специално за хорта с дизел

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

специално за хорта с дизел

Мнение от chano » 12 дек 2007, 18:01

какво ще кажете за тези еко горива и олио от фритюрници,даите да направим или да купим една такава машинка и да си правим биогориво,всичко на съвместни начала,ако некои е заинтересуван нека да пише тук.Много дебела стана тази нафта и трябва нещо да се мисли-немислите ли.?
Та моито предложение е >
1 събираме пари тук няколко човека и купуваме тази рафинерия за био гориво,инсталираме я в някои които има къща или по голям гараж,като съответно ще му се заплаща за това с нафта или ще се разберем,намираме от кои да взимаме изгоряло олио и пълним колите на безценица.
ако има излишък на гориво го продаваме и делим кинтите.
Ако някои е заинтересуван от това предложение да каже.

2 проучваме нещата точно как са и си правим една рефинерийка,и като всичко по горе.

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 12 дек 2007, 18:44

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... E%EB%E8%EE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... E%EB%E8%EE" onclick="window.open(this.href);return false;
Те това по въпроса с олиото...
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 13 дек 2007, 09:01

Ми купете де. Аз от кога продавам такава...
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от chano » 13 дек 2007, 09:42

cenzor написа:http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... E%EB%E8%EE
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... E%EB%E8%EE" onclick="window.open(this.href);return false;
Те това по въпроса с олиото...
добри са темите но тази е за друго,аз съм изчел почти всичко по този въпрос,идеята е да направим една кооперация и да си произвеждаме сами,за да ни излезе по евтино.като гледам тук има доста хора с повечко свободно време и големи ентусиасти.Е за това става въпрос.
Сама птичка пролет не прави.

Потребителски аватар
Shooter
потребител
потребител
Мнения: 310
Регистриран: 01 дек 2007, 12:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI 1996 Turnier Ghia
Ford Mondeo нова пръчка комби 2009
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

за олиото

Мнение от Shooter » 13 дек 2007, 14:21

един колега си купи такава машинка за 900 лева!
кара само на олио щото му е без пари!
наскоро чупи вал на помпата. шарлана се сгъстил!
та по ремонити и за други неща пок покрай олиото е похарчил пари за още едно мондео!
важното е да караш без пари!

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: за олиото

Мнение от chano » 13 дек 2007, 14:25

Shooter написа:един колега си купи такава машинка за 900 лева!
кара само на олио щото му е без пари!
наскоро чупи вал на помпата. шарлана се сгъстил!
та по ремонити и за други неща пок покрай олиото е похарчил пари за още едно мондео!
важното е да караш без пари!
ми ако трябва и система за подгряване ще измислим,има много предложения и схеми за това тук.Прави се веднъж и се решава проблема с горивото и неговата цена.
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 13 дек 2007, 15:56

Продавам инсталация за производство на биодизел. Не система за каране на шарлан.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 13 дек 2007, 18:07

Производителност 1000 литра на денонощие на партиди по 100 литра. Пълен комплект от необходимите съдове за изходен продукт, метанол, готов продукт, пране, филтрация и т.н. Иска трифазно захранване. 4500 лв. В цената са включени и всички необходими консумативи за "летящ старт". Инсталаиране, въвеждане в експлоатация и обучение - безплатно. Транспорт - осигурен от мен за сметка на клиента. В момента се намира в северозападна България, но може да бъде превозена навсякъде.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 13 дек 2007, 18:10

TIN написа:
chano написа:
Vaklin написа:Продавам инсталация за производство на биодизел. Не система за каране на шарлан.
е колко япродаваш???

Ей това не мога да го разбера толкова ли си мразите колите....като ще слагаш биодизел да си беше взел едно 6 цилиндрово мондео бензин и да му сложиш газов инжекцион( ще ти излиза кат она дизел а ще върви повче..поне от това сега)....или от новоте след 2000 и 4 цилиндъра има прилични...и забравяш за проблеми....
Защо ти са тези съмнителни горива....
Застудя времто и един от разделите във форума се напълни със дизели...не палил това онова.....ай стига бе....кола ли ще карам или по ремонти само...!!!
Не че бензина няма проблем..аам съм сигуреш че в студа ще запали...!
Ако олиото на човека му е без пари, цената на крайния продукт ще му е около 30 стотинки на литър. При такава цена, на всеки 20 000 километра просто да изхвърля двигателя и да слага друг, пак ще му е на сметка. Обаче, при грамотно правене на биодизела и адекватен подход към известните проблеми при работа с него и 50 000 няма да са проблем. И 100 000 даже.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от chano » 13 дек 2007, 19:07

Vaklin написа:
TIN написа:
chano написа: е колко япродаваш???

