Проблем с оборотите на Мондео МК2 бензин 2.0
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
байпасен клапан
Мондео99г 130к.с 2000куб.см бензин с газов инжекцион.
От няколко дена почнаха едни леки колебания на оборотите при студен старт за няколко десетки секунди, след което нещата се стабилизирваха.Четох няколко дена от форума, един колега бе направил препрадка към англичаните. Купих "Лики Моли" направих процедурата, както я пише в сайта и какво стана от 880 оборота - данни от тех. преглед 31.09.09г. оборотите се вдигнаха на 1250 при загрят двигател на бензин, на газ същия успех. Сензора за дросела и него го пръснах с контактен спрей. Знам ,че е от клапана за допълнително подаване на въздух сега няма колебания на оборотите, но се вдигнаха и бавно падат, което ме притеснява. Акумулатора съм го разкачил дано се нулират грешките. Разхо преди случката 13градско 10 извънградско скорост до 140км в час. Идеи и предложения. Нямам условия да смъкна клапана отделно съм с големи ръце. В Русе нещо не знам "майстори" ценители на Форд освен Пфоето
От няколко дена почнаха едни леки колебания на оборотите при студен старт за няколко десетки секунди, след което нещата се стабилизирваха.Четох няколко дена от форума, един колега бе направил препрадка към англичаните. Купих "Лики Моли" направих процедурата, както я пише в сайта и какво стана от 880 оборота - данни от тех. преглед 31.09.09г. оборотите се вдигнаха на 1250 при загрят двигател на бензин, на газ същия успех. Сензора за дросела и него го пръснах с контактен спрей. Знам ,че е от клапана за допълнително подаване на въздух сега няма колебания на оборотите, но се вдигнаха и бавно падат, което ме притеснява. Акумулатора съм го разкачил дано се нулират грешките. Разхо преди случката 13градско 10 извънградско скорост до 140км в час. Идеи и предложения. Нямам условия да смъкна клапана отделно съм с големи ръце. В Русе нещо не знам "майстори" ценители на Форд освен Пфоето
- maistorabg
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
- Модел на автомобила: G6A
- Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
- Status: Извън линия
Re: байпасен клапън
Мисля че си се насочил правилно,свали регулатора и го почисто,най голям ефект ще има да се изпере в ултразвукова вана.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: байпасен клапън
Ходих на проверка на системата, всичко що е инжекцион е изправно. При зададени 880 оборота играят че се късат 1000-1100 колегата казва че най-вероятно е от смучене на въздух от вакумите. Върви търси че си нямаш работа. Пак ще свалям байпасния клапън ,той може ли да се пробва на напрежение дали отваря и затваря? Съмнява ме че конуса нещо не прилепва както трябва. И с тези вакуми от газовия инжекцион да си е.....мамата.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: байпасен клапан
Провери ги вакуумите да си сигурен че не е от там. Тия проблеми с оборотите са малко гадни за диагностициране.
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: байпасен клапан
Самото колебание на оборотите е индиказия за това,че Б.К. работи, така че наистина си потърси пропуск във вакуумните линии. а и е къде къде по лесно от сваляне на Б.К.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: байпасен клапан
Аз се съмнявам, че на херметизирах Б.К. не смених гарнитурата, а в руския сайт я дават "гумени о-пръстени" така, че пак ще се сваля. Не е трудно за по - малко от полвин час го свалих барабар с акумулатора и кутията ня филтъра. Ще си купя оригинална от Пфое и атака.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: байпасен клапан
Нищо не мога да открия, може ли клапана да е бъгнал? Гледах вакуми рязах разтегнати маркучи, никакъв ефект.ЕГР клапана смуках не е прецакан оня с многото маркучи го смазах няма и няма ебати работата.От какво може да е това, хората в "ю туб" го промиват и тръгва.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Проблем с оборотите на Мондео МК2 бензин 2.0
След промиване на байпасния клапан и смазване на потенциометъра на дроселовата клапа оборотите се вдигнаха и варират от 1000-1150. След проверка с кодочетец, няма грешки всичко е в норми. Доколкото можах прегледах вакумните магистрали и някой клапани работещи с тях .Не констатирах неизправности.
Търся съвети и диагнози без сервизни ослуги на Пфое.
Търся съвети и диагнози без сервизни ослуги на Пфое.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на Мондео МК2 бензин 2.0
След тези процедури е хубаво да направиш ресет и обучение на ECU-то.riskue написа:След промиване на байпасния клапан и смазване на потенциометъра на дроселовата клапа оборотите се вдигнаха и варират от 1000-1150. ...

-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на Мондео МК2 бензин 2.0
То тотва си е стандартна процедура, дай нещо по-иновативно.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на Мондео МК2 бензин 2.0
Нов двигателriskue написа:То тотва си е стандартна процедура, дай нещо по-иновативно.


- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на Мондео МК2 бензин 2.0
samsung_bg, явно си прави базици 
Що не си продължи старата тема в която си писал, че си правил рестарт на ECUто?
Сега дириш дали не лапа не контролиран въздух от някъде.
Ще е хубаво да се окачи на комп и в реално време да се проследят датчиците и TPS дали работят коректно.
А това, че си промил клапана нищо не означава.
Може да не си го почистил хубаво или пък нещо да не си е у ред.

Що не си продължи старата тема в която си писал, че си правил рестарт на ECUто?
Сега дириш дали не лапа не контролиран въздух от някъде.
Ще е хубаво да се окачи на комп и в реално време да се проследят датчиците и TPS дали работят коректно.
А това, че си промил клапана нищо не означава.
Може да не си го почистил хубаво или пък нещо да не си е у ред.
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на Мондео МК2 бензин 2.0
Къде я видя тая гарнитура при клапана за оборотите на празен ход? Аз също го свалих за почистване и не видях гарнитура! Самия корпус беше намазан с някаква смазка, която вече беше разсъхната, а на двата отвора към колектора има гумени опръстени, вероятно те уплатняват и няма нужда от гарнитура. Не мисля че трябва да е различно при теб.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на Мондео МК2 бензин 2.0
Да така е, не бях видял гумените пръстени, намазах със силикон и пак монтирах - никакъв ефект.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на Мондео МК2 бензин 2.0
Незнам за мен нещата се въртят около смучене на въздух, потенциометъра и ЕГР. Сигурен ли си че ЕГР ти работи коректно.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на Мондео МК2 бензин 2.0
Не знаМ утре ще купувам нов бК
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на Мондео МК2 бензин 2.0
Защо не вземеш да пробваш някой от моргата, новите и евтините са някви турски и италиански а ориджинал отива много пари.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на Мондео МК2 бензин 2.0
Проблема го реших на 50 процента, БК-151.62 лв. ако искаш. Смених го, клиничната картина е следната обороти 1100 в движение на празен ход около2100 бавно падат при спиране, но поне падат. Това е за сега- "Атаката подължава"
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
- Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
- Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на Мондео МК2 бензин 2.0
Последни данни за "пациента". С новия клапан поддържа 2000 - 3000 и на място. Голям кеф-убйството на Кенеди пасти да яде.Сложих стария, на място падат ама бавно и пак са 1100.Имам съмнение, че от Пфое са ми продали "гаражно производство" ако се окаже така ще ги направя криви по образование съм юрист. Аз бях до тук утре отива при механик.
- maistorabg
- потребител
- Мнения: 135
- Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
- Модел на автомобила: G6A
- Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
- Status: Извън линия
Re: Проблем с оборотите на Мондео МК2 бензин 2.0
А температурния датчик колко ома е.
вчера един ескорт беше така,какво ли не му баях и накрая с нов датчик за тем. и заспа.
вчера един ескорт беше така,какво ли не му баях и накрая с нов датчик за тем. и заспа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта