съвет за гуми... вътрешна?
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
съвет за гуми... вътрешна?
Имам следния проблем.
Имам две перфектни зимни гуми. На един сезон са. Едната обаче има проблем с борда... според двама гумаджии, борда е леко деформиран и не залепва добре за джантата, което пък я кара да спада за около 3-4 дни напълно.
Днес се засилих да си купя две нови гуми и да не се занимавам с глупости, но приятели ме съветват да взема една вътрешна, да я сложа на проблемната и да си карам.
Какво мислите по въпроса?
Удачно решение ли е?
и ако да, от къде да купя въртешна гума... за последно за вътрешни съм чувал когато бях дете
Поздрави,
la4o
Имам две перфектни зимни гуми. На един сезон са. Едната обаче има проблем с борда... според двама гумаджии, борда е леко деформиран и не залепва добре за джантата, което пък я кара да спада за около 3-4 дни напълно.
Днес се засилих да си купя две нови гуми и да не се занимавам с глупости, но приятели ме съветват да взема една вътрешна, да я сложа на проблемната и да си карам.
Какво мислите по въпроса?
Удачно решение ли е?
и ако да, от къде да купя въртешна гума... за последно за вътрешни съм чувал когато бях дете

Поздрави,
la4o
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
la4o
аз просто зададох въпрос, щото и аз не знам отговора.
Мисълта ми е, че на едновремешните гуми с вътрешна дюзата за помпене беше на вътрешната гума - има дупка в джантата през която дюзата се подава.
И докат пиша май се подосещам за вариант - разваляш си обикновената джанта (късаш и дюзата за да има дупка) и от там си прекарваш дюзата на вътрешната гума.
Колеги - ако поста ми е смешен - ми смейте се, просто и аз не съм вещ но така го виждам.
аз просто зададох въпрос, щото и аз не знам отговора.

Мисълта ми е, че на едновремешните гуми с вътрешна дюзата за помпене беше на вътрешната гума - има дупка в джантата през която дюзата се подава.
И докат пиша май се подосещам за вариант - разваляш си обикновената джанта (късаш и дюзата за да има дупка) и от там си прекарваш дюзата на вътрешната гума.
Колеги - ако поста ми е смешен - ми смейте се, просто и аз не съм вещ но така го виждам.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Няма проблем, става на същите джанти. Ама Лъчо, само да ти напомня, че спукана вътрешна гума изпуска изведнъж и ще трябва да караш с повишено внимание винаги, а да ги слагаш отпред не си и помисляй. Но отзад и за зимни става, защото все пак скоростите не са толкова високи през зимата.
Но си мисля по-скоро че проблема е в това че гумата не залепва е странно. Защо не намериш трети гумаджия да види кво става. Ако направиш една снимка на проблемното място може би, по-точно ще мога да ти дам мнение. И все пак варианта за вътрешна си го остави за последен.
Но си мисля по-скоро че проблема е в това че гумата не залепва е странно. Защо не намериш трети гумаджия да види кво става. Ако направиш една снимка на проблемното място може би, по-точно ще мога да ти дам мнение. И все пак варианта за вътрешна си го остави за последен.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
отпред съм с чисто нови гуми.
тези са за отзад... видимо няма проблемно място... ходих, гледаха, топиха, мислиха, лепиха и няма... а гумите са относително прилични... даже бих казал много прилични... когато бяха отпред бях много доволен. Възможен е и вариант при който тази гума да съм я карал на доволно крива джанта, дълго време... 14-ките ми са много зле
като войнишки канчета са 
много опашки са по гумаджийниците... иначе бих отишъл веднага да търся вариант.
тези са за отзад... видимо няма проблемно място... ходих, гледаха, топиха, мислиха, лепиха и няма... а гумите са относително прилични... даже бих казал много прилични... когато бяха отпред бях много доволен. Възможен е и вариант при който тази гума да съм я карал на доволно крива джанта, дълго време... 14-ките ми са много зле


много опашки са по гумаджийниците... иначе бих отишъл веднага да търся вариант.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Носко, едно време мондеото е било мечто. Нека да мислим с переспектива. Лъчо, ако ще и водолаз да се спуска трабва първо да се намери проблемното място. Ако не изпуска когато е в басейна, значи имаш крива гума, а за това после. Само да ти кажа също че на майстор вяра да нямаш.Атанас написа:Слагай вътрешна без да се замисяш. Вярно спада много бързо, ама едно време само с такива карахме. По спомени от преди няколко месеца 14" ги продаваха по 7-8 лв.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- b2d
- потребител
- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Лъчо не се занимавай с глупости вземи си 2-бр. нови гуми и си свиркай има гуми според зависи от цолажа, които варират от 60-160лв. мога да ти уредя както и на другите съфорумци от Траял гумите съм ги виждал (вече) и ми направиха добро впечатление! Ще вземеш 2-бр. гуми за 100-тина лв. и така решаваш проблема тази я остави не я хвърляй, ако може след декември когато гумаджийте остава без хляб до март/април когато се заслагат и помпат летните гуми с азот я провери и ако не става може пък на някой друг на джантета да станат! 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Карал съм на Ескорта с вътрешна гума.
Много бавно но спадаше. Отивам на гумар и намерихме от къде спада обаче от вътрешната страна имаше една много красива лепенка. Не го казвам с ирония, верно лепенката беше неква мноу готина.
Човека каза, че нищо не може да направи по въпроса и предложи вътрешна гума.
Съгласих се защото нямах пари за гуми. Карах една година (като километри много малко) и на следващата като се събраха стинки си купих гуми.
Гумата беше задна.
Много бавно но спадаше. Отивам на гумар и намерихме от къде спада обаче от вътрешната страна имаше една много красива лепенка. Не го казвам с ирония, верно лепенката беше неква мноу готина.
Човека каза, че нищо не може да направи по въпроса и предложи вътрешна гума.
Съгласих се защото нямах пари за гуми. Карах една година (като километри много малко) и на следващата като се събраха стинки си купих гуми.
Гумата беше задна.
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз си мисля че нямаш никакъв проблем с вътрешната, при положение че е за задна гума.
Преди да кажем 10 - тина години карах с Траял. След покупката се оказа че едната си е крива по рождение, след едноседмично обикаляне до магазин и сервиз ми я смениха. За един сезон се износиха много и то не еднакво. С написаното тук искам да кажа че тогава си бяха боклуци, за момента не знам как са с качествотоb2d написа:... мога да ти уредя както и на другите съфорумци от Траял гумите съм ги виждал (вече) и ми направиха добро впечатление! ...
Поздрави


- b2d
- потребител
- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Правилно минали са 10г. да се надяваме, че нещата са по-добре... Пак казвам нямам личен опит и наблюдения (шофиране) с тях. Просто имам връзка и ви предлагам вече всеки си преценява! Принципмно ми изглецдат добре! Пари=качество мисля, че няма други такива гуми.The seven написа:И аз си мисля че нямаш никакъв проблем с вътрешната, при положение че е за задна гума.
Преди да кажем 10 - тина години карах с Траял. След покупката се оказа че едната си е крива по рождение, след едноседмично обикаляне до магазин и сервиз ми я смениха. За един сезон се износиха много и то не еднакво. С написаното тук искам да кажа че тогава си бяха боклуци, за момента не знам как са с качествотоb2d написа:... мога да ти уредя както и на другите съфорумци от Траял гумите съм ги виждал (вече) и ми направиха добро впечатление! ...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Правилно си мислиш, че най добре е да се сменят с нови (особено ако ги продаваш) ама на един сезон в Б-я пак са си нови( сигурно нямат и 10000). Вътрешната гума е решение, всички джанти стават за вътрешни, не всички стават без. Недостатък е наистина че бързо спадат при пукане, обаче като се има предвид че така и иначе зимата не се гонят върхови скорости и предимно градското кормуване е приемливо.
Аз на ремаркето имам вътрешни, помпя ги по 3атм, товаря го с тон въглища и го карам така с 80км/ч, единственото последствие от това е че се късат външните.
Аз на ремаркето имам вътрешни, помпя ги по 3атм, товаря го с тон въглища и го карам така с 80км/ч, единственото последствие от това е че се късат външните.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 10 госта