Ей това не мога да го разбера толкова ли си мразите колите....като ще слагаш биодизел да си беше взел едно 6 цилиндрово мондео бензин и да му сложиш газов инжекцион( ще ти излиза кат она дизел а ще върви повче..поне от това сега)....или от новоте след 2000 и 4 цилиндъра има прилични...и забравяш за проблеми....
Защо ти са тези съмнителни горива....
Застудя времто и един от разделите във форума се напълни със дизели...не палил това онова.....ай стига бе....кола ли ще карам или по ремонти само...!!!
Не че бензина няма проблем..аам съм сигуреш че в студа ще запали...!
Ако олиото на човека му е без пари, цената на крайния продукт ще му е около 30 стотинки на литър. При такава цена, на всеки 20 000 километра просто да изхвърля двигателя и да слага друг, пак ще му е на сметка. Обаче, при грамотно правене на биодизела и адекватен подход към известните проблеми при работа с него и 50 000 няма да са проблем. И 100 000 даже.
е наи после едно адекватно мнение,даи снимка на тази рефинерийка ,
правена ли е или е заводска,то олио без пари няма да се намери но примерно ще се изкопува за 30 ст.това значи ли че дизела ще е 60ст.краина цена.колко ще излезе тр
анспорта до софия или ботевград,на какъв принцип работи,даи малко инфо.и наи важното защо я продаваш?? няма ли далавера-купувачи ти нямаш ли дизел.
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 13 дек 2007, 22:44

Vaklin написа:
TIN написа:
chano написа: е колко япродаваш???

Ей това не мога да го разбера толкова ли си мразите колите....като ще слагаш биодизел да си беше взел едно 6 цилиндрово мондео бензин и да му сложиш газов инжекцион( ще ти излиза кат она дизел а ще върви повче..поне от това сега)....или от новоте след 2000 и 4 цилиндъра има прилични...и забравяш за проблеми....
Защо ти са тези съмнителни горива....
Застудя времто и един от разделите във форума се напълни със дизели...не палил това онова.....ай стига бе....кола ли ще карам или по ремонти само...!!!
Не че бензина няма проблем..аам съм сигуреш че в студа ще запали...!
Ако олиото на човека му е без пари, цената на крайния продукт ще му е около 30 стотинки на литър. При такава цена, на всеки 20 000 километра просто да изхвърля двигателя и да слага друг, пак ще му е на сметка. Обаче, при грамотно правене на биодизела и адекватен подход към известните проблеми при работа с него и 50 000 няма да са проблем. И 100 000 даже.
Предлагам ти да пишеш на всички големи автомобилостроители и да започнеш така "Глупаци, как не сте се сетили че може с био дизел и олио...."
Ще т исе зарадват :)
Както и да е този спор е стар кат освета и излизам от него....подръжници си има и за бензин и за дизел....като искате карайте тез тракащи като трактори мотори...ваш избор....

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 13 дек 2007, 23:04

chano написа:
Vaklin написа:
TIN написа:
Ей това не мога да го разбера толкова ли си мразите колите....като ще слагаш биодизел да си беше взел едно 6 цилиндрово мондео бензин и да му сложиш газов инжекцион( ще ти излиза кат она дизел а ще върви повче..поне от това сега)....или от новоте след 2000 и 4 цилиндъра има прилични...и забравяш за проблеми....
Защо ти са тези съмнителни горива....
Застудя времто и един от разделите във форума се напълни със дизели...не палил това онова.....ай стига бе....кола ли ще карам или по ремонти само...!!!
Не че бензина няма проблем..аам съм сигуреш че в студа ще запали...!
Ако олиото на човека му е без пари, цената на крайния продукт ще му е около 30 стотинки на литър. При такава цена, на всеки 20 000 километра просто да изхвърля двигателя и да слага друг, пак ще му е на сметка. Обаче, при грамотно правене на биодизела и адекватен подход към известните проблеми при работа с него и 50 000 няма да са проблем. И 100 000 даже.
е наи после едно адекватно мнение,даи снимка на тази рефинерийка ,
правена ли е или е заводска,то олио без пари няма да се намери но примерно ще се изкопува за 30 ст.това значи ли че дизела ще е 60ст.краина цена.колко ще излезе тр
анспорта до софия или ботевград,на какъв принцип работи,даи малко инфо.и наи важното защо я продаваш?? няма ли далавера-купувачи ти нямаш ли дизел.
Правена е. Това ми беше експерименталната инсталация. По нея се направиха няколко "полупромишлени". Да, ако олиото ти е 30 стотинки, то нафтата ще е 60. Нямам изходна суровина. Заради сушата слънчогледовото семе е на цени които обезмислят преработката му до биодизел. Ако някой даде олио на 30 стотинки в което да не е пържено месо му го купувам моментално. Няма значение количеството. С купувачите никога не е имало проблем. Снимките са малко по-сложни, защото в момента е разглобена. Все пак, за толкова пари една разходка до Козлодуй не е "излишен разход".
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 14 дек 2007, 18:00

Биодизел може да се направи и от свинска мас, но ще излезе златен. Предлагам следната организация на работа. Нищо не купувате, нищо не четете, нищо не учите. Изобщо нищо. Доставяте ми мазнина. Сурова, работила, няма значение. Стига да е само растителна без примеси на животинска. Правя биодизела. Пера го. Утаявам го. Подготвям го за продажба. Плащате ми по 350 лева на всеки 1000 литра биодизел правен с ваш материал ... и кой от къде е. Минималното количество с което поемам ангажимент да се занимавам е 1000 литра суровина доставена ми в Козлодуй (или по-скоро Вълчедръм). От там си взимате и горивото, след като си платите за преработката.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от chano » 15 дек 2007, 11:51

Vaklin написа:Биодизел може да се направи и от свинска мас, но ще излезе златен. Предлагам следната организация на работа. Нищо не купувате, нищо не четете, нищо не учите. Изобщо нищо. Доставяте ми мазнина. Сурова, работила, няма значение. Стига да е само растителна без примеси на животинска. Правя биодизела. Пера го. Утаявам го. Подготвям го за продажба. Плащате ми по 350 лева на всеки 1000 литра биодизел правен с ваш материал ... и кой от къде е. Минималното количество с което поемам ангажимент да се занимавам е 1000 литра суровина доставена ми в Козлодуй (или по-скоро Вълчедръм). От там си взимате и горивото, след като си платите за преработката.
добра е офертата,само малко ще ни е далече ако сме от софия,и този транспорт ще ни излезе златен,трябва да се съберем тук 10/15 човека и направо да идваме с колите,пълним резерварите и по 1/2 туби и тогава става.Сещам се и за друг начин с куриерите,трябва само да се изчисли натам и на сам 1000 кг.колко ще ни вземат.Аиде даваите да се събираме тук,които е навит на тази идеяда пише.Които може да взима олио ,да каже колко и на каква цена.

Ти като специалист кажи какви коли могат да работят с това гориво ,какво трябва да им сме смени и на кои,даваш ли неква гаранция че горивото ще е качествено.какви съдове ще ползваме ако е с куриери.
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 15 дек 2007, 12:06

Наблюдава се самотен ентусиазъм. Гаранция - колкото ще ти даде гаранция някоя бензиностанция. Горивото си е гориво, но не е за аджамии. Куриер е абсурд даже като идея. 15 коли с по 2 туби - още по-абсурдна. Колите които могат да вървят на такова гориво, като характеристики, съм ги описвал в друга тема. Абе, нищо няма да излезе от цялата дандания, но няма особено значение. Нали лаф да става...
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от chano » 15 дек 2007, 14:45

Vaklin написа:Наблюдава се самотен ентусиазъм. Гаранция - колкото ще ти даде гаранция някоя бензиностанция. Горивото си е гориво, но не е за аджамии. Куриер е абсурд даже като идея. 15 коли с по 2 туби - още по-абсурдна. Колите които могат да вървят на такова гориво, като характеристики, съм ги описвал в друга тема. Абе, нищо няма да излезе от цялата дандания, но няма особено значение. Нали лаф да става...
не трябва да се отказваме,само хора трябва и всичко ще се уреди.
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI

Потребителски аватар
Shooter
потребител
потребител
Мнения: 310
Регистриран: 01 дек 2007, 12:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI 1996 Turnier Ghia
Ford Mondeo нова пръчка комби 2009
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

за био дизела

Мнение от Shooter » 15 дек 2007, 21:02

някаде четох че биодизела е органичен разтворител и прецаква гумените съединения! запо4ва с филтъра когото задръства с паравин и стига до ГНП (помпата) като леко и разтварял клапанчета и други гумички!
сигурно затова в захарна европа и в света правели нови двигатели за биодизел!

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 16 дек 2007, 06:41

Тези проблеми са известни и има решение за тях. Специално за парафина. Той не съществува в биодизела. Има го в резервоара, останал от карането на нафта. Биодизелът разтваря и ръждата в резервоара. Абе, нали казах. Не е за аджамии.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
Shooter
потребител
потребител
Мнения: 310
Регистриран: 01 дек 2007, 12:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI 1996 Turnier Ghia
Ford Mondeo нова пръчка комби 2009
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Мнение от Shooter » 17 дек 2007, 10:01

моя резервоар е пластмасов, но ти нищо не каза как да решим проблема с ластиците т.е. с гумичките?

chano
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 30 авг 2005, 13:01
Модел на автомобила: 1ВИ FORD-SIERA 2РИ-FORD MONDEO MK2 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от chano » 17 дек 2007, 10:25

Shooter написа:моя резервоар е пластмасов, но ти нищо не каза как да решим проблема с ластиците т.е. с гумичките?

някаде четох че след 2000 г.са с силиконови уплатнения,но нека някои кадето по разбира да се изкаже по въпроса.,и какво трябва да се смени
1ВИ FORD-SIERA, 2РИ-FORD MONDEO MK2, 3ТИ-FORD MONDEO MK3. В УПОТРЕБА:FORD PUMA 1.7/FORD CMAX 2.0TDCI

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта