1.8 16v - нормално ли е да пали по-бавно на студено?
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
1.8 16v - нормално ли е да пали по-бавно на студено?
Ситуацията - сутрин на студен двг пали на 5-6-7 оборота на стартера.Като е топъл двг пали на 1/2 - 1 оборот. Мисля си, че е нормално, но споделете и вие опит.
Като карах един фокус /чисто нов/ 1.6 16v и при него беше така, но разликата беше, че при студен двг палеше на 3-4 оборота
Като карах един фокус /чисто нов/ 1.6 16v и при него беше така, но разликата беше, че при студен двг палеше на 3-4 оборота
- vlad
- потребител
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
И при мен понякога го прави.При много студено време пали при 3 или 4 оборот.Наколоко пъти ми го е правил и при загрял двигател (ZETEC).Предполагам, че е нормално, защото и в ръководството за експлоатация е предвиден подобен случай.Има препоръка, ако не запали до 10-на сек. /ако не се лъжа/ да се изключи и след 1-2 сек. да се запали.А ако не запали 2-3 пъти по този начин да се стартира според указаниятя за стартиране при задавен двигател.При темп. под -25 градуса, препоръчват при стартиране педалът на газта да е натиснат между 1/2 и 1/4 от пълния му ход.Както казват "баш майсторите", конструктивна особеност 

Последна промяна от vlad на 17 дек 2005, 02:25, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
обяснението за 5те оборота на стартера и паленето на студен мотор от моя майстор беше , че докато си види компа всичките датчици дали са на място , маслото , дали се е качило (особенно на студ се качва с повечко зор) и всичко останало , закъснява с подаването на искра , показа ми следното нещо , извади едната свещ , и каза да я гледам кога ще почне да подава искра и .........чак на 4-5 завъртане подаде, явно компа следи доста неща преди да реши ,че може да запали моторетката !

-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
хм, интересно.има логика.както и да е - въпроса е, че пали колата без проблем на максимуп 5-6 оборота дори и сега. ще видим как ще е в големите студовеstangen написа:обяснението за 5те оборота на стартера и паленето на студен мотор от моя майстор беше , че докато си види компа всичките датчици дали са на място , маслото , дали се е качило (особенно на студ се качва с повечко зор) и всичко останало , закъснява с подаването на искра , показа ми следното нещо , извади едната свещ , и каза да я гледам кога ще почне да подава искра и .........чак на 4-5 завъртане подаде, явно компа следи доста неща преди да реши ,че може да запали моторетката !
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
май и при мен няма разлика - и вчера на студа запали на 5 оборота и днес на чуствително по-висока температура пак на 5 оборотаstangen написа:racer11 написа:
хм, интересно.има логика.както и да е - въпроса е, че пали колата без проблем на максимуп 5-6 оборота дори и сега. ще видим как ще е в големите студове
При мен няма разлика през зимата и през лятото ! Винаги пали по един и същ начин на студен мотор сутрин !

-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
DigiPro написа:и мойта Фиеста сутрин или като не е палена от няколко 4-5 часа пали чак от 5-6 оборота. Ама ако преди час си я палил захапва до 2-я оборот
Мойта пък студена си пали от раз - до 2-я оборот - това на бензин



-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
carrot написа:DigiPro написа:и мойта Фиеста сутрин или като не е палена от няколко 4-5 часа пали чак от 5-6 оборота. Ама ако преди час си я палил захапва до 2-я оборот
Мойта пък студена си пали от раз - до 2-я оборот - това на бензин(пу-пу, да не я урочасам
!), иначе докато беше топло си палех на газ и тогава беше на 3-4 оборота мах. Но е карб. и без смукач (по принцип е ръчен, но малко е откачен
).
ДА ама ти си карбуратор , ние говорихме за моноинжекциите ! То при карбуратора е ясно ! Там няма датчици, няма нищо


- kujo
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Теоретично не би трябвало да има разлика (компютъра би трябвало да се погрижи необходимите настройко), но на практика 1 вото запалване особенно когато е по стъдено да е с по-продълзително въртене.
А това е така защото не може да се отчете например съпротивлението от това, какво е маслото в двигателя.
Така, че не притеснявай - карай си с колата и дано не ти създава други ядове.
Почснявам: Горното се отнаса за пълен инжекцион.
А това е така защото не може да се отчете например съпротивлението от това, какво е маслото в двигателя.
Така, че не притеснявай - карай си с колата и дано не ти създава други ядове.
Почснявам: Горното се отнаса за пълен инжекцион.
Последна промяна от kujo на 24 ное 2005, 11:12, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта