климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
byi
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 17 яну 2010, 22:01
Модел на автомобила: VW Golf IV 1.9 TDI 110hp
Status: Извън линия

климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл

Мнение от byi » 25 яну 2010, 12:43

Здравейте,
имам следния проблем. Исках да проверя дали ми работи климатика тъй като колата я купих наскоро. Задържах копчето доста време и се включи. Но след това не се изключва, колкото и да го държа. Звъннах на момчето от което купих колата(приател ми е) и ми каза, че трудно включва и изключва. Мисълта ми е нормално ли е това и ако не е каде да я откарам да оправят проблема. И второ 1,2 степен на вентилатора не работят. Видях, че има доста теми по въпроса но искам да питам дали знаете сервиз кадето да ми оправят и двата проблема и дали е скъп ремонта. Благодаря предварително.!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл

Мнение от DigiPro » 25 яну 2010, 17:58

При температура под +4 градуса климатика не се включва - има си защита.

byi
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 17 яну 2010, 22:01
Модел на автомобила: VW Golf IV 1.9 TDI 110hp
Status: Извън линия

Re: климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл

Мнение от byi » 25 яну 2010, 18:09

Така би трябвало да е, но моя се включи и за съжаление не мога да го изключа :) там е проблема. Ако имаш представа как да го спра би ми било от полза :–)

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Re: климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл

Мнение от ewgeny » 25 яну 2010, 20:39

Дърпаш кабелите които отиват към компресора. Обикновенно са 3 бровя. Много е важно в такова време да не тръгва компресора, че голямо мазало може да се получи, особенно пък на високи обороти.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

byi
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 17 яну 2010, 22:01
Модел на автомобила: VW Golf IV 1.9 TDI 110hp
Status: Извън линия

Re: климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл

Мнение от byi » 25 яну 2010, 22:56

Успях да го изключа, но ремонта е задължителен иначе ще е голяма мъка лятото. Сега имам нужда от съвет каде да ремонтирам климатика и да ми оправят 1-ва и 2-ра степен на вентилатора :roll: :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл

Мнение от HACKO » 25 яну 2010, 22:59

Ами аз бих те посъветвал първо да свалиш бутона и да го провериш преди да пристъпиш към сложни и скъпо струващи ремонти, щото може да платиш бутон на цена на компресор.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Re: климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл

Мнение от ewgeny » 25 яну 2010, 23:14

HACKO написа:Ами аз бих те посъветвал първо да свалиш бутона и да го провериш преди да пристъпиш към сложни и скъпо струващи ремонти, щото може да платиш бутон на цена на компресор.
+ 1
Винаги се почва от най-невероятното, но най-лесно.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

byi
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 17 яну 2010, 22:01
Модел на автомобила: VW Golf IV 1.9 TDI 110hp
Status: Извън линия

Re: климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл

Мнение от byi » 28 яну 2010, 21:52

HACKO написа:Ами аз бих те посъветвал първо да свалиш бутона и да го провериш преди да пристъпиш към сложни и скъпо струващи ремонти, щото може да платиш бутон на цена на компресор.
Ще приема съвета тъй кото "скъпи ремонти" не ми харесва. Дано да е от бутона :)

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта