климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 17 яну 2010, 22:01
- Модел на автомобила: VW Golf IV 1.9 TDI 110hp
- Status: Извън линия
климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл
Здравейте,
имам следния проблем. Исках да проверя дали ми работи климатика тъй като колата я купих наскоро. Задържах копчето доста време и се включи. Но след това не се изключва, колкото и да го държа. Звъннах на момчето от което купих колата(приател ми е) и ми каза, че трудно включва и изключва. Мисълта ми е нормално ли е това и ако не е каде да я откарам да оправят проблема. И второ 1,2 степен на вентилатора не работят. Видях, че има доста теми по въпроса но искам да питам дали знаете сервиз кадето да ми оправят и двата проблема и дали е скъп ремонта. Благодаря предварително.!
имам следния проблем. Исках да проверя дали ми работи климатика тъй като колата я купих наскоро. Задържах копчето доста време и се включи. Но след това не се изключва, колкото и да го държа. Звъннах на момчето от което купих колата(приател ми е) и ми каза, че трудно включва и изключва. Мисълта ми е нормално ли е това и ако не е каде да я откарам да оправят проблема. И второ 1,2 степен на вентилатора не работят. Видях, че има доста теми по въпроса но искам да питам дали знаете сервиз кадето да ми оправят и двата проблема и дали е скъп ремонта. Благодаря предварително.!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл
При температура под +4 градуса климатика не се включва - има си защита.
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 17 яну 2010, 22:01
- Модел на автомобила: VW Golf IV 1.9 TDI 110hp
- Status: Извън линия
Re: климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл
Така би трябвало да е, но моя се включи и за съжаление не мога да го изключа
там е проблема. Ако имаш представа как да го спра би ми било от полза :–)

- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл
Дърпаш кабелите които отиват към компресора. Обикновенно са 3 бровя. Много е важно в такова време да не тръгва компресора, че голямо мазало може да се получи, особенно пък на високи обороти.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 17 яну 2010, 22:01
- Модел на автомобила: VW Golf IV 1.9 TDI 110hp
- Status: Извън линия
Re: климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл
Успях да го изключа, но ремонта е задължителен иначе ще е голяма мъка лятото. Сега имам нужда от съвет каде да ремонтирам климатика и да ми оправят 1-ва и 2-ра степен на вентилатора



- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл
Ами аз бих те посъветвал първо да свалиш бутона и да го провериш преди да пристъпиш към сложни и скъпо струващи ремонти, щото може да платиш бутон на цена на компресор.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Re: климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл
+ 1HACKO написа:Ами аз бих те посъветвал първо да свалиш бутона и да го провериш преди да пристъпиш към сложни и скъпо струващи ремонти, щото може да платиш бутон на цена на компресор.
Винаги се почва от най-невероятното, но най-лесно.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 17 яну 2010, 22:01
- Модел на автомобила: VW Golf IV 1.9 TDI 110hp
- Status: Извън линия
Re: климатик Форд Ескорт`96 1,8 TD трудно вкл/изкл
Ще приема съвета тъй кото "скъпи ремонти" не ми харесва. Дано да е от бутонаHACKO написа:Ами аз бих те посъветвал първо да свалиш бутона и да го провериш преди да пристъпиш към сложни и скъпо струващи ремонти, щото може да платиш бутон на цена на компресор.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта