим, франския дизел си е най-хубавия. Съчетан с елегантната немска возия на форд се получава перфектната комбинация. Бих ти посочил отново първия си пост, в който съм опоменал разхода на гориво и възможностите на "малката" дизелова машина. Ако не си положително настроен към дизела, и си имаш такова мнение, не съм аз този, който ще се опитва да те разобеждава, но все пак ще тикажа още 3 предимства на дизела спрямо бензина (ИМАМ ПРЕДВИД САМО ФОРД ФИЕСТА ОТ 2004 ГОДИНА НАТАТЪК).
-Като начало, колкото и странно да звучи дизела е по-пъргав от бензина;
-максималната скорост е по-висока;
-много по-икономичен е;
Сигурен съм, че всеки ще си каже: "да, ама дизела през зимата няма палене!". Може би някога е било така, сега вече няма такива работи. Тази зима машинката не отказа нито ведъж на ключа. И при най-големите студове символът за подгряващите свещи се е показал точно 2 пъти и то за по-малко от 3 секунди (може би значение има акумулатора и горивото, което беше на ОМВ - алпийски дизел).
Това е, което имах да кажа от него си правете изводи
Разбира се от най-важното е с какви финансии разполага човек... все пак изплащането на автомобила от снимките ще продължи 5 години

-Като начало, колкото и странно да звучи дизела е по-пъргав от бензина;
-максималната скорост е по-висока;
-много по-икономичен е;
Сигурен съм, че всеки ще си каже: "да, ама дизела през зимата няма палене!". Може би някога е било така, сега вече няма такива работи. Тази зима машинката не отказа нито ведъж на ключа. И при най-големите студове символът за подгряващите свещи се е показал точно 2 пъти и то за по-малко от 3 секунди (може би значение има акумулатора и горивото, което беше на ОМВ - алпийски дизел).
Това е, което имах да кажа от него си правете изводи




Последна промяна от krustnikut на 30 мар 2006, 10:36, променено общо 1 път.
Писането на кирилица развива ума и тялото!
- HePeDoBeH
- потребител
- Мнения: 153
- Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Супер
Според мен по-хубаво от дизела нема .МОже и да е кофти на ускорение ама тия съвременни разработки и то за дизела на пежо никой лоша дума не може да каже все пак HDI си е тяхна разработка и като цяло сравненията които се правят със старите дизели изобщо не може да се говори за тях .Икономичен , мощен , с голям ресурс. Колицата е просто супер 

оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 16 сеп 2005, 11:22
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 combi 96.; MK1
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Честито и от мен, със здраве да си я караш-разбира се че от новата кола по добро няма.
Е не съм съгласен много с тебе,че дизела върви повече от бензина. имаше някакви такива опити да се направи нещо подобно от други големи компании като мерцедес ит.н. но тестовете не го доказаха.
Все още не е направен спортен дизелов автомобил, но както и да е...
Това разбира се няма нищо общо с останалите достойнства на дизела които не са малко, а за паленето през зимата не се и съмнявам,че е така както казваш,все пак проблемите със запалването са присъщи на поизхабените двигатели.
Безаварийно каране !
Е не съм съгласен много с тебе,че дизела върви повече от бензина. имаше някакви такива опити да се направи нещо подобно от други големи компании като мерцедес ит.н. но тестовете не го доказаха.
Все още не е направен спортен дизелов автомобил, но както и да е...
Това разбира се няма нищо общо с останалите достойнства на дизела които не са малко, а за паленето през зимата не се и съмнявам,че е така както казваш,все пак проблемите със запалването са присъщи на поизхабените двигатели.
Безаварийно каране !
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Честито и от мен!
Малко офф, ама....
В профила ми виждате какво карам. Тествал съм и всички нови модели на форд. Моята се ускорява по-добре, сравнено с новия Фокус със аналогичния двигател 1.6 16V (става въпрос от светофар и на база усещане - не съм ползвал хрономтри) поне в началото... 1.4 литровото дизелче на Фиеста щеше да ми счупи врата! И май ускорява по-бързо от моя...
Малко офф, ама....
В профила ми виждате какво карам. Тествал съм и всички нови модели на форд. Моята се ускорява по-добре, сравнено с новия Фокус със аналогичния двигател 1.6 16V (става въпрос от светофар и на база усещане - не съм ползвал хрономтри) поне в началото... 1.4 литровото дизелче на Фиеста щеше да ми счупи врата! И май ускорява по-бързо от моя...
-
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 06 фев 2006, 21:58
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 CLX OHC
- Местоположение: Essen
- Status: Извън линия
Благодаря на първо мястоfordman написа:Честито и от мен, със здраве да си я караш-разбира се че от новата кола по добро няма.
Е не съм съгласен много с тебе,че дизела върви повече от бензина. имаше някакви такива опити да се направи нещо подобно от други големи компании като мерцедес ит.н. но тестовете не го доказаха.
Все още не е направен спортен дизелов автомобил, но както и да е...
Това разбира се няма нищо общо с останалите достойнства на дизела които не са малко, а за паленето през зимата не се и съмнявам,че е така както казваш,все пак проблемите със запалването са присъщи на поизхабените двигатели.
Безаварийно каране !




Писането на кирилица развива ума и тялото!
- kabeldjiata
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не си единствения колега, като човек карал въпросната фиеста мога да кажа, че не съм бил по-стресиран от ускорението, на автомобил на втора досега, може би просто не съм очаквал такова чудо от 68 коняkEFi написа:Честито и от мен!
.. 1.4 литровото дизелче на Фиеста щеше да ми счупи врата! И май ускорява по-бързо от моя...



-
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 06 фев 2006, 21:58
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 CLX OHC
- Местоположение: Essen
- Status: Извън линия
kabeldjiata написа:Не си единствения колега, като човек карал въпросната фиеста мога да кажа, че не съм бил по-стресиран от ускорението, на автомобил на втора досега, може би просто не съм очаквал такова чудо от 68 коняkEFi написа:Честито и от мен!
.. 1.4 литровото дизелче на Фиеста щеше да ми счупи врата! И май ускорява по-бързо от моя...![]()
![]()
Слушайте го - той й е сядал зад волана

От пежото форд са си избрали най-хубавото - двигателя. Иначе за останалото място за сравнение нямаkEFi написа:....като добавка - в службата имаме 206-ти със същия двигател и...има осезаема разлика. В полза на Фиестата.



Писането на кирилица развива ума и тялото!
- HePeDoBeH
- потребител
- Мнения: 153
- Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
:)
Малките обороти означават голям ресурс- ама колко си прав ако знаеш
аз на мойто гледам повече от 3000 дса не му правя че то и то животинчето като дизел на невъзможно ниски обороти е свикнало да работи 


оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време
- paintman
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 23 фев 2006, 17:42
- Модел на автомобила: Ford SieRRa 2.0i 113hp 89g
Ford Focus 1.8tdci 115 02g
Ford Fiesta 1.25i 82hp 11g
Ford Focus 1.6Tdci 90hp 09g
Ford Focus 1.0 125hp 18g - Местоположение: София
- Status: Извън линия
така ти се струва защото фиестата е по малка.kEFi написа:Честито и от мен!
Малко офф, ама....
В профила ми виждате какво карам. Тествал съм и всички нови модели на форд. Моята се ускорява по-добре, сравнено с новия Фокус със аналогичния двигател 1.6 16V (става въпрос от светофар и на база усещане - не съм ползвал хрономтри) поне в началото... 1.4 литровото дизелче на Фиеста щеше да ми счупи врата! И май ускорява по-бързо от моя...
иначе фиестата
0-100 макс
14.8 164
ескорта
12.2 177
това по книжка де ,но се пак 2 секунди са си много както казах по нагоре от малкото купе е (пример пежо 106 1,4и дават го колкото сиерата като ускорение но вътре ускорението е някакво не нормално:))
поздрави за фиестата дълго и безавариино (направо завиждам(благородно)

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта