На колко време сменяте платна на АГУ-то?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

На колко време сменяте платна на АГУ-то?

Мнение от ewgeny » 19 фев 2008, 10:45

Миналата година, пролетта си смених платната на газовата. Даже си взех италиански, уж по-хубави. Ама ей на, пак докато загрее колата при първи старт, постоянно гасне. Че за една година може ли да се сдухат толкова? Лошото е че аз мойта я паля и карам само на газ.
При вас как е?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 19 фев 2008, 10:56

То `талянски боклуци всякакви... Защо мислиш, че е от мембраните?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 19 фев 2008, 11:12

еми и аз така общо взето. веднъж на година-година и половина се налага да се сменят. просто издухват много бързо, а и аз като теб паля и карам само на газ. зимата особено това не е препоръчително да се прави ама... :roll: плюс това са ми казвали че повечето мембрани дето ги слагат са престояли достатъчно време при газаджиите така че...

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 19 фев 2008, 11:15

madboy написа:То `талянски боклуци всякакви... Защо мислиш, че е от мембраните?
Ами от кво друго да е? Предния път пак беше станало така, смених ги и вс. се оправи. А и харча ми е голам. Неща да казвам колко, че ме е срам :oops:
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 19 фев 2008, 11:38

Центровка от време, на време? Въздушен филтър сменяш ли? Наистина с течение на времето мембраните, би трябвало да променят характеристиките си, но пък за една година? С оригиналните мембрани аз изкарах 4 години, накрая не можеше да се центроват вече от врътката на изпарителя и това наложи смяната.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 19 фев 2008, 12:09

Ми те мойте оригиналните изкараха 2-3 год. Възд. филтър го сменям редовно. Центровка?- като е загряла пали от четвърт оборот? Центровката не може сама да се промени (моне така мисля).
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от Edinuser » 19 фев 2008, 15:09

Не съм сигурен, но мисля че за тази цел помага така нареченият Ламбда контрол. Когато го има той се грижи да контролира количеството газ към цилиндрите според данните от ламбда сондата и така докато се сдухат платната напълно, не се налага да правиш периодично центровки.

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 19 фев 2008, 16:11

Аз от 6-7 год продавам и слагам от българските на СТ-Анто-2 така се казва производителя

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 19 фев 2008, 16:21

schrack написа:Аз от 6-7 год продавам и слагам от българските на СТ-Анто-2 така се казва производителя
"Мемтекс" май пак са български. (но ми звучи много близо до ментекс)
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 19 фев 2008, 17:37

Edinuser написа:Не съм сигурен, но мисля че за тази цел помага така нареченият Ламбда контрол. Когато го има той се грижи да контролира количеството газ към цилиндрите според данните от ламбда сондата и така докато се сдухат платната напълно, не се налага да правиш периодично центровки.
сиерата няма ламбда :D

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 19 фев 2008, 17:47

schrack написа:Аз от 6-7 год продавам и слагам от българските на СТ-Анто-2 така се казва производителя
Е, добре де, като слагаш такива неща, кажи поне мнение. Според теб на колко време, примерно в моя случай е нормално да се сменят?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от Edinuser » 19 фев 2008, 19:54

doctordre написа:
Edinuser написа:Не съм сигурен, но мисля че за тази цел помага така нареченият Ламбда контрол. Когато го има той се грижи да контролира количеството газ към цилиндрите според данните от ламбда сондата и така докато се сдухат платната напълно, не се налага да правиш периодично центровки.
сиерата няма ламбда :D
Изв. - не забелязах, но мисля че не пречи да и сложиш ...
е ще ти трябва и Ламбда сонда, а дали може да се монтира ... не знам :(
и ще се използва само когато си на газ ...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 19 фев 2008, 20:08

Абе деева мааа му деева, мноо ме яд грамотни хора да говорите като глупаци :evil:
Кво е тва 1 година ?
Колко сте минали за тази 1 година?
Бъдете сигурни, че не са се скапали щото са на 1 година.
Аз бях чувал за пробег 20 000 км а днес па един се изказа за пробег МАХ 45 000 км.

На Ескорта за ~4 години и ~ 25 000 км съвместен живот 2 пъти му смених мембрана.
1-вия път си се беше удървила и проблема беше от нея.
2-рия път не беше от нея но аз настоях да го обслужат наново и да я сменят, защото зимата си го палех на газ и знам че разказвам играта на изпарителя ама 15 кинта на пролет не ме гътаха. Гасненето идваше от комутатора.
АГУ-то беше MARINI с една единственна мембрана в изпарителя.

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 20 фев 2008, 09:44

paci написа:Абе деева мааа му деева, мноо ме яд грамотни хора да говорите като глупаци :evil:
Кво е тва 1 година ?
Колко сте минали за тази 1 година?
Бъдете сигурни, че не са се скапали щото са на 1 година.
Аз бях чувал за пробег 20 000 км а днес па един се изказа за пробег МАХ 45 000 км.

На Ескорта за ~4 години и ~ 25 000 км съвместен живот 2 пъти му смених мембрана.
1-вия път си се беше удървила и проблема беше от нея.
2-рия път не беше от нея но аз настоях да го обслужат наново и да я сменят, защото зимата си го палех на газ и знам че разказвам играта на изпарителя ама 15 кинта на пролет не ме гътаха. Гасненето идваше от комутатора.
АГУ-то беше MARINI с една единственна мембрана в изпарителя.
я пак че нещо не разбрахме??? какво искаш да кажеш? аз лично минавам по-малко от 10000км на година, мембраните пак се скапват сравнително често. за последно ги смених миналото лято, сега пак се налага да се сменят. по-миналото лято беше същата работа... както казах предполагам са някакви престояли боклуци, а пък и цяла зима паля на газ, така че мисля че е нормално веднъж годишно да ги сменям. все ще прежаля 30-ина лв

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 20 фев 2008, 11:34

Я па Пацо уе. Кво ти става? Нии грамотните хора знаем, че те, платната не се скапват от мн. каране. Те се скапват от ниски температури. Ти това чувал ли си го? Аз за км. щи говоря като трябва да си сменям маслото.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 20 фев 2008, 11:51

За мембраните, наистина и аз не знам, колко значение имат изминатите километри. Аз мога само да си я припалвам зимата на газ и да скапя мембраните, но на маслото и гумите нищо няма да им стане. На мембраните, мисля че им въздейства основно температурата. Зимата се удървят, а пък при продължително каране май се разпускат доста (като минах миналата година 300 км. на куп, после ниските обороти ми стояха на 1500). Та именно това удървяне и разпускане(свиване и разширение) май им съкращава живота.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 20 фев 2008, 12:58

ewgeny написа:Я па Пацо уе. Кво ти става? Нии грамотните хора знаем, че те, платната не се скапват от мн. каране. Те се скапват от ниски температури. Ти това чувал ли си го? Аз за км. щи говоря като трябва да си сменям маслото.
Как кво му става и ти да мяташ крачоли в това студеното време и да сънуваш картери и ти ще изперкаш

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 20 фев 2008, 14:00

petkoff_pl написа:
ewgeny написа:Я па Пацо уе. Кво ти става? Нии грамотните хора знаем, че те, платната не се скапват от мн. каране. Те се скапват от ниски температури. Ти това чувал ли си го? Аз за км. щи говоря като трябва да си сменям маслото.
Как кво му става и ти да мяташ крачоли в това студеното време и да сънуваш картери и ти ще изперкаш
Ае, простено му е :P
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 21 фев 2008, 15:21

За 4 години 1 наложителна смяна на мембраните!
Това ще ви ужаси нали?
Предишния собственик не беше барал нищо. Взе я с газовото.
Познавах и по предния който я е слагал.
На колко км. е била тази мембрана никой не знае.
Дошъл и беше реда.
Така!
Ми ако я бяха сменил преди да я купя и кажа че 4 години не съм я барал?
Направо ще се втрещите от всякъде.
За 4 години обаче всичко на всичко бях минал 25 000 км. и даже не успях да счупя едни ефтини носачи от по 25 кинта бр. ли бяха. На носача си бяха втулката към купето и шарнира.
Вярно има значение при какви условия се експлоатира автомобила, обаче не можете да поставите норма период от време за някои неща.
Казвам 4 години не съм барал нищо и почвате да си скубете косите, да кълнете и да мислите да продавате колата :evil:

4 години веднъж съм сменил носачи и 1 мебрана на изпрателя.
Баси якия автомобил а ? :D

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 21 фев 2008, 15:48

paci написа:.....
4 години веднъж съм сменил носачи и 1 мебрана на изпрателя.
Баси якия автомобил а ? :D
Да бе, затова го даде без пари.... :P
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта