ПУК и неизвестен проблем в предницата на Мондео (изяснено)
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
ПУК и неизвестен проблем в предницата на Мондео (изяснено)
Та както казах ПУК и проблем. Как стана? Седайки в колата си вдигнах краката от земята, за да ги изтръскам от снега. В момента, в който седнах изпод преден десен калник се чу едно не много силно, но не и слабо "ПУК". Погледнах натам и видях облаче прах да се разнася изпод калника. Явно нещо се е скъсало... Реших, че трябва да я закарам до най-близкия сервиз да видят отдоле какво е станало. Тръгнах. Волана беше на една страна и яко дърпаше. За да върви направо, полагах доста усилия, добре че сервиза е на 200-300 метра. При неравност припукваше отпред, вдясно. Сега чака ред пред сервиза, за да я видят. Като разбера от какво е ще пиша.
Последна промяна от Любо на 16 яну 2008, 09:20, променено общо 1 път.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Допълнение:
Поради факта, че бях решил напролет да сменям предните амортисьори счупването на пружината даде тласък на по-раншната смяна на тези детайли и прилежащите към тях тампони, маншони, лагери...
След смяната колата се държи по съвсем различен начин:
1) Имах луфт във волана - вече го няма;
2) Във волана имаше едно прескачане, когато се върти от пълен ляв до пълен десен и обратно. От доста колеги с Мондео (МКІ, МКІІ и МКІІІ) съм чувал това оплакване. - При мен вече го няма този проблем.
3) Преди време (пролетта) бях писал за постоянно дърпане на ляво, след смяна на зимните с летните гуми. Този проблем беше на лице след извъртане на всички комбинации на гумите и след 3 реглажа. НОоо след смяната на амортисьорите и пружините и това дърпане изчезна.
4) Естествено возията и управлението на колата се подобри. Досега само си мислех, че има добра возия и лесно се управлява. Сега вече съм убеден в това
Сега съм много щастлив и събирам материал за същата процедура на задницата.
Поради факта, че бях решил напролет да сменям предните амортисьори счупването на пружината даде тласък на по-раншната смяна на тези детайли и прилежащите към тях тампони, маншони, лагери...
След смяната колата се държи по съвсем различен начин:
1) Имах луфт във волана - вече го няма;
2) Във волана имаше едно прескачане, когато се върти от пълен ляв до пълен десен и обратно. От доста колеги с Мондео (МКІ, МКІІ и МКІІІ) съм чувал това оплакване. - При мен вече го няма този проблем.
3) Преди време (пролетта) бях писал за постоянно дърпане на ляво, след смяна на зимните с летните гуми. Този проблем беше на лице след извъртане на всички комбинации на гумите и след 3 реглажа. НОоо след смяната на амортисьорите и пружините и това дърпане изчезна.
4) Естествено возията и управлението на колата се подобри. Досега само си мислех, че има добра возия и лесно се управлява. Сега вече съм убеден в това

Сега съм много щастлив и събирам материал за същата процедура на задницата.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Бе Любо, голям човек си. Що си се хвърлил така на седалката?Любо написа:Не са тампони. Счупила се е пружината (на амортисьора)![]()
Утре ще ги сменят и лявата и дясната.

То бива ядене по Коледа и Нова година, но ти май си пракалил.

Гледай до сбирката на Априлци да влезеш във форма, че няма да остане вода за нас, ако скочиш в басейна .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта