пак парно-търся схема на маркучите на ескорт 86-90г...
- mitaka_s_fordaka
- потребител
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
пак парно-търся схема на маркучите на ескорт 86-90г...
колеги,значи имам чувството че като са ми слагали газовата уредба и нещо са объркали маркучите.значи проблема е че парното ми духа хладко.радиаторче парно-чисто ново,термостат-чисто нов/мото пфое/.колата загрява нормално,маркуча за големия радиатор загрява чак когато стрелката на температурата стигне в средата.
преди радиаторчето има един троиник???-единия маркуч влиза към двигателя,другия към радиаторчето на парното от горната му страна-така ли трябва да е?????този маркуч към двигателя е доста по горещ от този към парното???след това от радиторчето от долната му страна излиза маркуч,които отива към изпарителя. другото което ми прави впечатление е че чак когато включи перката на големия радиатор и завърти водата,/антифриза/чак тогава ЗАПОЧВА ДА ДУХА ТОПЛО???? и тогава радиаторчето на парното не мога да го пипна направо,толкова е горещо////чел съм темата за "Не ще да грее CVH-а"///и съм си сменил цялото тяло заедно с термостата.проверих и дали някъде въздуха не заобикаля-всичко си е ок.
някои ако може да ми обясни какво става с това парно
...ще има почерпка от мен 






- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: пак парно-търся схема на маркучите на ескорт 86-90г...
Колега този тройник е много важен за правилната работа на парното.Външно изглежда,че и трите тръбички са с еднакъв диаметър,но отклонението има преграда с намален отвор и това определя в каква посока трябва да се свърже тройника.Като са слагали газовата ти уредба,може би са разменили нещо по свързването на маркучите.За съжаление моят Ескорт с такъв двигател вече не е при мен и не мога да ти помогна,като погледна как трябва да е.Исках само да кажа,че тройника не е за подценяване и дано да има някой колега с твоя двигател да го погледне и да ти каже как е правилното свързване.
- mitaka_s_fordaka
- потребител
- Мнения: 283
- Регистриран: 12 ное 2007, 22:15
- Модел на автомобила: Ford Escort CABRIO 1.4; FORD PUMA 1.7 Zetec S 125ps : RENAULT MEGANE F7R Audi A3 8L 125ps
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: пак парно-търся схема на маркучите на ескорт 86-90г...
и аз мисля че нещо не е наред по маркучите.и за това ако някои колега даде няква диаграма на охладителната система,ще съм много благодарен.наи странното ми е че чак когато завърти антифриза и тогава вече си духа топлото както си трябва...


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта